Ekat treffit eron jälkeen

MaryC

Mulla on viikonloppuna ekat treffit sitten eron, joka tapahtui virallisesti jo yli puoli vuotta sitten. Sen jälkeen rakkaan exän kanssa onkin säädetty säännöllisen epäsäännöllisesti. En oo koskaan ennen eronnut ja en tienny, miten koville se ottaa. Etenkin kun eron syy ei ollut rakkauden tai seksin loppuminen, vaan kertakaikkiaan se, että yhteistä tulevaisuutta ei ole. Ja mä vaan roikun ja roikun siinä ihmisessä, koska en oo koskaan ollut hyvä katkaisemaan tunnesiteitä. Ja taidan olla yhden miehen nainen, vaikka joskus luulin muuta.

No niin, no tästä lähtökohdastahan treffit kuulostaa jo monen mielestä tuhoontuomitulta idealta. Mutta kuulemma treffailun alottaminen tekee hyvää ja vielä parempi ois jos harrastaisin seksiä jonkun toisen miehen kanssa. Treffit ahdistaa, koska se mies on tosi kiva ja kiltti. Ajattelin kaverien ehdotuksesta mennä oman mukavuusalueen ja miesihanteen ulkopuolelle ja kokeilla treffailla ihmisiä jotka ei välttämättä esim. ulkoisen habituksen perusteella iske. Nyt sitten mietin, että olikohan tuo nyt niin viisasta. Hukkaan vaan miehen aikaa. Ja joo, ne on VAAN treffit, mutta me on juteltu jo tosi kauan ja viime päivinä on tuntunut siltä että mies odottaa meidän treffeiltä paljon. Se on alkanut ahdistaa, kun omat odotukset ei oo samalla tasolla. Enkä voi enää perua.

Voihan nämä treffit yllättää positiivisesti, mutta toivon vaan, että ne ois jo ohi. En enää ikinä lähde sitten treffailemaan "ihan ok"-miestä, vaan koska oon jo yli 25v ja biologinen kello tikittää kuin aikapommi. Miten sekasin sitä ihminen voikin iän myötä mennä, kaipaan huolettomia teinivuosia kun parisuhteet oli vielä tuntemattomia!

9

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sincyan

Äh, kyllä se siitä.
      Voi olla ettei sinusta ole uuteen parisuhteeseen vielä pitkään aikaan, mutta olen samaa mieltä, että treffailun aloittaminen on hyvä asia. Sinulla ei ole mitään velvollisuuksia tätä miestä kohtaan. Menet paikalle ja katsot tilannetta. Jos ei tunnu hyvältä, sanot miehelle.
      Puoli vuotta on lyhyt aika. Etenkin kun exän kanssa on eron jälkeen säätänyt... Minulla meni lähes kolme vuotta, että alkoi parisuhde kiinnostamaan. Ja pari vuotta vielä päälle, että löysin jonkun jota pidän potentiaalisena. Onnea matkaan.

• eronnusmies

Itselläni loppui viiden vuoden suhde alkuvuodesta ja kieltämättä aluksi treffeille meneminen jännitti sairaasti. Ensimmäiselle mainitsinkin asiasta, ettei sitten ihmettele miksi olen niin jäässä ja sanoi olevansa ymmärtäväinen. Treffit menivät... ihan ok ja tapasin hänet kyllä vielä toisen kerran. Kumpikaan ei saanut mitään tunnetta toista kohtaan ja päätimme olla tapaamatta enää. Tuon ensimmäisen jälkeen on ollut parempia kokemuksia.

• Tuollainen tietoinen toisen tunteilla pelailu omaksi huvitukseksi on hyväksikäyttöä.

• Kilttiatm

Älä nyt tuhoa kiltin miehen itsetuntoa lupailemalla mitään. Parempi vaan että perut treffit samantien

• aakootee

Miehen kirjoittama aloitus.

• palstailija

Heh, sitä veikkaan myös. Ap. odottanee seuraavanlaisia vastauksia:
        -et ole kunniallinen yhden miehen nainen vaan lutka.
        -hahaa, jännämies jätti. Löysi paremman, kun 25-vuotiaana sun MA lähtee syöksyyn.
        -pelailet kilttien miesten tunteilla, mutta kelpuutat vain jännämiehiä.
        -biologinen kello tikittää-> kohta on kiltille miehelle aisurin paikka vapaana

• Naishenkilö

"Kevyt treffailu eli panoseura" on ollut hyvin yleistä miehiltä vaikka itse naisena olen liikkeellä ollut aidosti vakavammalla tavalla ja sen olen alusta alkaen ilmoittanut.
      Iso liuta pettymyksiä.

• kokemustaon

Kyllä se siitä lähtee. Ex:stä (henkisesti) eroon pääsee parhaiten kevyen panosuhteen avulla.

• Mistä.pääsee.pois

"...biologinen kello tikittää kuin aikapommi"

Hrrrr.... Tuollainen pakkosaadahetivauva-nainen on miehille painajainen. Juoksisin kovaa, vaikka olisikin kaunis ja mukava nainen. Lapsia hankitaan yhteisellä päätöksellä kunhan ollaan ensin tutustuttu kunnolla ja suhde on vakiintunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe