Ex-avovaimo haastoi oikeuteen elatusmaksuista. Keksi asianajajan kanssa tekaistuja harrastus- ja lääke laskuja joillla voi pumpata 2/3 palkasta. Kaikki laillista. Onko Suomi sairas ja tappava maa miehille ? On
Suomalaiset naiset
7
346
Vastaukset
- mekkk
Voihan sitä yrittää mutta kun ei maksa muuta mitä on alkujaan sovittu niin se siitä.
- mekkk
Voihan sitä 7yrittää mutta kun ei maksa muuta mitä on erossa alkijaan sovittu.
- josmahdnitestaa
Kaverille sanoivat sossusta et lopeta duunit, lopetti ja laitto firman pystyy nyt kikkailee rahat sitä kautta ja sen ex jäi nuolee näppejää
- hjun
Omilta lapsilta eväsi elämisen mahdollisuudet. Miten mies voi olla noin raukkamainen. Miten nyt osallistuu omien lasten elatukseen ja heidän mahdollisuuksiin osallistua johonkin harrastukseen, vaatekulut, koulukulut ym. Toki ex:lle tulee kuluja heidän asumisestaan ruuasta, kyllä niistä puolet kuuluu sinulle. Ei ex lapasilla hanki itselleen elatusmaksuista, sillä kyllä hän joutuu likoon ihan kokonaan lasten kasvattamisessa ja lisäksi sinä kelvoton vielä teet vaikeampaa. Ei jää näkemättä mikä kettu olet ja siksi ehkä erokin on tullut.
- Et_Silleen
hjun kirjoitti:
Omilta lapsilta eväsi elämisen mahdollisuudet. Miten mies voi olla noin raukkamainen. Miten nyt osallistuu omien lasten elatukseen ja heidän mahdollisuuksiin osallistua johonkin harrastukseen, vaatekulut, koulukulut ym. Toki ex:lle tulee kuluja heidän asumisestaan ruuasta, kyllä niistä puolet kuuluu sinulle. Ei ex lapasilla hanki itselleen elatusmaksuista, sillä kyllä hän joutuu likoon ihan kokonaan lasten kasvattamisessa ja lisäksi sinä kelvoton vielä teet vaikeampaa. Ei jää näkemättä mikä kettu olet ja siksi ehkä erokin on tullut.
Tulee niitä asumis- ja ruokakuluja etävanhemmallekin. Sitäpaitsi harrastukset etä voi maksaa ihan itsekin, ei niitä lähivanhemman kautta tarvitse kierrättää.
Tietysti riippuu nyt paljon myös siitä paljonko lapsi on etävanhemmallaan. Tiedän tapauksia, joissa lapset ovat kutakuinkin puolet etällä, ja tästä hyvästä maksettavaksi tulee tolkuttomien elareiden lisäksi kaikki harrastuskulut.
Toisaalta kaikki lähivanhemmat – ei edes silloin kun lähi on nainen – eivät yritä pumpata älyttömiä rahoja etältä.
- Pistä.vastaan
Aina voi tietysti yrittää keksiä kaikenlaista, mutta niihin ei kannata suostua ilman taistelua. Oma asianajaja ja vaadit todisteet kaikesta mahdollisesta, johon vaimo rahaa vaatii. Kaikki niistä eivät varmasti ole myöskään pakollisia, eli kaikkeen ei ole velvollisuutta suostua. Jos ei todisteita löydy, niin sitten vaikka syytettä petoksen yrityksestä.
- 31082015
Kerro mulle mistä saa ostettua lääkkeitä ilman kuittia? Alkoi kiinnostamaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437