On yleisesti tiedossa että naiset saavat pillullaan lähes kaiken elämässään ja ovat näin aina etuoikeutetuimpia monissa asioissa miehiin nähden. Mutta kysymys kuuluu minkä ikäisinä naiset tajusitte minkälaisen pankkivalttikortin päällä istutte ja miten huomasitte asian? Mitä etuja olette saavuttaneet vaan syntymällä naiseksi? Mitä palveluja olette saaneet ilmaiseksi tai vähintään tingittyä hyvään hintaan kun olette naisia? Oletteko edenneet koulutus ja työasioissa tai saaneet poliisin repimään sakkolapun tai liikenteessä vaarallisen auton katsastuksesta läpi vain flirttailemalla ja antamalla ymmärtää tai tekeytymällä muuten muka heikoksi itkupilliksi?
Koska naiset huomasitte pillun antavan vallan?
32
497
Vastaukset
- Kaikkea.sitä.kuulee
Onpas hassu aloitus. Niin että jokainen nainen saa itselleen rikkaan ja komean miehen elättämään, itse ei tarvitse mitään tehdä, antaa vain pillua. Kotona voi maata päivät pitkät ja shoppailla. Ei se kuule niin mene.
- Kaikkea.sitä.kuulee
Kyllä kauniilla naisella elämä on helpompaa mutta niin on komealla miehelläkin. Tavallisen näköisillä naisilla ja miehillä elämä on tavallista, ei siinä mitään ihmeellistä valtaa ole kummallakaan. Kun kasvatte aikuiseksi niin tulette sen huomaamaan.
- Pillu.hallitsee
Naisilla on kaikki valta maailmassa, miehet ovat heidän orjiaan!
- Naisasialooseri1
Kaikkea.sitä.kuulee kirjoitti:
Kyllä kauniilla naisella elämä on helpompaa mutta niin on komealla miehelläkin. Tavallisen näköisillä naisilla ja miehillä elämä on tavallista, ei siinä mitään ihmeellistä valtaa ole kummallakaan. Kun kasvatte aikuiseksi niin tulette sen huomaamaan.
Tavallisen näköiset naiset saavat nuorena miehiä ihan yhtä helposti kuin kauniitkin, varsinkin kun kauniita naisia on suomessa se 0,001% väestöstä.
Ja komealla miehellä on seksuaalista valtaa noin 1/1000 siitä mitä kauniilla naisella. - Anonyymi
Kaikkea.sitä.kuulee kirjoitti:
No ei ne kaikki naiset ole kauniita. Mikä oli ap:n idea tässä aloituksessa?? Että kauniit naiset on syyllisiä siihen kun rumat miehet ei saa pesää kauniilta naisilta niinkö?
Eipä tökerömmin vois aloitusta tehdä siis joku katkera täällä jankkaa kun ei ne samantasoiset naiset itselle kelpais kun pitäis vaan se kaunis saada? Kasvakaa jo hitto aikuisiks ja lähette ettimään sitä oman tasoista niin johan alkaa onni lykästää.
- trruuurd
pillu haisee pahalta.
- Anonyymi
Olet valinnut haisteltavaksesi aivan vääränlaisen Pillun. Puhdas Pillu ei haise millekään. Tiedän, olen haistanut.
- weweehgfghj
Miehet ovat antaneet pillulle vallan. Ei toisinpäin.
- Kaikkea.sitä.kuulee
Joo, naisillahan se valta on etenkin kehitysmaissa. Suomessa ja muissa länsimaissa liike-elämän ja politiikan johtopaikat ovat naisilla, eikö vain?
- Naisasialooseri1
Johtopaikat ovat rumilla miehillä, koska naisen alhainen äly ei riitä johtopaikkoihin. Nuoret ja kauniit naiset voivat kuitenkin vaikuttaa näihin johtajamiehiin pillullaan
- Mies.määrää
Paskat ne mitään voi vaikuttaa. Ei esim. Hitler ja Stalin antanut ämmien päättää vaan he tekivät mitä itse halusivat. Jos ämmät vittuili niille kävi köpelösti. Tosimies käskee ja nainen tottelee!
- Munaotus
Pillutotukset saa lähes minkä työn tahansa ilman työkokemusta. Mies ei saa töitä vaikka olis vuosien kokemus. Olin valiolla töissä ja sinne tuli harjoittelijaksi yksi todella nätti nainen, tosi iloinen ja flirttaili kaikille. 2 kk päästä se sai vakityöpaikan, 2800 palkalla koska alkoi tapailemaan jotian työntekijää joka vastasi työntekijöiden palkkauksesta.
- Ex-----PUA
Hypergamia in action.
Se kaveri joka yritti haulikkoitsaria oli kanssa naimisissa juuri tuollaisen pyrkyrin kanssa.
Ja loppuhan onkin historiaa.
