Teinitytöt ja miehet

Kiinnostunut

Sellaiseen kysymykseen nyt kaipailisin vastausta, että himoitsetteko te miehet teinityttöjä sänkyynne tms. kun useat niitä niin pitkään tuijottelevat. Itsekin teini ollessani vanhat (silloisen 15-16veen mielestä) miehet tuijottelivat kovin paljon, kuten sellaiset parikymppisetkin..

Siis onko teinitytössä jotain sellaista mitä meissä esim. parikymppisissä ei ole? Vai miksi katselette? Ja kiinnostaisiko teitä tosiaan saada teinityttö sänkyyn?

Kiitos vastaajille, olen itse 21-vuotias neito..

72

10199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P. Veli

      Kyllä teinityttö kiehtoo, ei selluliittia. Luulen, että Luojan tarkoituksena on ollutkin, että teinityttö kiinnostaa. Ihan vain lisääntymismielessä.

      • alkup.

        Kumpi silloin veisi voiton, teinityttö vai reilu parikymppinen nainen, mikäli kummallakaan ei sitä selluliittiä juurikaan ole? Siis kyseessä on ikänsä urheilua harrastanut nainen näet.. :)


      • alkup. kirjoitti:

        Kumpi silloin veisi voiton, teinityttö vai reilu parikymppinen nainen, mikäli kummallakaan ei sitä selluliittiä juurikaan ole? Siis kyseessä on ikänsä urheilua harrastanut nainen näet.. :)

        En tiedä mutta luulen, että ehkä molemmat kyllä kiinnostaa.


      • mies78
        alkup. kirjoitti:

        Kumpi silloin veisi voiton, teinityttö vai reilu parikymppinen nainen, mikäli kummallakaan ei sitä selluliittiä juurikaan ole? Siis kyseessä on ikänsä urheilua harrastanut nainen näet.. :)

        minä valitsin sen parikymppisen, selvästi,
        olen ite 26v,,,mutta vielä ennemmin noista valitsin 23-26v vuotiaan, jos se olisi ollut listalla


      • Matti
        alkup. kirjoitti:

        Kumpi silloin veisi voiton, teinityttö vai reilu parikymppinen nainen, mikäli kummallakaan ei sitä selluliittiä juurikaan ole? Siis kyseessä on ikänsä urheilua harrastanut nainen näet.. :)

        Mä ehkä ottaisin teinin, parikymppiset on jo puhki naituja lähes kaikki.


      • parikymppinen
        Matti kirjoitti:

        Mä ehkä ottaisin teinin, parikymppiset on jo puhki naituja lähes kaikki.

        Voisin melkein veikata, että tämän päivän teineistä on jopa suurempi osa puhkinaituja kun parikymppisistä (kaikista ikäryhmistä niitä toki löytyy).. Näet sekstailut aloitetaan aina vain aikaisemmin.. Minulla on ollut nykyistäni ennen tasan kaksi seksikumppania.. Yhteensä siis kolme kun nykyisen ottaa mukaan.. Yhden illan jutut ei kiinnosta.. Monella teinillä on jo esim. 16 vuoden iässä enemmän kumppaneita kuin minulla nyt..


    • sacro.sanct

      Nainen olen, mutta voin hiukan valaista puolisoni mielipidettä.

      Teinitytöt ovat raikkaita ja sööttejä kattella, muttei niiden kanssa mitään voisi kehitellä, lapsellisuuden, itsekkyyden ja nuoruuden takia.

      Aito nainen on selkeästi luonnollinen nainen ja useamman miehen ihanne kuin pikkulikka joka päästelee ärräpäitä kuin olisi pikkupoika (nyky teinit) Nainen tietää mitä tahtoo ja tekee, lapsi osaa vain vaatia ;)

      Lisäksi on näitä miehiä (onneksi) jotka ymmärtävät teinitytön nätteyden päälle muttei saa siitä mitään pervoja kiksejä. Kyllä aikuisen miehen asenteen tulisi olla nuoria tyttöjä (ja poikia)kohtaan enemmän suojeleva kuin hyväksikäyttävä.

    • ihmetystä joo

      Ehkpä miehet saa itsetuntonsa nousemaan kun saa näyttäytyä ja olla nuoremman kanssa,sitähän se on kun 50 rakastuu...tyttärensä ikäiseen

      • sillonkun

        Paavo-setä rakastu Päivi-tätiin? Sen tytärhän oli samanikänen.


    • M27

      Ainaha tyttöi on kiva kattoo mut varmasti valitsisin mieluumi sut. Kaikkeen nättiin ei oikeesti ees haluu koskee, mut kaunista katseltavaa...

      • varmaankin

        sut jos saisin, jos kerran oot sellanen hoikka ja tyttömäinen. Mut yleensä parinkympin jälkeen akat alkaa leviämään ja lässähtämään, rupsahtamaan. Siks olis kiva panna nuoria, ei muuta kun panemist. Sit kuiteskin vanhemmat on mukavia kun niiden kans voi olla muutenkin kun sängyssä.
        Hoitakaa ämmät itseenne, ihan oikeesti!


