"Taivaaseen pääsyn ehdoton edellytys - Uskoontulon ihme"
Tällaisia julisteita näkyi olevan liimattu Kurviin. Myöntävät uskoontulon olevan siis ihme?
Uskoontulo on ihme
24
50
Vastaukset
Jokainen Suomen syrjäkyläntie on pilattu noilla tai muilla vastaavilla: http://www.jarmolinne.vaari.net/Kuvat/Jeesus tulee.jpg . Niitä on vähintään kiinnitetty joka toiseen maitolaituriin tai puisiin sähköpylväisiin tien mutkan taakse. Aina kun olen huomannut moisen niin olen pysähtynyt autolla ja repinyt moisen julistuksen siitä tien laidasta pois. Ei kuulu Suomen luontoon tai kiinnitettynä mihinkään ladon kulmiin tms. !!!
- onseihme
On se ihme todella.Jumala tekee näitä uskoontulon ihmeitä :)
Olen itsekin toisinaan ajatellut, miten ihme on sekin kun minäkin olen tullut uskoon, sillä niin perusluonteeltani järkeilevä ja itsenäinen ja itsepäinen pohtijaluonne olen ja ei sekään ollut uskoontulolle esteenä.- Nyt.kysyn
Uskoontulo on pääsylippu taivaaseen. Kukaan ei kerro, mitä se loppujen lopuksi merkitsee ajasta lähteneelle.
Mikä on vaihtoehto? Haluaako ateisti tai toisuskoinen tähän taivaaseen?
Mikä on Taivas? - Uskonveli.Jeesuksessa
Nyt.kysyn kirjoitti:
Uskoontulo on pääsylippu taivaaseen. Kukaan ei kerro, mitä se loppujen lopuksi merkitsee ajasta lähteneelle.
Mikä on vaihtoehto? Haluaako ateisti tai toisuskoinen tähän taivaaseen?
Mikä on Taivas?Joku Kristitty.natsi, halusi varmistaa Taivaaseen pääsynsä. Kun vihollinen lähestyi hänen asemapaikaansa Norjassa, hän otti 50kiloa Dynyä ja siten lensi Taivaaseen.
Ainakin lähtösuunta oli samainen?
- Desperado123
No, se on todellakin ihme. Vaikka haluaisi koskea Jumalan läsnäolon, niin ei koe. En tiedä millä perusteilla Pyhä Henki oikein toimii. Minäkin haluaisin rauhan mieleeni ja sielulleni.
- hfhfgh
Jos vakavasti haluaa jonkin taivaallisen merkin tai kokemuksen, niin kyllä sen yleensä saa jossain muodossa. Hetkeä ei voi kuitenkaan itse valita, eikä sitä millä tavalla merkki annetaan. Totuudelle avoin nöyrä mieli on kuitenkin aina edellytys.
- valistunut
Ei ole ihme vaan illuusio, joka saavutetaan itsehypnoosin avulla joukkokokoksissa ja rukoiluissa
Sitä täytyy rukouksilla , ja joukkoyilaisuuksissa pitää yllä muuten se haihtuu vähitellen pois.
Taivas on täällä maanpäällä eikä missään tuonpuoleisessa, sillä täällä maanpäällä ollessahan me jouduimme paratiisitilasta ulos, joten sille on palattavakin täällä ollessa, sillä kuoleman jälkeen se on liian myöhäistä.
PALUU TAPAHTUU täällä ollessa aina yksilökohtaisesti, site että ymmärretään, miksi ja minkä vuoksi se on tapahtunut ja miksi se seuraa ihmistä psykologisena perimänä eli perisyntinä.
Ego sielu on tuo perimä, joka on meissä kaiken pahan alku ja juuri.
Miksi emme ymmärrä tuota asiaa, ja miksi sitä ei tutkita, johtuu siitä että egomme ei sallisi sitä, siillä se olisi kuolema, ja me vapautuisimme sen vankeudesta, ja siitä seuraisi maanpäällinen taivastila, joka käy yli ymmärryksen
Kuoleman jälkeen me olemme sitä mitä me olemme ennen kuolemaakin, sillä se on syyn ja seurauksen laki joka vaatii niin , olimmepa uskovaia tai emme.- uskoatarvitaan
Samanhenkiset kokoontuvat yhteen niin uskovatkin.
Samoin urheilijat, taiteilijat, ateistit, juopot, eläkeläiset ym. ryhmät, joita yhdistää jotkut samat asiat kokoontuvat paljon yhteen tai muuten voi olla vähän orpo olo. Yhdessä on mukavampaa.
Nämä nykyiset maa ja taivas tulee tuhoutumaan Raamatun mukaan ja alkuaineet kuumuudesta sulamaan ja kaikki pauhinalla katoaa.Jumala tekee uudet taivaat ja uuden maan. Eiköhän se Taivas siellä sitten ole!
Jes. 65:17
Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
Jes. 66:22
Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne.
Siksi juuri meidän tulee antaa Jumalan pelastaa itsemme ja muuttaa taivaskuntoon, koska emme sellaisenaan synnissä ole taivaskunnossa vaan tarvitsemme Jeesuksen veren puhdistuksen. - uskoatarvitaan
uskoatarvitaan kirjoitti:
Samanhenkiset kokoontuvat yhteen niin uskovatkin.
Samoin urheilijat, taiteilijat, ateistit, juopot, eläkeläiset ym. ryhmät, joita yhdistää jotkut samat asiat kokoontuvat paljon yhteen tai muuten voi olla vähän orpo olo. Yhdessä on mukavampaa.
Nämä nykyiset maa ja taivas tulee tuhoutumaan Raamatun mukaan ja alkuaineet kuumuudesta sulamaan ja kaikki pauhinalla katoaa.Jumala tekee uudet taivaat ja uuden maan. Eiköhän se Taivas siellä sitten ole!
Jes. 65:17
Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
Jes. 66:22
Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo Herra, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne.
Siksi juuri meidän tulee antaa Jumalan pelastaa itsemme ja muuttaa taivaskuntoon, koska emme sellaisenaan synnissä ole taivaskunnossa vaan tarvitsemme Jeesuksen veren puhdistuksen.Tankoni on taivaskunnossa ja minun täytyy pissata
- sinuakin.tarvitaan
uskoatarvitaan kirjoitti:
Tankoni on taivaskunnossa ja minun täytyy pissata
Sitten sinun pitäisi jo olla menossa vessaan eikä varastella toisten nikkejä täällä.
- himfs
Miksei usko voi olla lahjaksi annettu
- uskoihin on aina myös liitetty uhka - jos et hyvällä usko niin sitten pahalla esm. Tai elämän vettä lahjaksi kuin nainen kaivolla jossain kertomuksessa. IMHO: Jumalusko on ihmisille hyvin tavanomainen, ymmärrettävä, ja muutenkin monin tavoin ei-ihmeeksi ymmärrettävä juttu. Asian esittäminen ihmeellisenä on samaa helppoheikkihommaa, mitä on pesuaineiden ihmeellisen lianirrotuskyvyn esittely saippuaoopperoiden tauoilla.
- fghgfhh
Mutta se kokemus, josta usko alkaa - tai voimistuu - voi olla ihme kokijalle. Sitä ei useinkaan voi toisille lainkaan selittää, sillä he eivät usko, tai eivät suhtaudu asiaan vakavuudella. Se on itse koettava tai nähtävä.
- hgfhhh
fghgfhh kirjoitti:
Mutta se kokemus, josta usko alkaa - tai voimistuu - voi olla ihme kokijalle. Sitä ei useinkaan voi toisille lainkaan selittää, sillä he eivät usko, tai eivät suhtaudu asiaan vakavuudella. Se on itse koettava tai nähtävä.
Esimerkiksi ilmestysten historia on hyvin laaja. Kirjattuja tapauksia on paljon ja niitä joita ei ole kirjattu julkisiksi, on luonnollisesti paljon enemmän.
Korkeammat voimat (huom. en puhu Jeesuksesta, koska kyse on Taivaan palvelijoista) lähestyvät ihmisiä eri tavoin, mutta itse uskon, että jonkinlaisia merkkejä voi saada jos vakavissaan niitä haluaa ja tarvitsee. fghgfhh kirjoitti:
Sellainen kokemus on varmaan saanut monen hindun vuorelle erakoksi, buddhalaisen luostariin, muslimin koraanikouluun ja kylän poppamiehen olemaan varma jumaltensa suosiosta?
- hfhgfhgf
hgfhhh kirjoitti:
Esimerkiksi ilmestysten historia on hyvin laaja. Kirjattuja tapauksia on paljon ja niitä joita ei ole kirjattu julkisiksi, on luonnollisesti paljon enemmän.
Korkeammat voimat (huom. en puhu Jeesuksesta, koska kyse on Taivaan palvelijoista) lähestyvät ihmisiä eri tavoin, mutta itse uskon, että jonkinlaisia merkkejä voi saada jos vakavissaan niitä haluaa ja tarvitsee.Suurin osa ilmestyksistä ja ihmeistä on sen laatuisia, että niillä ei ole ollut muita todistajia kuin ilmestyksen kokenut. Sitten on kuitenkin myös ilmestyksiä, joilla on ollut kymmeniäkin tuhansia silminnäkijöitä. Fatimassa oli noin 70 000 ja Saksan Heroldsbachissa noin 10 000 ja nämä tapaukset varmastikin kiinnostavat kaikkia vilpittömiä totuuden etsijöitä. Kirkko tutki Fatiman tapauksen perusteellisesti ja päätti julkistaa sen.