- 1212
Otetaanpa esimerkiksi tuntemani nätit 18-22v naiset:
- kaikilla on paljon ystäviä koulussa, baarissa, FB:ssä. Myös introverteillä, tuppisuilla, itsekkäillä, ilkeillä
- nämä ystävät, erityisesti pojat, ovat aina valmiita auttamaan muutossa, auton korjaamisessa, opinnoissa, jne
- kaikessa on "pretty girl bonus" - v-mäinen sotanorsu on kaikkien mielestä v-mäinen, nätti tyttö on aina jonkun mielestä hyvä ja fiksu
- kesätöitä on helpompaa saada koska yrittäjät tietävät kuinka nätiltä tytöltä ostetaan enemmän ja kuinka nätin tytön palvelupisteellä kummasti vierailee paljon niitä perheenisiä jotka tykkäävät vain ikäisistään naisista
- ...ja tietysti kaunis nainen saa miehen yrittämättä, sen kuin odottelee ja ottaa sen ytmin jonha haluaa. Ei tarvitse kuluttaa aikaa tai rahaa miehen metsästämiseen, puhumattakaan opettelusta miehiä kiinnostavaksi naiseksi
Pelimiesfirma RSD:n omistaja Owen Cook kuvaa kauniin naisen elämää osuvasti termillä "Magic School Bus Ride". Sen kun hyppää bussiin; ihmiset moikkaavat, tekevät palveluksia, tarjoavat kokemuksia, prinssit "vain ilmestyvät" jostain.
Tämä jatkuu kunnes kauneus katoaa. Silloin kello lyö kaksitoista ja prinsessa ruususen satu päättyy. Siinä vaiheessa toivottavasti ollaan jo vaihdettu kauneus menestyjämieheen, kivitaloon ja Italian matkoihin. - pomeranssi
Miksipä vaivautua vastaamaan miehelle, jonka aivojen tilalla on killuttimet.
- rejalisti
35 v. on raja, sen jälkeen naisilla alkaa paikat veltostumaan ettei juuri pillukaan auta.
- dgfdgfd
En usko että naiset ovat tietoisia asioista joita he saavat p-nsa ansiosta.
Tuskin kaunis nainen ajattelee että "minulla on paljon ystäviä koska olen kaunis ja muut haluavat nostaa sosiaalista statustaan olemalla kauniin naisen kavereita". Hän ajattelee olevansa fiksu ja mukava.
Jos kaunis nainen hakee töitä, ei kukaan kerro siitä toisesta ´pätevämmästä hakijasta joka ei sitten ollutkaan miespomon tai fiksun naisyrittäjän mielestä yhtä "sopiva".
Kaunis nainen ajattelee joutuvansa tekemään kaiken eteen saman kuin muutkin, ihmettelee vain miksi ne muut ovat niin saamattomia ja epäsosiaalisia.- Anonyymi
Eli luulee liikoja itsestään mm olevansa mukava ihminen? Älkää siis yrittäkö edes
- Anonyymi
Kyllä he tietävät pienestä asti kierous on jo kasvuiässä eikä heidän tarvitse käydä teatterikoulua se on heillä syntymälahjana Eevan jälkeläisiä kun ovat
- Anonyymi
Haha
- Anonyymi
Olit ilmeisen innoissasi tästä palstaäijän lähes kymmenen vuoden takaisesta avauksesta. Koetko vielä tänäänkin, että on ajankohtainen?
- Anonyymi
Ei sillä mitään valtaa saa, jos kumppanilla on aivot päässä eikä alapäässä.
Jasu- Anonyymi
En itse arvo edes kumppaniksi sellaista miestä tai naistakaan, jota voi jalkovälillä simputtaa. Tyhmähän se olis ja mitään käyttöä ei ole tyhmälle kumppanille. Yym. Jep näin. En ole itsekkään seksillä houkuteltava enkä simputettava, inaha mihkään jos en halua inahtaa, vaikka en ikimaailmassa saisi seksiä keltään. Joku järki päässä oltava.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itse arvo edes kumppaniksi sellaista miestä tai naistakaan, jota voi jalkovälillä simputtaa. Tyhmähän se olis ja mitään käyttöä ei ole tyhmälle kumppanille. Yym. Jep näin. En ole itsekkään seksillä houkuteltava enkä simputettava, inaha mihkään jos en halua inahtaa, vaikka en ikimaailmassa saisi seksiä keltään. Joku järki päässä oltava.
JasuErikoisia linjauksia sinulla palstasetä. Kannattaa varmaan jättää haaveilu pois, sen verran kivuliaalta vaikuttaa
- Anonyymi
Hu0rilla näin. Ei koske tavallisia kansalaisia...
- Anonyymi
Onko sinulla jokkun myönteisesti tulevaisuuteesi vaikuttava kertomus ko aiheesta?
- Anonyymi
Kiva että sua kiinnostaa :)
- Anonyymi
Oliko nämä ny gubbe jotai niitä rikosuutisia?
- Anonyymi
Öm
Siis käsittääkseni Peter Thielillä ei ole tällaista… juttua, jonka päällä istua.
Mutta mistä nyt noitakin tietää.
(naurua) - Anonyymi
Opetelkaa miehet käyttämään vehkeitänne niin voitte pärjätä tässä kisassa.
- Anonyymi
Kai muullakin ns lihas-surkastumalla sen ympärillä on merkitystä gubbe?
- Anonyymi
” Oletteko edenneet koulutus ja työasioissa tai saaneet poliisin repimään sakkolapun tai liikenteessä vaarallisen auton katsastuksesta läpi vain flirttailemalla ja antamalla ymmärtää tai tekeytymällä muuten muka heikoksi itkupilliksi” Itse olen pääasiassa pyrkinyt canceloimaan ihmisiä mielivaltaisesti heidän avustuksellaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3143323Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182251Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151870Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361394Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2331301- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076- 161009