Clamos Studio Oy

aikapettynyt

Hei, minä olen 14 v tyttö ja olen kiinnostunut mallin työstä (anteeksi jos kirjoitan jotain väärin, äidinkielini on ruotsi). Kaksi vuotta sitten, siis kun olin 12 v, menimme äidin kanssa Clamos Studioon ottamaan kuvia koska olimme lähettäneet kuvia niille ja ne sanoi että olivat kiinnostuneita. Kaikki meni hyvin, ne sanoi että olin niin kaunis ja söpö ja kaikkea ja että varmaan saisin töitä. Melkein kaksi vuotta meni ja mietiskelimme että miksi en saanut töitä, olin aika pettynyt ja luulin vain etten ollut tarpeeksi kaunis. Äiti suuttui ja soitti niille tänä vuonna ja menimme ottamaan uusia kuvia koska olen muuttunut aika paljon. Ja taas ne kehui ja sanoi että olin kaunis ja että minulla oli tosi kaunis hymy. No, nyt on jo elokuu ja mitään ei ole tapahtunut. Olemme maksaneet niille ja kaikkea. Tänään äiti soitti taas ja ne sanoi että kesällä ei saa töitä tai jotain ja että nyt vasta syksyllä asiat alkaa. Sitten ne sanoi että voimme itse lähettää kuvia yrityksiin? Ja nyt luin kaikenlaisia asioita Clamoksesta täällä netillä ja en tiedä mitä minun pitäisi tehdä! Onko jollakulla ehdotuksia? Mallin työ on ollut unelma jo 8 vuotta.

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikapettynyt

Olisi tosi kilttiä jos joku auttaisi :) ja voiko joku kertoa että mitä tapahtui koska kaikki sanoi että 10 v sitten jotain tapahtui ja että nyt niillä on huono maine

• Haluk

Luin kirjoituksesi ja voin sanoa, että on muitakin nuoria tyttöjä ja sama tilanne heillä. Kehua osataan ja otetaan rahat. Jos olisit "löytö" niin olisit jo ollut alallasi. Parhaimmat otetaan heti. Älä jää roikkumaan vastauksia vaan pyri elämässä eteenpäin. Mutta oletko kokeillut sitä, että olisit esim. muotinäytöksissä ja esittelit vaatteita. Kyselyjä eri liikkeisiin ja tee itsestäsi CV .....
      Onnea etsintääsi !

• Haluk

Lisään vielä, että menisit tyylikursseille ja opit kävelytyylin ja siintä kautta myös sitten
      muotinäytöksiin vaatteita esittelemään .......

• Mallintyö

Oon 10v ja mallin työ olis isompana ihana !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      166
      8644
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      134
      3242
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      165
      2120
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      94
      1832
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      174
      1766
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      180
      1647
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      138
      1322
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      996
    9. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      108
      972
    10. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      80
      934
    Aihe