Clamos Studio Oy

aikapettynyt

Hei, minä olen 14 v tyttö ja olen kiinnostunut mallin työstä (anteeksi jos kirjoitan jotain väärin, äidinkielini on ruotsi). Kaksi vuotta sitten, siis kun olin 12 v, menimme äidin kanssa Clamos Studioon ottamaan kuvia koska olimme lähettäneet kuvia niille ja ne sanoi että olivat kiinnostuneita. Kaikki meni hyvin, ne sanoi että olin niin kaunis ja söpö ja kaikkea ja että varmaan saisin töitä. Melkein kaksi vuotta meni ja mietiskelimme että miksi en saanut töitä, olin aika pettynyt ja luulin vain etten ollut tarpeeksi kaunis. Äiti suuttui ja soitti niille tänä vuonna ja menimme ottamaan uusia kuvia koska olen muuttunut aika paljon. Ja taas ne kehui ja sanoi että olin kaunis ja että minulla oli tosi kaunis hymy. No, nyt on jo elokuu ja mitään ei ole tapahtunut. Olemme maksaneet niille ja kaikkea. Tänään äiti soitti taas ja ne sanoi että kesällä ei saa töitä tai jotain ja että nyt vasta syksyllä asiat alkaa. Sitten ne sanoi että voimme itse lähettää kuvia yrityksiin? Ja nyt luin kaikenlaisia asioita Clamoksesta täällä netillä ja en tiedä mitä minun pitäisi tehdä! Onko jollakulla ehdotuksia? Mallin työ on ollut unelma jo 8 vuotta.

4

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikapettynyt

Olisi tosi kilttiä jos joku auttaisi :) ja voiko joku kertoa että mitä tapahtui koska kaikki sanoi että 10 v sitten jotain tapahtui ja että nyt niillä on huono maine

• Haluk

Luin kirjoituksesi ja voin sanoa, että on muitakin nuoria tyttöjä ja sama tilanne heillä. Kehua osataan ja otetaan rahat. Jos olisit "löytö" niin olisit jo ollut alallasi. Parhaimmat otetaan heti. Älä jää roikkumaan vastauksia vaan pyri elämässä eteenpäin. Mutta oletko kokeillut sitä, että olisit esim. muotinäytöksissä ja esittelit vaatteita. Kyselyjä eri liikkeisiin ja tee itsestäsi CV .....
      Onnea etsintääsi !

• Haluk

Lisään vielä, että menisit tyylikursseille ja opit kävelytyylin ja siintä kautta myös sitten
      muotinäytöksiin vaatteita esittelemään .......

• Mallintyö

Oon 10v ja mallin työ olis isompana ihana !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin

Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000
      Maailman menoa
      533
      8556
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe