Kaksi vuotta sitten huomasin, että penikseni alkoi käyristyä enemmän ja enemmän. Mitä suurempi vääristyminen oli, sitä enemmän erektio aiheutti kipua. Minua hieman hävetti mennä lääkärin puheille, mutta lopulta oli pakko. Se mitä kuulin vastaanotolla, järkytti minua – Peyronien tauti, käytännössä mahdoton hoitaa. Aloin juosta useammalla lääkärillä toivoen, että joku heistä keksisi minulle ratkaisun. Ja lopulta osuin erinomaisen urologin puheille, joka määräsi minulle ProLongSystemin hoitokeinoksi. Jo kahden kuukauden käytön jälkeen huomasin uskomattoman parannuksen. Tämä kehitin pelasti avioliittoni ja auttoi minut ulos umpikujasta. Uskomatonta!
Voidaan sanoa, että tämän kehittimen ainoa vika on sen korkea hinta. Kuitenkin minulle sekin on plussa. Sillä täytyy muistaa, että korkeampi hinta tarkoittaa laatua, joka on epätavallisen tärkeää tällaisia välineitä käytettäessä. Huolellisen suunnittelun ja korkealaatuisten materiaalien käytön johdosta meillä on varmuus, että laite, jonka tarkoitus on tuottaa meille pelkästään hyötyä, ei vahingoita millään lailla peniksiämme. Sitä paitsi aina voi käyttää hyödykseen erikoistarjouksia, saada tarvikkeet edullisemmalla hinnalla ja saada muitakin lisäetuja. Niin minäkin tein ja nyt nämä lisäsentit takaavat minulle enemmän nautintoa, ja käytön vaikutukset ovat pysyviä!
http://fi.prolongsystem.net/?cip=NTY5NC4xMzcuMC4xMTczLjAuMS4wLjE4MS4w
Kuinka saat suuremman peniksen...
Lappi42
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725