Moi!
Googlailin tossa hiustenpidennyksiä kun iski kamala hiuskuume. Kaveri oli tilannut hiuksensa www.hairmarket.fi kautta ja suositteli mullekkin. Kaverin hiukset oli aivan ihanat ja aika edullisetkin. Osasi kertoa että slaavilainen hius on parempi laatuista kuin eurooppalainen. Verkkokauppa on kai aika uusi niin vielä ei aiheesta netistä oikein löydy. Haluisin kysellä onko muilla kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta? Mikähän on toimitusaika? Värejäkin tuntuu olevan paljon tarjolla. Kertokaa hei kokemuksia kun tuolta nyt aion tilata! En jaksa odottaa et saan yhtä ihanat hiukset kun kamulla!!!
Uusi hiustenpidennysten verkkokauppa
4
1786
Vastaukset
Itse tilannut tuolta, hukset tulivat n.viikossa, väri mätsäsi täydellisesti, tosin mulla on tosi helppo väri muutenkin, kun on tumman ruskea. Nyt ollut hiukset päässä jo yli kuukauden ja hyvässä kondiksessa ovat, mutta olen myös hoitanut niitä. Ulkopuoliset eivät omista hiuksista erota, kun tukka tuntuu erilaiselta kuin intialainen hius, ei niin sliipattu, vaan lähempänä oman hiuksen rakennetta
- Piutui
Suosittelen katsomaan
sivuilta www.shop.fres-h-air.com
Itse löysin tuolta erittäin pätevät hiustenhoitotuotteet. - Anonyymi
Oma kokemukseni kyseisestä paikasta on se, että en ikimaailmassa tilaisi tältä firmalta enää yhtään mitään. Toimitusajaksi luvataan 2-3 viikkoa, mutta kuuden viikon jälkeenkään ei tuotteita näy. Kyselyihin, missä tuotteet viipyy, ei vastata. Asiakaspalvelu on niin ala-arvoista, että harvoin niin huonoon palveluun törmää. Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta, vaan aiempi kokemus kyseisestä firmasta oli täysin samanlainen. Jotenkin vain kuvittelin, että se oli ainutkertainen juttu, mutta ei. Ei enää ikinä täältä.
- Anonyymi
Näissä hiuksissa myös teippi on ihan järkyttävän huonoa. Pysyy kyllä hiuksissa mutta yritäppä irrottaa. Aiemmat teipit (muualta tilatut) on lähtenyt hyvin hiusten mukana kun hiukset on irrotettu mutta näiden teippi jää omaan hiukseen ja tarrautuu niin tiukasti että hommat hiukset varisee samalla ku yrittää irrottaa.
0/5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312