http://nyt.fi/a1305978611604
Ehdottomasti kaikki ruokaan liittyvät mainokset pitää varustaa varoituksilla, sillä varsinkin minule ne aiheuttavat valtavia traumoja. Suklaamainokset pitää luultavasti kieltää kokonaan.
Jääkiekko pitää myös vaaramerkitä, sillä minulla on siitä huonoja kokemuksia.
Sitten pitää myös saada erilaisia varoitushihamerkkejä sekalaisille ideologioille, jotka saattavat järkyttää minua.
Toisinaan puhelimien soittoäänet säikäyttävät minut ja varsinkin jos ääni kuuluu kesken pitkän hiljaisuuden. Siispä ensin pitää kuulua varoitusviesti.
Kakkupakkauksiin pitää liittää varoitus "tämä kakku saattaa lopppua odotettua nopeammin", sillä muuten saatan järkyttyä.
Ai niin ja kaikkiin minulle osoitettuihin trollausviesteihin pitää tietenkin liittää otsikkoon varoitus.
Järkyttävää, miten monista asioista sitä voikaan traumautua.
Aion järkyttyä kaikesta
2
<50
Vastaukset 2
- sxth
Pitäisikö myös alaikäisiin poikiin liimata varoitus, älä koske, saattaa aiheuttaa pitkän kakun ;)
Järkytyin juuri uutisesta, jonka mukaan valtion velanotto kasvaa ensi vuonna, joten selvästi tuohon uutiseen olisi pitänyt liittää varoitus.
Lisäksi pitkiin kakkuihin pitää liittää varoitus, että joku muutkin ovat syömässä sitä. Saattaisin järkyttyä jos se ei olekaan kokonaan minulle.
http://www.thehindu.com/features/metroplus/Food/one-cake-thousand-people/article4225904.ece
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406