Kaikkia ufotutkijoita kirkon tulkinta ei tyydytä, mutta epäijät ovat olleet yleensä maailmankatsomukseltaan ateisteja. fghgfhh kirjoitti:
Ei se mikään ihme ole, että jokin kokemus tuntuu ihmeelliseltä.
hfhgfhgf kirjoitti:
Suurin osa ilmestyksistä ja ihmeistä on sen laatuisia, että niillä ei ole ollut muita todistajia kuin ilmestyksen kokenut. Sitten on kuitenkin myös ilmestyksiä, joilla on ollut kymmeniäkin tuhansia silminnäkijöitä. Fatimassa oli noin 70 000 ja Saksan Heroldsbachissa noin 10 000 ja nämä tapaukset varmastikin kiinnostavat kaikkia vilpittömiä totuuden etsijöitä. Kirkko tutki Fatiman tapauksen perusteellisesti ja päätti julkistaa sen.
Kaikkia ufotutkijoita kirkon tulkinta ei tyydytä, mutta epäijät ovat olleet yleensä maailmankatsomukseltaan ateisteja."Kaikkia ufotutkijoita kirkon tulkinta ei tyydytä, mutta epäijät ovat olleet yleensä maailmankatsomukseltaan ateisteja."
Sangen ymmärrettävää.hfhgfhgf kirjoitti:
Suurin osa ilmestyksistä ja ihmeistä on sen laatuisia, että niillä ei ole ollut muita todistajia kuin ilmestyksen kokenut. Sitten on kuitenkin myös ilmestyksiä, joilla on ollut kymmeniäkin tuhansia silminnäkijöitä. Fatimassa oli noin 70 000 ja Saksan Heroldsbachissa noin 10 000 ja nämä tapaukset varmastikin kiinnostavat kaikkia vilpittömiä totuuden etsijöitä. Kirkko tutki Fatiman tapauksen perusteellisesti ja päätti julkistaa sen.
Kaikkia ufotutkijoita kirkon tulkinta ei tyydytä, mutta epäijät ovat olleet yleensä maailmankatsomukseltaan ateisteja.David Hume ihmeistä, Humen puntari: ihmettä ei pidä pitää tapahtuneena paitsi jos olisi suurempi ihme ettei ihmeestä kertova on erehtynyt tai hän ei valehtele.
Cicero taas sanoi ettei mitään tapahdu ilman syytä ja koska kaikki mikä ei riko luonnonlakeja ja voi tapahtua joskus tapahtuu, ei mitään voida pitää ihmeenäa-teisti kirjoitti:
David Hume ihmeistä, Humen puntari: ihmettä ei pidä pitää tapahtuneena paitsi jos olisi suurempi ihme ettei ihmeestä kertova on erehtynyt tai hän ei valehtele.
Cicero taas sanoi ettei mitään tapahdu ilman syytä ja koska kaikki mikä ei riko luonnonlakeja ja voi tapahtua joskus tapahtuu, ei mitään voida pitää ihmeenäEivätkä kai mainitsemasi ajattelijatkaan pitäneet ihmeinä veden virtaamista alamäkeen, ihmisen taipumusta teismiin, tai sitä, että tuli lämmittää. :-)
- Rohkeutta.elämään.atet
A10097 kirjoitti:
Eivätkä kai mainitsemasi ajattelijatkaan pitäneet ihmeinä veden virtaamista alamäkeen, ihmisen taipumusta teismiin, tai sitä, että tuli lämmittää. :-)
Vesitarinasi on lorua.
Minä pissin aina vastatuuleen, koska Evankeloin usein ulkona. - oikeassa.järjestyksessä
Rohkeutta.elämään.atet kirjoitti:
Vesitarinasi on lorua.
Minä pissin aina vastatuuleen, koska Evankeloin usein ulkona."Minä pissin aina vastatuuleen, koska Evankeloin usein ulkona."
Juuri tuon takia kannattaa ensin tulla uskoon ja alkaa kristityksi ja vasta sitten ryhtyää evankelioimaan.
- fda
Eihän se mikään ihme ole kristityssä maassa, että joku menee uskonhypnoosiin raamattujen ja kaikenlaisten seurojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531525- 1701285
- 81122
- 611117
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2511077- 141010
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33883Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55862Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795