Sattuuko täällä olemaan sellaisia, joille tehty emättimen suu aukon kiristys leikkausta tai häpyhuulien pienennys leikkausta? Vertaistukea tarvitaan..
Kuinka toivuit leikkauksesta? Oliko paljon kipuja? Oletko tyytyväinen? Mikä sai sinut tekemään leikkauksen? Milloin seksin pysty taas aloittamaan?
Olen itse 8pv sitten käynyt leikkauksessa, jossa tehtiin edellä mainitut molemmat leikkaukset. Säryt olivat aivan järkyttävät muutaman ensimmäisen päivän ajan. Turvotuskin ollut jotain sanoin kuvaamatonta (kuuluu kuitenkin asiaan). Homma alkanut todella hyvin nyt helpottumaan, eikä kipujakaan enään ole. Silti haluisin kuulla muiden tarinoita =)
Joten kiitos, vain asiallisia kommentteja. En myöskään halua kuulla teitä, jotka kritisoivat.
intiimi kirurgia
8
516
Vastaukset
- hölmöläistenhommaa
Miksi ihmeessä kyselet täältä jos haluat asiallisia kommentteja. Etkö jo ole tajunnut tämän palstan ideaa; kaikki haukutaan. Jos ei tiedetä totuutta, keksitään omiaan.
- mikolat
Vaimoltani on leikattu kaikki pois mitä on kehon sisällä.Vain emätin on myöskin leikattu.Leikauksesta on aikaa n. 5v vaimo kävi kynellä hänellä on joku samali sisässä ei muka tartu.Meillä ei seksi oikein pelaa.Mulle anetaan pikillä lisää virtaa että oikein tekee naista mieli.Mutta mun elimeni ei sovi sisään on kokeiltu monta kertaa.Lääkäri sanoo ei pitäisi olla mitään estettä.Rasvausta olemme joskus kokeiilleet ensin rasvatiin kulli ei se menne sisään ei millään.Sitten vedetiin voidetta emätimeen se eli kuli painuu paremin sisään,mutta rasvaus kait tulisi tehdä enen yhdyntää.Mutta minä olen aina se joka pyytää saada emätintä.Onko emätin rasvattu ei ole aina varmaa vaimo on aina vastaan rasvausta keran levitin sitä näneille rasvasin tisitkin tästä hän ei tykänyt.Nuoremalle menee kulli sisään olen koitanut tässä kun mikään ei auta 30 naisen emätin.Me olemme yli 50 kumpikin.En voi kertoa vaimolle nuoremasta tapaukseta olenkaan .Hän on jo keran saanut vihiä että käytän vierasta.Sehän on syntiä ja pyydä anteeksi vaimolta joka käynti keta.Se on kovaa kysyy hyviä hermoja.
Vaimoni käy kotonaan 1kk vipyy siellä 3-4 päivää 150km päässä.Viimeksi hän kertoi että hän ei tykkää että sesiossa ON NAINEN MUKANA .Sen enempää hän ei kertonut
asian timoilta.Kehoitin häntä kokeilemaan vierasta elintä olisiko siitä sulle apua kokeile nuorempaa miestä kyllä miehet ovat otetuja kun levität reitesi tai anat miehen tulla takaapäin antamaan hyvää sulle.Ei ole vaaraa lapsen saanistakaan,.
Pari tuntia sinne tänne ei kukaan tiedä mitään missä viivyt mies voi rauhassa tyydytää kuloisenkin tarpeesi.
Näinkin voi käydä. - kiristys
tuliko se 2mm pienempi suu ?
- sinnesiis
Tallinnassa on hyvä kirurgi gynen ongelmiin
- TallinnaVarokaa
Ystäväni kävi Suomalaisen toimiston kautta Tallinassa Vaginan kiristysleikkauksessa sillä seurauksella että 3 vrk:tta leikkauksesta oli pahan infektion takia Töölössä. Suomalainen plastiikkakirurgi oli ollut täysin järkyttynyt leikkausjäljestä, ei kuulemma ole ensimmäinen Tallinnassa vaginoplastiassa käynyt joka tulee heille hoidettavaksi pahan infektion takia tai korjausleikkaukseen.
- Missähän_syy
TallinnaVarokaa kirjoitti:
Ystäväni kävi Suomalaisen toimiston kautta Tallinassa Vaginan kiristysleikkauksessa sillä seurauksella että 3 vrk:tta leikkauksesta oli pahan infektion takia Töölössä. Suomalainen plastiikkakirurgi oli ollut täysin järkyttynyt leikkausjäljestä, ei kuulemma ole ensimmäinen Tallinnassa vaginoplastiassa käynyt joka tulee heille hoidettavaksi pahan infektion takia tai korjausleikkaukseen.
Alapäänleikkauksissa on aina erittäin suuri infektioriski, riippumatta siitä missä kyseinen leikkaus on tehty. Leikkauksen jälkeen potilaan on itse huolehdittava erittäin hyvin hygieniasta koska leikkaushaavat kontaminoituvat herkästi virtsasta ja ulosteista. Vaaditaan hyvää leikkausalueen suihkuttelua jotta bakteerit saadaan huuhdottua vähemmäksi. Yleensä määrätään rutiininomaisesti vahva antibioottilääkitys koska ilman sitä tulehdus on lähes varma.
- paljonpaljon
sukkia porkkanalle
- naurua___
peppunkiristys hihi psyyk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94023Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423557Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922233Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1411878- 1321856
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee361776Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131429- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551206Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641145