      • "Huorasti kaunis"
        varmaankin kirjoitti:

        sut jos saisin, jos kerran oot sellanen hoikka ja tyttömäinen. Mut yleensä parinkympin jälkeen akat alkaa leviämään ja lässähtämään, rupsahtamaan. Siks olis kiva panna nuoria, ei muuta kun panemist. Sit kuiteskin vanhemmat on mukavia kun niiden kans voi olla muutenkin kun sängyssä.
        Hoitakaa ämmät itseenne, ihan oikeesti!

        No nyt ma tiedan, mista tuo alituinen "huorittelu" johtuu! Siita etta olen a) keskimaaraista nuoremman nakoinen ikaisekseni ja b) keskimaaraista hoikempi ikaisekseni...

        Mikas siita seuraa? Olen "huora", koska olen ikaisekseni liian kiinnostava ilmeisesti, mutta jotenkin "saavuttamattomissa"...?

        (Sita paitsi "vain huora voi olla noin notkea ja hyvakuntoinen"...);)


      • tiedoksi
        varmaankin kirjoitti:

        sut jos saisin, jos kerran oot sellanen hoikka ja tyttömäinen. Mut yleensä parinkympin jälkeen akat alkaa leviämään ja lässähtämään, rupsahtamaan. Siks olis kiva panna nuoria, ei muuta kun panemist. Sit kuiteskin vanhemmat on mukavia kun niiden kans voi olla muutenkin kun sängyssä.
        Hoitakaa ämmät itseenne, ihan oikeesti!

        hoitakaa te miehet myös itteenne. Ikävää mutta totta on, että myös miehet lässähtää, tosin vasta yleensä keskimäärin kolmekymppisestä eteenpäin. Ei se kaljamaha ole kovin kaunista katseltavaa siinä missä naisen selluliittikaan. ;)


      • Anonyymi
        varmaankin kirjoitti:

        sut jos saisin, jos kerran oot sellanen hoikka ja tyttömäinen. Mut yleensä parinkympin jälkeen akat alkaa leviämään ja lässähtämään, rupsahtamaan. Siks olis kiva panna nuoria, ei muuta kun panemist. Sit kuiteskin vanhemmat on mukavia kun niiden kans voi olla muutenkin kun sängyssä.
        Hoitakaa ämmät itseenne, ihan oikeesti!

        Hoida sinä pääsi kuntoon, oikeesti.


    • foo_bar

      Kyllähän teinit on valitettavasti keskimäärin energisempiä, iloisempia, vähärasvaisempia, hyväkuntoisempia ja eloisempia kuin jo muutamaa vuotta vanhemmat siskonsa. Keskimäärin - tämä ei siis koske sinua.

      Haittapuolia tuskin tarvitsee kerrata... Ei sellaisen kanssa voi mitään rakentaa, mutta ihan fyysisessä (visuaalisessa) mielessä teini on usein erittäinkin himoittava. Eikä se siitä muutu miksikään, vaikka 2-, 4- tai 6-kymppisiä miehiä kiellettäisiin laissa tuntemasta näin - tuntevat kuitenkin, kun asialla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä. Käyttäytyminen on sitten eri asia. Eikä tunneherkkä ja epävarma teini varmaan olisi yhtä hyvää hali-, pusu- tai seksiseuraa kuin vanhempi nainen.

      Toisinkin päin voi olla, joku voi puhjeta kukkaan vasta vanhempana. Älä stressaa:)

    • sulle tää

      mihin reilu parikymppinen nainen miestä tarvitsee ei muuhun ko maksumieheksi ei naiset nykyään miestä sänkyyn tahdo

    • Adam

      Niissä kiinnostaa miehiä ihon kimmoisuus, tuoreus, hoikkuus, tyttömäisyys kasvoissa ja kropassa sekä se ettei niitä ole vielä joka jannu käynyt venyttämässä...tai noin muuten pilaamassa kohelluksillaan..

      Henk. koht. en kestä teinien juttuja, joten vanhemmassa vara parempi, vaikka pinkeys onkin jo pelkkä muisto vain...;0)

    • Nainen

      Mulle kans kävi niin et suht oman ikänen (mua vanhempi) mies alkoi olla 17-vuotiaan kans, vaikka meilläkin kerkes olla juttua jne. Ehkä niil synkkas paremmin tai sit se vaan on ns. kiinteä teinityttö.

      Mä nyt en ole ollut ikänäni kiinteä, ehkä joskus just 17-18-vuotiaana, kun tuli silloin urheiltua jonkin verran. En nyt mikään rumakaan ole, mut en siis kiinteä. Seksisuhteita ei ole ole ollut muita kuin seurustellessa, en siis mikään puhkinaitu ole. Mut teini on teini ;)

      Oon siis vähä päälle parikymmentä. Kyllä siitä selviää, kun ajattelee et ei se mies kuitenkaan ois välttämättä ollut just SE.

      • yksinäinen susi

        Eipä noista kannata välittää. Elämä kulkee eteenpäin ja jokainen löytää sen, joka arvostaa ihmisessä muitakin piirteitä kuin nuoruutta ja pinkeyttä. Ei kaikki miehet ole pikkulikkoja tuijottavia perverssejä ja nainti mielessä jatkuvasti.

        Muistan itsestäni, kun olin joku 12-15 vuotias, niin miehet tujottivat silmät kiiluen. Jollain tapaa se sai minut inhoamaan aikuisia miehiä. Muistan erään sukulaismiehenkin, joka näytti minulle ja serkulleni kalunsa ihan tiedostaen. Me vain naurettiin päin naamaa...

        Miehet tuijottivat enimmäkseen rintojani, ja tunsin itseni vaivautuneeksi. Mielestäni jo silloin ajattelin, että nämä miehet ovat julkeita ja eivät osaa käyttäytyä. Ei välttämättä kaikki tytöt ja naisetkaan halua olla tyrkyllä ja näyttelyesineenä, vaikka kuinka viehättäviä olisivatkin.Miesten näkyvä ja yltiöpäinen tuijotus saattaa pilata kasvavan nuoren neidon psyyken.

        En tänä päivänäkään halua pukeutua avonaisiin vaatteisiin, koska minulle jäi trauma niistä ajoista, kun miehet tuijottivat ja jopa ottivat puheeksi ulkonäköni ja tulevat naisen muotoni. Siinä mukana oli myös isäni. Älkää miehet pilatko kasvavia murrosikäisiä tyttöjä millään seksuaalisuuteen viittaavalla, se tuhoaa nuoren naisen alun. Tämä on minun mielipiteeni kokemusten kautta.


    • aikaihminen

      Itse kun JO 50v olen niin en kyllä ikinä alkais olee edes 30v naisen kanssa,jotenkin perverssiä on olla liian nuoren kanssa,mikään teini ei mua kiinnosta mitenkään!
      Itse kihloissa 47v pyöreähkön naisen kanssa ja parempaa ei ois kumpikaan voinu saada siihen tulokseen päädyttiin!
      Yritti yksi alle 30v muakin mutta tyrmäsin sen koska vois olla kuin oma tytär iän puolesta!

    • vanhempimies36

      nuoret naiset ok. vanhemmatkin. mutta nuoret on nuoria.sporttiset on ok.

    • sdfvsdf

      Kun tätä kokemattomuutta kertyy vuosi toisensa perään ja panematon oon vielä niin herkästi ryhtyy himottammaa lähes kuuskymppisetki, vaikkapa tuo Päivi Nerg. Ja annas olla kun sitä on vaikka kuukaue ruunkkaamatta niin kuink vähästä on silloin kiihkoittumien kiinni. Siiä ranttuus karisee kummasti. Toinen on varmaan tilane niillä jokka o yläasteikäsoistä rassanneet joka viikolloppu jotakuta eivätkä koskaan samaa kahtaa kertaa peräkkäi. T. poikamies 32

    • åyxpyxåhxåhx

      Osa teinitytöistä on paljon seksikkäämpiä kuin aikuiset naiset. Muutenkin miehiä kiinnostaa nuorempi ja sen ikäiset huolehtii ulkonäöstään paremmin.

    • Teineissä on se vika tai ilo, he ovat helposti ohjattavissa. Toiset ovat helposti myös kiukkuisia.
      Lapsuudenystävä noin 30 v. deittaili tyttöä alle 20 v. Tyttö sai välillä hepuleita, esim. tuntia ennen matkaan lähdöstä vuokramökille saattoi teini päättää ettei lähde, kun ei kiinnosta. Eikä ollut ainoa tapaus.

      Kyse on joillain miehillä pakkomielle paeta todellisuutta ja kieltää vanhemisensa

      • outoa_tässä

        Luuisi huomattavasti nuoremman kanssa hengailun saavan miehen tuntemaan itsensä entistä vanhemmaksi.. ja samalla epävarmemmaksi, koska nuoremman naisen kanssa jää todennäköisimmin suhde aika lyhyeksi.
        Tulee kieltämättä vähän hyväksikäytön maku näistä jutuista, kun miesten kommentit on luokkaa "nuorta lihaa sen olla pitää". Mitä siten, jos kumppaneita on ollut enemmän? Onko se jotenkin huono asia että nainen on kokenut, tietää mitä haluaa, ja osaa nauttia seksistä?


      • outoa_tässä kirjoitti:

        Luuisi huomattavasti nuoremman kanssa hengailun saavan miehen tuntemaan itsensä entistä vanhemmaksi.. ja samalla epävarmemmaksi, koska nuoremman naisen kanssa jää todennäköisimmin suhde aika lyhyeksi.
        Tulee kieltämättä vähän hyväksikäytön maku näistä jutuista, kun miesten kommentit on luokkaa "nuorta lihaa sen olla pitää". Mitä siten, jos kumppaneita on ollut enemmän? Onko se jotenkin huono asia että nainen on kokenut, tietää mitä haluaa, ja osaa nauttia seksistä?

        Monen miehen kohdalla kyse on itsensä hyväksyntää hakeva ja myös eräänlainen testi, kelpaako itseään nuoremmalle. Mitä lie aikanaan ajatteli Paavo Lipponen, kun Päiviin ihastuneena seisoi Päivin työpaikan edessä tunteja, odottaen Päivin ulostuloa.
        Päivi ei silloin ollut ihastunut Paavoon, eikä myöskään uskaltanut soittaa poliiseja, koska ulkna odotti pääministeri.

        Joillekkin mahdollisimman nuori on pakkomielle.

        Veltto Virtanen sanoo yhdessä laulussaan tyyliin "Hei te kaikki, jotka tuomitsette naisen kokemuksista, näillä sanoilla loukkaatte rakkautta"
        Kun mies tuomitsee naisen kokemusten perusteella, hän pelkää enemmän omien taitojen riittämättömyyttä.

        Jotkut nais- ja miesopiskelijat maksaa opintonsa seksillä. Siitä saattaa syntyä myös liittoja, missä mies on vannonut, ettei ikinä ikinä menisi naimisiin maksullisen naisen kanssa ja silti on


      • Anonyymi

        ei ole. mitä väliä jollain vanhenemisella , väliä on sillä mikä kiinnostaa.


    • Telpis

      Kaikki riippuu kaikesta jos aikuisia molemmat,mutta alaikäsiin en kyllä koskis.
      JA mulle kans on se 30v liian nuori kun itte 50v,ei vaan käy kun ei olla mitenkään samalla tasola,iha neri jutut on aikuisella ja teinillä.
      Kummissakaan ei ole mitään vikaa mutta lähes samanikäsiä pitäs olla ihmis suhteissa!

    • Miesvm86mmm

      Jaa'a. Kyllä mä väitän että jos biologian kantilta katsotaan niin kyllä. Tottakai lähemmäs keskiikäisiäkin miehiä kiinnostaa katsella teinityttöjä vaikka miten oudolta se naisista kuulostaisikin. Kun tyttö muuttuu naiseksi ja tulee sukukypsäksi niin siitä hetkestä alkaa karrikoidusti naisen alamäki hedelmällisyyden suhteen. Joten kyllä se on uroksen ja samalla miehen geeneissä ja syvällä evoluutiossa on että hedelmällisen näköiset teinitytöt kiinnostaa. Ei mies voi sille mitään, teoillensa tietysti voi, mutta se onkin jo ihan eri asia. Teinitytöt ja muutenkin parinkympin tietävillä olevat nuoret naiset jotka ovat hoikkia ovat niitä kaikista hedelmällisimpiä lajin jatkajia. Tämän valossa on täysin luonnollista että miehet katselevat nuoria naisia. Kuka ei nyt haluaisi päästä nuoren naisen kanssa sänkyyn ajatustasolla. Minä olen 30v ja siis en kyllä todellakaan naisi mitään 16vuotiaita mutta kyllähän useimmat tuon ikäiset ovat pirun kauniita ja hoikkia.

    • Fdslklkjfdslkfdsfds

      Ei siksi että ovat teinityttöjä, vaan siksi että ovat viehättäviä, usein siroja, kauniskasvoisia, nättivartaloisia, tuoreen oloisia ja panostaneet itseensä kun aikaa vielä on.

      En viehäty läheskään jokaisesta vastaantulevasta tyttösestä myöskään, eli se ikä ei ole se juttu tai se "teineys" vaan se on se kokonaisuus. Samoin tämä ulkonäöllinen erinomaisuus ja sen tuoma huomio voi kyllä karista jos käytös etc. seikat eivät ole kohdillaan, luokittelu menee silloin pissikseksi.

      Mutta välillä tulee vastaan sellaisia (erittäin) nuoria naisia jotka tekee kyllä valtavan vaikutuksen kaikin puolin. Varmaan yksi osa tästä on se että teineissä ulkonäköseikat on usein täysin priimaa, siksi heitä tulee katseltua herkemmin, myönnän että on silmää kauneudelle.

    • Luulenpa, että monikaan ei varsinaisesti himoitse sitä mitä katselee. Mutta kokee esteettisesti katseltavaksi ja kauniiksi. Niin miehillä kuin naisillakin. Itsekin näen toisinaan niin kauniita tai komeita ihmisiä, että rekisteröin heidät "pop -uppina" joukosta, mutta mitään pakko saada tuota tunnetta ei tule. Se mitä ajattelen on, että onpa tuo ihminen todella saanut osakseen kauniit piirteet ja kaikki näyttää ulkoisesti olevan ihan erityisen sopusuhtaista.

      Sellaisi todella todella kauniita ja komeita näkee todella harvoin. Mutta ylipäänsä kauneutta näkee usein, monissa ihmisissä on jotain kaunista. Joku kaunis piirre tai ominaisuus jonka huomaa helposti.

      Käytös tekee syvimmän vaikutuksen kaikista kauniista asioista.

      • caeaeae

        Onks toi kissa sun mikä on roffiilikuvassas?


      • caeaeae kirjoitti:

        Onks toi kissa sun mikä on roffiilikuvassas?

        Ei ole. Tuo söpöläinen on ns. kulkukissan pentu.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.👍


    • Tuuppaaja123

      Tyttärelläni on pari tosi kaunista kaveria. Kerran toinen istui pienissä farkkushortseissa jalat koukussa meillä niin jäin kiinni hänelle kun ihailin perseen kurveja. Tytär meni käymään veskissä niin tämä toinen hymyili, kohenteli asentoaan ja samalla sipaisi käsillään reisiään alapinnalta. Aivan selvästi tajusi muttei pannut pahakseen. Nyt on jo täysi-ikäinen ja vieläkin kun sattuu käymään katselee ja hymyilee jännästi kun oma tyttö ei huomaa. Ja lämpimällä kelillä on takuulla ne kireät shortsit. Tekis mieli pannan neitiä oikein kunnolla.

    • Aah699

      Todellakin 16 vuotiaita isotissisiä hoikkia tyttöjä panisin oikein uralalla

    • Noihannormaalia

      Aloin seurustelemaan 22 vuotiaan kanssa kun olin 17 ja yhä ollaan yhdessä😀 Miehet varmaan tuijottelee koska kyllähän nuori ihminen näyttää useammin hyvältä kuin vanhempi ihminen ja se on normaalia kaikki vanhenee jne. Kyllä vanhempikin nainen/mies voi olla kaunis tai komea, en sillä tarkoita mutta kyllähän se kun on sileä iho, yleensä nuoremmat ihmiset on paremmassa kunnossa fyysisesti

    • NuuskaNatu

      Mitä aikuisilla naisilla muka on annettavaa enemmän kuin teinitytöllä? Mäkättävät vain. Teintytössä taas viehättää juuri se kokemattomuus. Herää alkukantaiset suojeluvaistot. Ja tietysti ulkonäkö. Nuoren tytön ihokin on kuin silkkiä ja ääni pehmeä.

    • cbsdbs

      Kassajonossa havahduin kun tuijotin edellä menevän likan takapuolta tiukoissa housuissa, tajusin että se oli varmaan joku yläastelainen kun niin pieni ja tyttömäinen kuitenkin. Tunsin itteni likaiseksi sedäksi ja keksin jotain muuta kyylättävää.

    • Nellaroosaikikukka

      Ei miehet teinejä halua :). Tosin voi olla että joku lapsellinen pedofiili haluaa mutta noin yleisesti ei halua..

      • Anonyymi

        haista paska, et edes tiedä miköä on pedofiili.


    • setämiesboi

      Olen kohta nelikymppinen äijä ja ärsyttää suunnattomasti kun kaupan kulmilla lusmuavat teinityttölaumat aina tuijottaa kuin olisin joku ihme ufo. Huvittavaa sinällään kun aina puhutaan miten vanhat äijät töllöttelee teinejä, no eipä se aina niin mene ja on niillä teineilläkin silmät päässä.

    • hji

      Itse olen kauniina naisena saanut miesten (ja naisten) tuijotteluista osani yhtälailla ihan näin aikuisenakin, olen nyt 25-vuotias.

      • Anonyymi

        Monet teinitytöt on suloisia. Olleet vasta täysiä lapsia ja monissa teineissä on vieläkin lasta ja se on ihanaa näin kypsästä miehestä. Ja osa teineistä on myös erittäin kauniita. Hyvin monet tytöt ja naiset ty minusta mutta en ole vuosiin ollut kenenkään kanssa. Nautin kun saan ihania katseita kassatytöiltä kaupoissa jne. Ehkä vielä joskus saan vaikkapa parikymppisen naisen elämääni vaikka salasuhteeseen. Sisällä kotona ei tarvitse salata mitään. Minä tykkäisin kuunnella teinien sössötystä.


    • Anonyymi

      Lähes kaikki kelpaa sänkyhommiin. Kunhan ikää tarpeeksi ja pitää hygeniastaan huolen. Viinanhakupalkkio 16-19 vuotiailta on vähintään poskeenotto.

    • Anonyymi

      ite 55 ja 18v yhdessä

    • Anonyymi

      Niin no, no niin.

    • Anonyymi

      Totta helvetissä panisin mieluusti jotain 15-16v teinityttöä. Jotain sellaista isotissistä, paljastavasti pukeutuvaa ihanuutta. Mielellään ihan mustat hiukset tai blondi. Rinnat tyrkyllä, tiukat farkut tai niukka kesämekko. Moraalisista syistä jää kuitenkin edes yrittämättä.

      • Anonyymi

        HeHEEEEEE pomppivat boobsit *boiiiiiiiiinngggg*
        ha-rha-rha-rha-hr-ahr-ahr-ah-rah-ra-rha-rha-hra-hr-ah-arh-ahra-sehsdsäsäsäsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HeHEEEEEE pomppivat boobsit *boiiiiiiiiinngggg*
        ha-rha-rha-rha-hr-ahr-ahr-ah-rah-ra-rha-rha-hra-hr-ah-arh-ahra-sehsdsäsäsäsä

        No ei kyl tulis mieleen että kohta jo kun lähentelen 60v alkasin seurustelee jonkin 20v naisen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyl tulis mieleen että kohta jo kun lähentelen 60v alkasin seurustelee jonkin 20v naisen kanssa

        no ei kai jos ei sulla homppelilla ota edes eteen! normi terve mies ikäisenäsi kyllä kelpuuttaisi.


    • Anonyymi

      Teinitytöt on ihania!

    • Anonyymi

      kyllä tekisi mieli saada ihana teinityttö sänkyyn ja nussia takaa ja edestä , pillu märäksi vaan ja valkoritaripellet vittuun.
      terv, Janne J Nivalasta. ikää44

    • Anonyymi

      Ihan laillisen ikärajan mukaan tyttöjä panen ja maksan pimsasta, suomessa on helppoa tarkastaa ja tuleekin nuoren prostutuidun ikä, vaikkei noilta kuittia saa ;) Ulkomailla etenkin thaikuissa on usein hirvittänyt onko huorat laillisessa iässä, yleensä poliisien suojissa nämä toimii tuollakin joten siihen pitää luottaa, mutta maksun kanssa venkoillessa joutuu liemeen. Joskus käytän myös baltian prostitoituja noissa iät yleensä pitää ja laillisuun on tältäosin kunnossa, nyt Pk seudulla on tuhansia huoria kaikkialta maailmasta on tullut myös välikädet mafiat ensin thaikkuhuoriin ,nyt sutenöörit hallitsee jo afrikan prostutoituja joita on todella paljon, tuo alkaa näkyä hinnoissa. Villejä opiskelja yms ihan kotimaisia nuoria neitoja on tullut paljon alalle johtuu varmaan iltapäivä ja naistenlehtien glomourista alelle, yksi tyttö sanoi juuri ettei hän pyllynsä myynillä sijoitusasuntoja pysty ostamaan tai autoja hienoja, hyvä kun vaatteet ja ruuan saa, vuokralla asuu.

    • Anonyymi

      Liki sadan teinitytön kanssa seksiä harrastaneena sanon "Kyllä".

      nm. kohta kuusikymppinen ja viimeisin kaato kuukausi sitten.

    • Anonyymi

      Olen 23 ja aina tekee 13 vuotiaan tuttavaperheen tytön pillua mieli. Ollaan masturboitu monesti yhdessä ja katsottu toisiamme. Oon muutaman kerran laittanu sormet tytön pilluun ja innostunut nuolemaan ja sit pannu takaa ja kuiskutellu korvaan että taitaa pikkuhuoralle muna kelvata. Onks muit about saman ikäsii ketkä kiihottuu ku vähä yli 20v jätkä kehuu peppua ja pillua maailman kauneimmaks

    • Anonyymi

      Tottakai sitä pistää lihaa piiloon 16 vuotiaan kanssa. Aina kun on mahdollisuus.
      Ei näin 60 vuotiaana pidä olla nirso.

    • Anonyymi

      Jokin niissä teinitytöissä vaan vetoaa. Jollain tavalla ovat aivan omassa luokassaan fyysisen seksikkyyden suhteen, mutta se ei tarkoita, että yrittäisin heitä vokotella tai sänkyyni houkutella. Ihailen kaukaa ja huomaamatta, en halua aiheuttaa ahdistusta.

      Henkinen puoli, joka on ehdottomasti seksuaalisuudessa kaikista olennaisinta, taas kehittyy ajan myötä. Useimmat teinitytöt eivät kiinnosta tässä mielessä laisinkaan ihan jotain yhtä kahta vuosien mittaan tapaamaani lukuun ottamatta. Lienee sanomattakin selvää, etten heidänkään kohdalla pyrkinyt minkään sortin seksuaaliseen kommunikaation.

    • Anonyymi

      Teinit on ihania ja seksikkäitä. Kyllä minä ottaisin jonkun 17-vuotiaan sänkyyni milloin vain

      Tyyli, muodokkuus, alkava naisellisuus.

    • Ei nuoret lakkaa näyttämästä hyviltä (puoleensavetäviltä) syynä lisääntymisvietti, vaikka mies vanheneekin (mies voi lisääntyä koko elämänsä ajan). Se on se logiikka tässä. Lisäksi, voi ihastua ja rakastua. Ei se ole vain lihallista himoa aina.

    • Anonyymi

      Olemma 30v pariskunta, meistä kumpi tahansa voi olla teinin kanssa ikäraja on 16v ja yli. Ei koskaan olla omalla paikka kunnalla ja vain kesällä. Liikumma autolla ja majoituksena teltta. usein toinen menee jututtamaan ja toinen tulee houkuttelemaan grillaamaan ja juomaan. Tapasin tumman tytön oli 17v kulki yksin pummasin tupakkaa ja olin vähän aikaa mieheni tuli kuin muuten vaan houkuttelemaan minua mukaan tyttö lähti vähän epäillen. Osasi huonosti suomea, juotiin lonkeroa halusin väkevää ja mieheni sanoi anna suukko kumpikin nauroi annoin suukon ja sain juomaa Tyttö Ame nousi ja antoi suukon mieheni suukotti pitkään tyttö nauroi ja otti juomaa seuraavan minun piti antaa hyväillä rintoja Ame oli jo aika humalassa mieheni hieroi rintoja nosti ne näkyviin Ame vain huokaili kehui tyttöä on rohkea tyttö hyväili minunkin rintoja.
      Mentiin telttaan annoin mieheni imeä rintoja ja sain ryypyn Ame antoi myös ohjasi käsillä kumpaa rintaa aloin imeä antoi imeä kunnolla nousin niin Ame suuteli yllättäten ja kuiskas haluan miestä käännyimme molemmat mieeni puoleen ja aloimme väkisin riisumaan kiihotuin valtavasti kun näin paksut punaiset huulet mieheni kalun ympärillä ja edessäni oli kaunis musta pylly suutelin kiiltävää pyllyä nuolin pyllyn reikää käännyin ja vedin pillua lämemmäs alaspäin kun koskin kielellä se alkou heti vatkata vastaan Ame sai orgasmin lepäsi hetken nousin ja työnsin Amea eteen päin isoa kalua kohti katsoin vierestä kun valkoinen kalu painui tummaan pilluun Ame kiljui kun ei meninannut mennä tiukka pylly vatkasi huudahdellen kalun päällä kokeilin kalun juuresta siihen oli valunut kiima nestettä aiak paljon Amen pää heilui ja sitten pysähty tärisi koko tyttö ja mieheni laukesi hyväilin pyllyä Ame nousi hiljaa isot löntit spermaa tippu pois. Ame makasi patjalla menin viereen Ame halasi sanoi paras koskaan. Mieheni oli niin kiihottunut että aika pian katsoin Amea silmät suureni ja hymyili mieheni tuli takaa suudeltiin Amen kanssa annoin imeä nännejä nousin ylemmäs käännyin selin Amen nuoli ihanasti kun olin tulla pilluni oli jo korkealla laukesin voimalla makasin tyydytettynä kun huomasin Amen kiristelevän kasvoja mieheni pani sitä pyllyyn muutaman työnnön jälkeen näin kasvoista että nauttii huokali jo kunnolla kunnes mieheni laukesi.
      Makoiltiin onnellisina, aamulla herättin oltiin kaksin meiltä katosi kaikki rahat , no ei sitä paljon ollut ei harmittanut.

      • Anonyymi

        Nyt kuulostaa aika laittomalta. Nettivinkkiä


    • Anonyymi

      Tässä aloituksessa onkin aika paljon pedareita, siitä vaan lähtee hakkeroimaan

    • Anonyymi

      On maailman luonnollisin asia himoita teinityttöä. Kuka ei sitä ymmärrä, ei tajua biologiasta mitään.

    • Anonyymi

      Avaaja on nykyään 40 vuotta vanha vanha nainen.

