TAAS (20.8.2015) pääkirjoituksessa haukuttiin ay-liikettä. Vähän väliä räkytetään ay-liikkeelle ja oppositiolle. Posari-Lapin Kansa on yksisilmäisesti hallituksen puolella. Törkeää muka sitoutumattomalta lehdeltä.Tekstareissakin pääsevät ääneen vain opposition arvostelijat. Meno on kuin NL:ssa/Venäjällä, sensuurilla saadaan näyttämään siltä kuin kansa olisi tyytyväinen hallitukseen.
21.8.2015 Vieropalkisilta-palstalla haukuttiin myös ay-liikettä kahden muun oikeistolaisen lehden kirjoituksia lainaamalla. Sillä palstalla siteerataan vain oikeistolehtiä, jotka länkyttävät oikeistosontaa.
Jos et halua, että sinua manipuloidaan, lopeta tilaus. Posari-Lapin Kansa on röyhkeä EK:n kätyri. Se ei aja Lapin etua eikä Suomen etua, vain EK:n etua.
Posari-Lapin kansa on ALMA MEDIAn lehti. ALMA MEDIA on häikäilemättömästi oikeistoideologiaa viljelevä ja elinkeinoelämän etua ajava mediatalo. Kaikki ALMAn lehdet ovat oikeistopropagandaa täynnä.
POSARI-LAPIN KANSA, HALLITUKSEN JA EK:N ÄÄNITORVI
Hävytöntä
1
<50
Vastaukset
Miksi sinä hyvä ihminen luet moista lehteä? Eikö olisi viisaampaa olla lukematta, niin samalla säästyisit monilta mielenpahoituksilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604966Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362259Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582119- 2062081
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131324Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181088- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47923- 66877
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839