Nesteenpoisto tabletit

Vesipöhö

Jos ottaa kerralla 10 kpl Apurin 100mg nesteenpoistotablettia, mikä vaikutukset?
Vaikuttaako munuaiseen?

8

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkmjfoire

Apurin on kihtilääke. Lue netistä, katso potilasohje. Ananas ja persilja poistavat kehosta liiallista nestettä.

• Vesipöhö

Furesis 10 mg tabletti, jos niitä ottaa 10 kpl, niin millainen vaikutus?
      Ainakin yksi tabletti on tehokas.
      Isälle lääkäri määräsi, kun kehoon kertyi nestettä syöpä sairauden aikana ja nyt kun isää ei enää ole, niin jäi monenlaisia lääkkeitä jäljelle.

• Turhaa_leikkiä

Kusettaa ja ruumiin elektrolyytit menee sekaisin.
        Vie kaikki isältäsi ylijääneet lääkkeet apteekin lääkejätekeräykseen.

• VesiPöhö

Tuolla ne on kaikki lääkkeet kaapissa, enkä niitä vielä ainakaan aio apteekkiin viedä, koska mikään laki ei niin määrää.

On siinä opiaattipohjaisiakin kipulääkkeitä ehjä paketti, kun isä sairasti syöpää.
        On siinä primperan pahoinvointilääkettä ja tehokkaampaa Granisetron pahoinvointilääkettä.
        Primperan pahoinvointilääkettähän käytetään pahoinvointiin, vaikkei olisi syöpää.

Para-Tabs 1g kipulääkettä olen kyllä syönyt, kun on välillä selkä ja niska kipeä.
        Isältä jäi niitäkin lähes ehjä 100 kpl purkki.
        Buranaa ja Ibusalia olen kipuun syönyt, että mitäs niitä nyt apteekkin veisin ja ostaisin kipulääkkeitä, kun niitä jäi isältä.

Ainoa asia, minkä laki määrää on, että kuolinpesän aseille pitää tehdä 6kk määräajassa jotakin, ei mitään muuta.

• Turhaa_säästelyä

Taitaa jo osa lääkkeistä olla vanhoja. Apteekkiin viennistä on olemassa laki, lääkkeitä ei saa heittää muiden jätteiden joukkoon.
        En ole koskaan tarvinnut pahoinvointilääkkeitä. Leikkauksissa käydessä olen jotain ilmeisesti saanut tiputuksessa nukutuksen jälkeiseen pahoinvointiin, mutta muuhun ei ole ollut tarvetta.
        Buranaa ja Panadolia voi tietenkin käyttää käyttöajan puitteissa koska niitä myydään reseptivapaastikin. Mutta yleensä ohjeistetaan ettei toisen henkilön reseptilääkkeitä käytettäisi. Asia on eri jos sinulle on olemassa resepti samalle lääkkeelle.

• vset

Furesistahan ei ole olemassa 10 mg:n vahvuisena.

• BLOODisLIFE

Älä syö toisten lääkkeitä! Miksi ottaisit niin paljon lääkkeitä kerralla?! Nesteenpoistolääkkeitä otetaan jos on jotain nestettä mitä pitää poistaa mutta jos ei o niin nestettä poistavat lääkkeet ja teet poistaa mineraaleja ja kivennäisaineita

• Hullua.touhua

Ihan hullua touhua alkaa vetämään jotain lääkkeitä vain siksi että niitä on. Lääkkeissä on yleensä myös jotain haittavaikutuksia, joten ei niitä kannata syödä jos ei ole todellista tarvetta niille.

Ihan tavallinen pahoinvointi menee yleensä aika nopeasti ohi itsestään, joten ihan hullua vetää siihen jotain syöpäpotilaan lääkkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe