Huvitan itseäni

Lukemalla Hommaforumia, MV-lehteä ja rähmispossua.

Saisiko tuosta aikaan jotain trollausta, sillä palstanäkyvyyteni on arvolleni sopimattoman vähäistä.

15

<50

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmiä_Faktoja---

.

"Mutta miten #KYLMISTÄ# faktoista saa aikaan trollausta????????"

har!11

.

• Persuepäilyistä on tässä maassa saatu aikaan runsaasti eräiden omaa moraalista ylemmyyttä tukevaa närkästystä, eli kyllä tuosta nyt jotain pitäisi pystyä kehittelemään.

• Ei_vain_hommafoorumissa

• sxth

Trollaatko itse koskaan? Palstalla ei ole juuri elämää, mutta minuakin trollaava on hämmentävän verbaalisesti lahjakas. Jos näin on hän, niin miksi hän edes välittää? Onko Galaksin kaikki tietävällä teoriaa? Entä sinulla?

• Tietysti trollaan ja tuo aloitukseni on trollaus, sillä en paljasta siinä mitä mieltä noista linkeistä olen.
        (ja kuten yleensä trollauksiini ei tule juuri lainkaan trollausta, sillä trollatut jäävät epätietoisuuden tilaan, eivätkä siten kykene päättämään miten toimia)

((olen eri mieltä verbaalisesta lahjakkuudesta))

Joidenkin elämä on niin tylsää, että voivat tehdä lähes mistä tahansa harrastuksen itselleen.

• sxth
        buddy-love kirjoitti:

Tietysti trollaan ja tuo aloitukseni on trollaus, sillä en paljasta siinä mitä mieltä noista linkeistä olen.
        (ja kuten yleensä trollauksiini ei tule juuri lainkaan trollausta, sillä trollatut jäävät epätietoisuuden tilaan, eivätkä siten kykene päättämään miten toimia)

((olen eri mieltä verbaalisesta lahjakkuudesta))

Joidenkin elämä on niin tylsää, että voivat tehdä lähes mistä tahansa harrastuksen itselleen.

Kaiketi tylsää, mutta saattaahan siellä olla esim. fyysisiä ongelmia, mutta ovatko ne loppujen lopuksi meiltä lupa tollata vapaasti? No eivät, jos haluavat olla kuten muut.

• häirikkörunoilija

Stubb muuten tilasi kaverit häiriköimään asuinalueelleen, jotta saisi säälipisteitä (varma tieto)

• kok-kaivosmiehet----

.

"Kok-kaivosmiehet???????????"

har!11

.

• Ruohonen-Lerner
        kok-kaivosmiehet---- kirjoitti:

.

"Kok-kaivosmiehet???????????"

har!11

.

Kiljupöhnäisiä persurepuuseja ne oli.

• eniwei----

• kulttuurisuus---

• oih___

Nyt kyllä sun pisteet tippui mun silmissäni.....
      plop
      plop
      plop
      niin kuin sillä millekään mitään merkitystä olisi

• Teen kaikkeni maineeni menettämiseksi ja ilmoitan huvittavani itseäni myös takkunetillä, varisverkostolla ja vihreällä langalla.

• ja_voih___

Niin katoaa ruusuisuutesi kuin aamun usva lämpenevään ilmaan ja aavistuksenomaiseen tuulenvireeseen... ja äkkiä on taas kirkasta ja näkymä piirtyy terävänä. Kaikki on taas selvää.

• buddy-love kirjoitti:

Teen kaikkeni maineeni menettämiseksi ja ilmoitan huvittavani itseäni myös takkunetillä, varisverkostolla ja vihreällä langalla.

Minullakin ihanaa! puolukka päivät Alkoi. Olin jo todella huolissaan . Ukko kultakin alkoi jo pyöritteleen uusia tytön nimiä. Olin aika kiukkuinen tapaus, sain varmasti pirultakin hurraa huutoja kun murahtelin hampaat irvissä. Maineen menetys ei ole sinulle tarpeen päinvastoin sinun pitäisi herätä horroksesta ja kääntää uusi puhdas sivu elämälle. Sinua kun sido mikään. Uskallanko kysyä miten äitisi jakselee?,
        viimeksi muistan vain käyväsi siellä useasti.puheidesi mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      68
      1130
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      76
      879
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      76
      855
    4. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      372
      775
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      770
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      763
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      727
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      703
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      662
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      550
    Aihe