    • Anonyymi

      Sattui hassu tapaus ja kiva. Mökillä oli tytön nuoria kavereita kiva ilta ja kova hälinä. Illalla menin ulkosaunan pukuhuoneeseen nukkumaan ikkunoissa tummennus verhot ja laitoin takkaan tulen ja pari kynttillää säkki pimiään huoneeseen. Join omaa rommia hiljakseen olin jo nukahtanut kun koputus herätti.
      Jaana oli oven takana sanoi lähtivät käymään baarissa olen yksin sanoin tule sisään, kertoi että Janne sen poika kaveri meni myös istuin viltin alla sohvalla Jaana otti rommia yskäisi aika tuhtia. Sanoi sitten nuo pojat on onnettomia, kun saavat vähän kosketella selvitellään sitten ääneen Jannekin puristeli ja kehui isot rinnat.
      Nauroin olet kuin uusi mopo niille pitää kehua, Jaana nauroi no ei ne osaa mopoakaan polkea oikein naurettiin yhdessä. Meni jonkin aikaa Jaana nosi ja riisui alusvaatteilleen kysyi olenko nainen sun mielestä sanoin kaunein täällä Jaana nauroi taas siis mitä eihän täällä muita ole. Nostin vilttiä sanoin tule äkkiä ennenkuin tulee kylmä ja Jaana tuli. Oli minun edessä tunsin hyvän tuoksun nuuskaisin eikö tämä villitse poikia sanoi ei ne ymmärrä tuli aivan kiinni kuiskasin minä ymmärrän kuiskas takaisin tunnen sen.
      Hyväilin Janaa rinnoista huokasi olet erilainen avasin liivit pois, sanoin oli se Janne oikeassa ihanat rinnat Jaana sanoi sinä osaat purista. Jaana liikutteli pyllyä kalu painui pakaroihin otin kalun pois housuista sanoin painaa, Jaan kokeili kalua huokasi ompa eri kokoa ja laittoi takaisin lämpimään haaroihin. Jaana kääntyi, en ole sellainen annoin suukon en uskokkaan sellaista. Suutelin rintoja Jaana värisi ohjasi toiselle sanoi ihanaa nin ihanaa laskeuduin alemmas Jaana piti viltistä kiinni suutelin vatsaa ja alemmas silloin jännitti itseään koskin huulilla kauniissiin huuliin rentoutu kään sin seljälleen alkoi vähitellen värähdellä kuiskas annan sulle yritti vetää ylös annoin vaan hyvää, äkkiä laukesi painoi päätäni ja nautti.
      Nousin ylös katsoi silmiin olet niin hellä että halusin hurjana, hyväili sievästi käsin hymyili ja laskeutu kuulin kun sanoi valtava imi hyvin ja hellästi, kun nousi hymyili Janne olisi jo lauennut veti minut päälleen työnnyin hitaasti puristi hurjana jaloilla sanoi mieletön halu aivan mieletön kun työnsin välillä rajummin vapisi ja puristi kynsillään selästä tämä hento vartalo alkoi vapisemaan työnsin syvään ja laukesin jalat nousi selkään asti ristiin ja puristi käsin. Oltiin siinä sanoin en olisi saanut pani sormen huulilleni, jos olisin tiennyt olisit saanut paljon aikaissemmin piti päätään kaulallani kuiskas kiitos ja.... kuului auton ääni Jaana nousi sanoin pue ja mene tuohon pedille ole nukkuvinasi,nakkasin peiton. Kohta mun tytäs Raija koputteli menin ovelle sanoi Jaana hävinnyt sanoin älä huudä sillä pelotti yksin tuli tänne nukkumaan no missä Janne se oli päissään ja vietiin kotia käskin syömään ja nukkumaan sanoinannetaan Jaanan nukkua täällä lisää puita takkaan että taretaan.
      Raija katso sanoin no mene.
      Mökissä pikku hiljaa sammui valot. Jaana nousi takan valossa ja tuli viereen kuiskas haluan oppia ja meni peiton alle kun ajattelin kuinka nuoret huulet siellä on yritin irrottautua tunsin kynnet pakaroissa annoin sievästi jatkaa tunsin kinka nenän kautta tuleva hengitys kiintyi kun tunsi kalun kovenenvan laukesin niin että kipeää teki Jaan suukotti pikat ja tuli viereen rapsutti sormella leukaani sanoi tuota haluaisin usein ... sinulta kukaan ei huutele, nukahdettiin vähän Jaan liikkui vieressä kuiskasin nukutko nousi ja sanoi en ainakaan nyt hyväili sievästi sanoi ei ole vielä aamu kalu nousi komiasti Jaana sanoi eihän haittaa ja nousi päälle liukui alemmas ja ohjasi kalua sisään sanoi tuo saa minut niin turraksi että kuolen eikä se sovi kokonaan minä räjähdän ainakin tuntuu siltä Jaana teki mitä halusi suukotin nännejä kiljahteli ihanaa kyrpää ja nauroi nai nopeaa välillä odotti sanoin nyt kyllä... silloin nai kovaa huusi kn laskin sisään mitä nyt enää oli. Käytiin pesulla kellooli noin puoli yhdeksän. Keiteltiin kahvia ja tehtiin voileipiä Raija tuli tukka sekaisin kiitteli valmiista levitä, päivemmällä Raija sanoi ulkona iskä, sinä nain Jaanaa sanoin miten niin, no kun se on erilainen sanoin se johtuu kun Janne ei ole höpöttämässä, niin kai sitten eikä se haittaa vaikka olisitkin, Janne on lapsellinen nytkin kittasi kaljaa ja piti viedä kotiin. Jaana hymyili kivasti aamupäivän Raija lähti kolmen kaverinsa kanssa soutamaan, Menin keittiön ikkunaan katsomaan miten pääsevät Jaan a tuli viereen katsoi ulos, laski hosjaan kuiskas haluan ja nyt oli vaikea saada kalua housuista katsoin kiinteää pyllyä Jaana sanoi pane kun työnsin sisään Jaan oikein istui päälle sanoi näin ihanasti haluan ei puhuttu mitään Jaanan rinnat oli herkällä huokaili ja levitti jalkoja tule nyt muutama kunnon työntö ja kumpikin sai kivasti, Jaana nosti housut nauroi haluan tuntea tuon liukkauden pitkään, sanoin Raija epäili jo jotain Jaana nauroi naaraat huomaa pienenkin eron toisesta.

    • Anonyymi

      En himoitse missään tapauksessa. Työssäni ole tekemisissä paljon ihmisten kanssa ja minusta on mukava jutella niin vanhojen, kuin nuorten kanssa, oli sitten kysymyksessä nainen tai mies. Nuoret naiset vain ovat vaikeammin lähestyttäviä keskustelun suhteen. He vain ovat varautuneempia kaikkeen smalltalkiin ehkä nuoren kokemattomuuden suhteen vapaaseen keskusteluun ja myöskin sen virheellisen kuvitelma kanssa, että miehet vain katselevat "kurveja ym." En kiellä, että meissä miehissä on varmasti myöskin sellaisia, jotka pelkästään katselevat homoitsevasti. No luulen naisten myös tutkailevan miehiä samalla tavalla, mutta hyvin vaivihkaa, salaisesti. Pitääkö paikkansa?

    • Anonyymi

      Teinitytöt on ihania.

    • Anonyymi

      no mitä luulet jos nainen on sukukypsä ja nuori?
      jos vaihtoehdot on 40v nainen tai tuo nuori , niin tietysti biologia vetää nuoren puoleen. ei sen 40v kanssa niitä lapsia tule, tai jos tulee niin kaikenmaailman autismit ja muut on tuhatkertaisella kertoimella.

      pitää olla jotenkin aivopesty jos luulee voivansa ohittaa biologian ideologialla.

    • Anonyymi

      Nuoret, noin 14-18v naiset ovat seksuaalisesti todella kiihottavia.

      • Anonyymi

        No en kyllä alkais olee oman tyttäreni ikäisten likkojen kanssa,ei ole mun juttuja ne!


    • Anonyymi

      Kuusitoistavuotiaat vaan ovat uskomattoman kauniita, ihania ja viehättäviä olentoja. Ottaisin sellaisen milloin vain. T. Mies, 35 v.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe