Tuo LIEROISTA LIEROIN on päästetty taas levittämään PASKA PUHEITAAN !!!!! Tuon LIERON tunnolla on monen SUOMALAISEN PK-YRIITÄJÄN HENKI JA TUHOTTU ELÄMÄ !!!!! HALVEKSIN TUOTA OLIOTA ENITEN KUIN MITÄÄN MUUTA YÄLLÄ MAAPALLOLLA !!! HAASTA SAATANA OIKEUTEEN LIERO JOS KEHTAAN !!!!!
ESKO AHO ISO PASKA NYT TV 1 :llä ,YRJÖTTÄÄ !!
9
150
Vastaukset
- kuineimitään
Eikä mitään omantunnontuskia.
- VITUTTAAVITUTTAA
Alkaa tuntua että tuo SIPILÄ on samaa paskaa !!!! LEIKKAA SUOMALAISILTA JA SAMAAN AIKAAN OTETAAN TUHANSIA (n.15 000) MUSLIMI KÄPYKAARTI JÄTKIÄ ELÄTEIKSI ja entäpä kun niiden SUKU tulee perässä ??? KUKA MAKSAA ???JA mitä käy tälle yhteiskunalle kun alkaa ISLAMIA tulla ovista ja ikkunoista SAATANANA SAATANA NÄITÄ MEIDÄN VITUN ÄÄLIÖITÄ !!! KYLLÄ PISTÄÄ VIHAKSI !!!!I TUNTUU ETTÄ OLIS OLLUT IHAN SAMA VAIKKA OLIS ÄÄNESTÄNYT VASEMMISTOPUNIKKI PAAVOA ARHINMÄKEÄ !!!!!
- lfkjhgfds
Sipilä on kepu kuten Ahokin ja kepu pettää AINA.
- Anonyymi
Itepähän äänestäjät ovat äänestäneet Ahon eduskuntaan aikoinaan jonka veronmaksajat ovat joutuneet katumaan jälkeenpäin.
Tosin Eskon vika se 90-luvun lama ei ollut vaikka tekikin virheitä 91-95 pääministerinä laman keskellä, siinä tilanteessa olisi kenelle tahansa, vaikea paikka olla tekemässä leikkauksia. - Anonyymi
Esko Aho on kaikintavoin OKSETTAVA
Hallitus olisi voinut päättää pelastaa ihmisten KODIT!
Hallitus + Presidentti Koivisto päättivät pelastaa pankit!
On todella törkeää mitä tehtiin SÄÄSTÖPANKKI KONSERNILLE!
Paikalliset Säästöpankit huijattiin mukaan Suomen Säästöpankki konserniin ja sitten se pilkottiin muille pankeille "perinnöksi"
Markka olisi pitänyt laittaa heti Neuvostoliiton kaatumisen jälkeen KELLUMAAN!
Suomen tulee erota Eurosta ja ottaa käyttöön oma Markka ja jättää se kellumaan ja etsimään oikeaa tasoaan!
Euro on Suomelle liian VAHVA- Anonyymi
Olisitpa ollut tuolloin valtiovarainministeri niin olisimme kaikki, koko suomen kansa pelastunut.
Jos nyt kuitenkin katsoisit peiliin josta elämästään vastuuta kantava henkilö löytyy.
Jos jotain syytät niin Neuvostoliittoa ja sosialismia josta kaikki paha alkoi. Kaatui mahdottomuuteen. Ja taas uudelleen venäjä ja putin koettaa aiheuttaa lännelle ongelmia koska venäjä on maana aivan perseestä ja venäjäin ainoa keino näyttää suurvallalta on sotia piemempiä maitavastasn. Putinin kateus länttä kohtaan on niin suurta ettei järki mahdu päähön.
- Anonyymi
Hyvä että täällä on muitakin jotka ajattelee Kannuksen krinoelinasiamies Ahosta samoin kuin minä. Eli ----YÄK. 😡❗😡
- Anonyymi
Eikös Aho ollut venäläisten leivissä siellä ryzzien pankissa? En kyllä luottaisi jätkään kovinkaan paljoa.
- Anonyymi
Esko on heidän salainen agentti jonka tehtävä oli viedä Suomen talous konkurssiin 90-luvun puolivälissä ja melkein onnistui siinä siihen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628