Saako nainen kimpassa enemmän tyydytystä?

Miia25

Mitä te, naiset eniten odotitte kolmen kimpassa ja toteutuko se mitä halusitte erityisesti positiivisella tavalla?
Haluaisin kokeilla ja jotenkin erilailla tuntea miehet himokkaana kuolaamassa vain minun perään. Haluan että miehet antavat kaiken huomion vain minulle, vähän itsekeskeistä...?
En etsi täältä seuraa!!

Kiitos jos joku nainen viitsisi vastata. :)

6

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0617

Muuan nainen kommentoi kerran että "olihan siinä antamisen ilo". No, riippuu vähän siitä mitä hakee. Riippuen seurasta se voi olla joko sinun tai heidän ehdoillaan toteutunut kokemus. Joko pelkkää suoritusta, eläimellistä himoa tai nautinolline kokemus. Naisella kun pitää henkinen puoli olla aina mukana jotta tilanteesta nauttii.

Itse olen ollut muutamia kertoa kolmantena ja nimenomaan parien kanssa jotka tuntevat minut entuudestaan. Helppoa tässä on ollut se että kemiat ovat kohdanneet jo ehdotukseen asti. Ja jälkeenpäin kommentit ovat naisten puolelta olleet lähinnä sellaisia että he nauttivat tilanteesta kun näkivät miehessään aivan uuden puolen. Tai nauttivat siitä kuinka itse katsoin naisia seksikumppaneina.

Tilanteet ovat varmasti erilaisia koska me kaikki olemme erilaisia. Riippuu myös siitä mitä kukin etsii. Toistaiseksi itsellä ei ole ollut yhtään huonoa kokemusta. Eikä kokemuksista ole tullut riitaakaan parien kesken. Itse painottaisin esivalmiselua ja harkintaa.

• Tyhmyyksiä

Jotensakin tyhmä kysymys. Miten mittaat henkilökohtaista tunnetta? Onko toisen mittatulos siihen toisenn nähden verrannollinen?

• Vastaan vaimoni puolesta. Useampi mies niin useampi orgasmi. Kyllä siinä kimppakivana nauttii enemmän.

• Kiimabeba

No tottakai saa kun toinen väsyy seuraava jatkaa. Itse olen ainakin saanut useita orkkuja. Toki myös yhden kanssa jos ei minuuttimuna ja jaksaa tyydyttää naista eri tavoin. Ryhmäpano on parasta.

• pspari

Onhan se tietty kiihottavaa kun kaksi osaavaa miestä on haluamassa mua. Tosin se pitää olla alusta asti se oikee juttu, eli käsien koskettelu ja vaatteitten riisuminen multa on se kiihottava alku loppu meneekin jo helposti siihen et minä vien. Muuten se on kummiski jotain kun naiset on kolmestaan, siinä on jotain kiellettyy tunnetta.

• täystyydytyshakusessa

Nyt tuli kokeiltavaksi tuo ihanuus! En ole koskaan,en koskaan saanut kerralla tarpeeksi kumppaniltani,enkä hänen edeltäjiltään.Olen onnistunut valitsemaan nopeasti laukeavia.Nyt etsin tuon nautinnon:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe