Tämän videon perässä on englanniksi varoitus mitä tapahtuu uskovalle eli kristitylle jos hän kuuntelee tai ihailee maailman musiikkia tai artistia/bändiä. Siellä lukee: ....sinä hyväksyt saatanan työn ja sallit demonien tulla sinuun ja kotiisi ja sinä päädyt samaan paikkaan kuin saatanan seuraajat. ( helvettiin ) Perään on Raamatun kohtia tästä asiasta. Toivon että otatte vakavasti sielusi vuoksi. Mikään synti ei ole helvettiin menemisen arvoinen.
https://youtu.be/rUqsswlBkhU
Uskova vaarantaa sielunsa jos kuuntelee maailman
ruut333
2
66
Vastaukset
- marshoitoon
kannattaa hakea psykiatrista apua näihin harhoihin
- IninäSeis
Ottakaa kristityt Talibanin hyväksi havaitsema suora toiminta käyttöön, älkääkä lällyilkö:
"Jos jostakin kaupasta löydettiin musiikkikasetteja, kauppias vangittiin ja kauppa suljettiin, kunnes vähintään viisi henkilöä takasi, ettei niitä siellä enää ollut"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361