Oletteko muuten miettineet miksei "poliittisesti epäkorrekteja" vitsejä saisi kertoa (tai siis amerikassa ei saa enää kertoa niitä).
Syynä on tietysti se, että poliittisesti korrektit ihmiset saattaisivat pitää niitä tahtomattaan hauskoina.
Ajatus tuli siitä kun eräs koomikoista sanoi, ettei ihminen pysty päättämään siitä mitä pitää hauskana.
Katson standup-koomikoita
4
52
Vastaukset
- SIKAMAINENihminen
Ne ohjelmat on etukäteen jo naurettu,se antaa viestin yleisölle, mitä ja milloin
pitää nauraa.HBO ohjelmissa on rivoa kielenkäyttöä, joka toinen lause.
Jenkit ovat yhtä rivosuisia kuin suomalaisetkin,se taitaa olla maailmalaajuista. - määmy
Mikhä suomes saa esittää Perhe on pahin keissii, mi avoimen rasistinen?
Artsie käy junttisuomalaisest 100 % & valmiiks naurettavan nolo
Tos o muute jääkaapin valo kadoksis
https://www.youtube.com/watch?v=SjTNC-xrUgQ
Kliffaa päivää teillekki Poikani paini ja hakkasi isoa nallekarhua ja rauhoittelin että menee rikki sulla on kengätkin jalassa. Noh toinen riisui kengät jatkoi painimista, hakkaamista ja potkimista.
Repesin nauruun koska riisui kengät ja jatkoi. Tuli mieleen tekken koko touhusta ja toivoi itselle lahjaksi tuollaisen pehmolelu paitsi epärealistinen kun halusi elävän.
Huusi samana päivänä -haluaa ison nallekarhua ja heti"löi oven kiinni kun joutui menee tekemään läksyjään"
?mietin että tuollainen uninalle on aika rauhottava varsinkin kun pitää purkaa tunteita.
Itse koin ristiriitaisia tuntemuksia kun olisi joku jota ei satu mutta kuitenkin liian vapaamielisyys lisää väkivaltaa.
Olen ristiriidassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481