raskaanako ilman touhutippoja

Jep, yhden illan juttu takana ja hetki oltiin ilman kumia. Mun mielestä selkeetä touhutippoja ei tullut, mut voisko se olla mahdollista? Menkat myöhässä jo kolme viikkoa...

11

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • touhutippoja

Touhutipoista ei voi tulla raskaaksi

• Älä.valehtele

Tietysti voi. Siittiöitä niissäkin on.

• rtdyfh

• Eli pääkoppa tekee asiasta morkkisstressiä ja myöhästyttää menkkoja.. Huh!

• touhutippoja

Yleensä nainen voi tulla raskaaksi vain silloin kun kuukautisten alkamiseen on aikaa 14 päivää (ovulaatio). Nuorilla tytöillä ovulaatiohetki saatta vaihdella.
      Siittiösolut voivat elää naisen elimistössä muutamien päivien ajan munasolua (ovulaatiota)odottamassa. Näistä odottamaan joutuneista tylee tyttöjä. Jos taas munasolu on jo valmiina odottamassa niin nopeimmat poikasiittiöt ehtivät ensin.
      Noin puolella miehistä siemenneste on niin huonoa ettei siitä yleensä tule raskaaksi.

• emmätiedä

ei varmaan kannata tehdä raskaustestiä.

• tutinlutkuttaja

Joo, ei missään nimessä ja harrastaa vaan jatkossakin seksiä ilman ehkäisyä. Kyllä normaalisti ennen seksiin ryhtymistä (jo ihan ensimmäisellä kerralla) ollaan perillä raskaaksi tulemisen riskeistä ym.

• Noniinpä niin, mutta tilanne tuli yllättäen ja teki mieli ;) No menkat alkoi, joten ei hätää. Ens kerralla varaudun paremmin.

• 0317

Jos olet raskaana niin ole onnellinen. Lapsettomuus on koko ajan lisääntyvä ongelma.

• maailman_nähnyt

Mikä ongelma se on? Minulle ei ainakaan. Maapallolla on jo aivan liikaa ihmisiä. En haluaisi synnyttää lasta tähän julmaan mailmaan.

• Et_oo_mitään_nähny
        maailman_nähnyt kirjoitti:

Mikä ongelma se on? Minulle ei ainakaan. Maapallolla on jo aivan liikaa ihmisiä. En haluaisi synnyttää lasta tähän julmaan mailmaan.

Vanheneva väestö ja laskeva syntyvyys on sietämätön ongelma tulevaisuudessa,mutta eihän sellaiset kädestä suuhun tyypit sitä tajua.
        Ei maailma ole sen julmempi kun aikaisemminkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe