Kristillisdemokraattien KD-lehti väittää perättömästi, että Suomessa on jo vihitty avioliittoon lesbopari.
Kaiken lisäksi KD-lehden mukaan vihkiminen on tapahtunut Aito avioliitto-teltan edessä.
KD:n juttu on täysin perätön
Vihkiminen on teoriassakin mahdotonta, koska vihkimiseen tarvitaan avioliiton esteiden tutkinta, eikä se menisi läpi Valtion virkakoneistossa.
"Aito avioliitto-teltan edessä on vihitty avioliittoon lesbopari"
http://www.kdlehti.fi/2015/08/21/aito-avioliitto-kampanjaa-hairitaan-jarjestelmallisesti-helsingissa/
Samaa sukupuolta olevien vihkiminen on mahdollista sitten kun laki astuu voimaan 2017.
KD-lehti "Lesbopari vihitty avioliittoon"
22
52
Vastaukset 22
- hommaa.elämä
Buahhahahaaaa olet auttamattomasti myöhässä, tämä case on jo käsitelty ainakin kahdessa ketjussa, joten harmitus, ettet voinut olla ajanhermolla, buahahaaahaaaaaaa
Siinä tapauksessa vihkiminen on tietenkin ollut mahdollista, jos lesbopari on esim Ruotsista, jossa tasa-arvo on edennyt jo pidemmälle.
- puistatus
Kyllä on siunattu eli vihitty. joku miespappi heidät vihki.Naiset olivat pyyleviä neitejä kovasti maalattuja. Siitä oli oikein kuva internetissä.
On kyllä kummallista miksi uskovien ihmisten pitää valehdella lähes kaikki asiat. Eikö omien asioiden esiintuonti rehellisesti ole mitenkään hyvä juttu?
torre12 kirjoitti:
On kyllä kummallista miksi uskovien ihmisten pitää valehdella lähes kaikki asiat. Eikö omien asioiden esiintuonti rehellisesti ole mitenkään hyvä juttu?
Ja sekin on kummallista, että samassa tekstissä "on siunattu eli vihitty".
Suomessa se ei ole virallista, jos ei vihitä. Siunaus ei ole vihkitoimitus. Miksi tämä palsta on niin vaikea? Miksi on niin paljon tietämättömyyttä ja järjettömyyttä?torre12 kirjoitti:
Valehtelua ja tietämättömyyttä.
Puolueen lehti valehtelee kyseessä olleen vihkimisen avioliittoon ja muutama rivikannattaja on havainnut pelkän siunauksen, jota luulevat nyt vihkimiseksi.
Vähän hassua on keskustellakin Aa-laisten kanssa, kun heistä osa ei tiedä mikä on avioliitto ja silti vastustavat uutta lakia.
Tuntuu kuin puhuisi laholle kannolle.
Mitenkä näille tietämättömille voisi selittä, että siunaus ei ole vihkiminen avioliittoon.
Ainakin helluntailaisille voi yrittää selittää asian, kun he siunaavat eläimiä ja rakennuksia, sanomalla että ei eläimet ja rakennukset ole avioliitossa, vaikka ne on siunattu.- paikallaollut
Itseasiassa molemmat neidot ovat suhteellisen normaalipainoisia ja toisella oli ripsiväriä, toisella ei ollut meikkiä ollenkaan. Olivat paljain jaloin.
Nyt myös rasistinen poliisinkin silmätikkuna oleva "Mitä vittua"-lehti on lähtenyt puolustamaan kristillisdemokraattien KD-lehteä.
http://mvlehti.net/2015/08/21/aito-avioliitto-kampanja-jatkuvan-hairinnan-kohteena
Ja tietenkin itse Aito avioliitto-yhdistyskin väittää nyt valheellisesti kyseessä olevan avioliittoon vihkimisen.
https://www.facebook.com/avioliitto?fref=nf- aito.avio
Oli kaunis puhe siinä vihkimismielenosoituksessa. Miksi tämä on herättänyt mielipahaa? Avioliittoväki haluaa kovasti ottaa uhrin aseman.
- mielenosoitukset
Kyseessä oli siis mielenosoitus, ohessa netistä löytynyt video.
Minua ärsyttää kun aitoavioliittoporukka heittäytyy uhreiksi. Kaikki mielenosoitukset ovat olleet asiallisia ja rauhallisia, sekä ohi puolessa tunnissa. Ne ovat sitä samaa sananvapautta mikä on aitoliittolaisillakin. "Kuluneet kaksi viikkoa ovat olleet todella raskaita kerääjille" sanotaan aitoliittolaisten facebook sivuilla. Luulisi väen ymmärtävän, että paikalla käy muitakin kuin samanmielisiä, kun vilkkaalla paikalla ollaan suurehkossa kaupungissa. Tämähän aivan lähtökohta. Jos ei tätä ymmärrä, niin ei sovellu teltalle töihin!
Ketkän vastaavat Jeesus bussista? Olin kerran Helsingissä käymässä on kun aseman viereen oli kyseinen bussi ajettu. Meteli oli kauhea. Uskovaiset huusivat megafoniin niin että korvia särki. Ja olikohan musiikkiakin, en muista. Ohi kävellessä oli pakko laittaa kättä korvan eteen, ettei saa kuuluvaurioita, ja tuntui että kun tämä huomattiin, niin huudettiin vielä lujempaa. Olin läheisessä hotellissa enkä saanut kiviseinien sisälläkään unta kun jeesusbussissa mekastettiin niin kovaäänisesti yömyöhään. Joku pieni pussailu ja halailu lyhyen aikaa on todellakin ok, kun tähän vertaa.
http://www.metro.fi/galleria/v1439687099078#v1439687099078- mielenosoituksista
Lehtiä ja keskustelupalstoja lukeneena, koskien aitoliittolaisia, olen saanut käsitykset että meno olisi ollut välillä kovaäänistä ja aitolaiset keräisivät nimiä tuputtaen ja ohimeneviä häiriten eri tapahtumissa? Katu on julkinen tila, jos aitolaiset saavat siellä telttailla, niin myöskin muut saavat ilmaista mielipiteensä samalla oikeudella.
- perätöntä.asiaa
"KD:n juttu on täysin perätön"
Perätöntä taitaa olla koko homma. Aitoavioliittoa kannattavat väittävät jatkuvasti omissa keskusteluissaan, ettei sateenkaariväki ole suvaitsevaa heitä kohtaan. Kysyisinkin, että miksi AA väki sensuroi ahkerasti fecebook sivuilla, erilaisilla blogeilla ym. Erimieliset viestit poistetaan, olen huomannut.Youtube videoilta on poistettu kommentit käytöstä. Mun mielestä sateenkaariväki ei sensuroi netissä, vaan perustelee mielipiteensä. Saattaisin kirjoitella aiheesta vastineita AA väen kirjoituksiin, mutta ei huvita jos kaikki poistetaan. Jos homma ei olisi perätöntä, niin tuskin tarvitsisi sensuroida niin paljon. Eikö ammattitaitoinen toimittaja osaa tarkemmin ilmaista lasiaa? Joku kuvainnollinen vihkimistä muistuttava mielenosoitus on tosiaankin eri asia, mitä jutussa annetaan ymmärtää.- ei.saastetta
Hyvä, että poistavat. Ei sitä homotustanne kukaan terve ihminen kestä. Honotelkaa omilla sivuillanne eihän aa:kaan sinne tuppaudu vai onko heidän viestinsä poistettu :). ?
"Perätöntä taitaa olla koko homma....."
Niinhän se on.
Aito avioliitto-yhdistys ei ymmärrä ollenkaan hauskaa huumoria sisältävää mielenilmaisua ja se heidän mielestään muka vielä kaventaa heidän omaa sananvapauttaan.
Itse seisovat kuin totiset torvensoittajat, huumorittomina teltoillaan. sanomatta mitään asiaansa liittyvää.
Iloisesti pitää osata tuoda asiansa esiin, eikä tökerösti tyrkkäämällä.
- miefriifi
Irjako vihki vain Liisa ?
- vähän.tyhmiä
Pelkkää teatteria oli. Kuului taiteiden yön tapahtumaan. Kyllä on homot ja lesbot tyhmiä kun teatteria vaan esitetään mutta asiallisessa keskustelussa ainoa sanottava on hömpsönpömpsön.
Kristillisdemokraattien pää-äänenkannattaja KD-lehti ei ole vieläkään korjannut valhettaan.
http://www.kdlehti.fi/2015/08/21/aito-avioliitto-kampanjaa-hairitaan-jarjestelmallisesti-helsingissa/
Sama perätön juttu on kopioituna myös Aito avioliitto-yhdistyksen tiedotteessa.
https://www.facebook.com/avioliitto?fref=nf- heinäkenkä.sönkkää
Laita sinä oikaisu Sodankylän Pekun-sanomiin :D
Ja jos noin sinua vaivaa niin laita viestiä KD-lehteen äläkä täällä nillitä!
- tempauksenjärjestäjä
Hei, suunnittelin häämme alle 20 tunnissa koska huomasin kuinka turhaa on keskustella aito avioliitto teltalla kamppanjoiville ihmisille jotka hyökkäilivät ihmisten kimppuun, kun vastaan saa vain herjauksia siitä kuinka minun ja lapseni elämä on muka jotenkin vituillaan. Tapaus ei liittynyt taiteiden yöhön eikä tarkoituksena ollut provosoida aito avioliitto porukkaa, vaan herättää ohikulkioiden huomio siitä kuinka kaunista AITO rakkaus voi olla. Olen siis järjestänyt häämme kokonaan itse muutamien ystävieni kanssa ja kaikki asiasta kiinnostuneet voivat lähettää risuja ja ruusuja osoitteeseen; [email protected]
- uytr
Salassa rikollisuus vihkii ketä ja mitä haluaa. Amerikassa papit vihkivät sairata uskovaisia lemmikki eläintensä kanssa. Pitää ilmeisesti olla pirulta naimalupa!
- pien.korjaus
Ei vaan normaaleita ateisteja ja elukoita vihkivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466