Tietäiskö joku hyvän asianajajan helsingistä, joka olisi erikoistunut avioeroihin? On pakko saada paras mahdollinen, on niin mahoton äijä.
auttakkee!
Hyvä avioeroasianajaja
11
5168
Vastaukset
Täällä mainostaminen kielletty...
Mutta kannattaa pohtia millaista juristia haluaa ... sovittelijaa vai "haukkaa" -- molempia löytyy. Lakimieliitosta varmasti saa yhteystietoja mistä homma etenee. Eivätkä keltaisetsivut puheinluettolossakaan ole mahdoton paikka aloittaa... sinä olet asiakas, kysele mm. asiantuntemuksesta ja kokemuksesta ... niin ja pyydä tarjous.- Haris
koska vastapuoli on ihan mahdoton ja vaatii kaiken eikä suostu sopimaan mistään, niin haluan ennenkaikkia sellasen asianajajan, jolla on KOKEMUSTA JA USKOTTAVUUTTA omalla alallaan. Näitä tietoja ei saa keltaisilta sivuilta, siksi ajattelin kysyy täält jos jollain olis ollut sama tilanne...
Haris kirjoitti:
koska vastapuoli on ihan mahdoton ja vaatii kaiken eikä suostu sopimaan mistään, niin haluan ennenkaikkia sellasen asianajajan, jolla on KOKEMUSTA JA USKOTTAVUUTTA omalla alallaan. Näitä tietoja ei saa keltaisilta sivuilta, siksi ajattelin kysyy täält jos jollain olis ollut sama tilanne...
Jos vaikka jollain olisikin tiedossa, niin aika rohkea se joka täällä hyvän juristin nimen kirjoittaa selkokielellä (pl. ne jotka telkkarissa vilahtelee, joita noin viisi)... tää ei vinoilua vaan faktaa.
Eli, olepa yhteydessä lakimiesliittoon.- Haris
M36 kirjoitti:
Jos vaikka jollain olisikin tiedossa, niin aika rohkea se joka täällä hyvän juristin nimen kirjoittaa selkokielellä (pl. ne jotka telkkarissa vilahtelee, joita noin viisi)... tää ei vinoilua vaan faktaa.
Eli, olepa yhteydessä lakimiesliittoon.mitä pelättävää siinä olisi? olen tutkinut koko netin ja ne viisi on niin erilaisia juttuja hoitaneet, eivät ole kuiteskaan avioeroihin erikoistuneita. meinaat siis, että kuka tahansa on hyvä? onko se niin simppeli laki, että jokainen sen hallitsee? kun ei ole avioehtoa eikä toinen silti suostu 50/50 jakoon, vaan kostona vaatii rahasummia siitä, tästä ja tuosta... ehkä panikoin, kun en tiedä mihin suuntaan ryntäisin. mulla on pari-kolme tuttua asianajajaa, mutten olisi vitivarma mistään. pelkään että ukko on viime tipassa tehnyt velkaa, niin etten todella saa puolta eli omaa osaani...
Haris kirjoitti:
mitä pelättävää siinä olisi? olen tutkinut koko netin ja ne viisi on niin erilaisia juttuja hoitaneet, eivät ole kuiteskaan avioeroihin erikoistuneita. meinaat siis, että kuka tahansa on hyvä? onko se niin simppeli laki, että jokainen sen hallitsee? kun ei ole avioehtoa eikä toinen silti suostu 50/50 jakoon, vaan kostona vaatii rahasummia siitä, tästä ja tuosta... ehkä panikoin, kun en tiedä mihin suuntaan ryntäisin. mulla on pari-kolme tuttua asianajajaa, mutten olisi vitivarma mistään. pelkään että ukko on viime tipassa tehnyt velkaa, niin etten todella saa puolta eli omaa osaani...
Ja kerro mistä "tennari puristaa" huolella ... voin ehkä avittaa.
[email protected]- kokenut
M36 kirjoitti:
Ja kerro mistä "tennari puristaa" huolella ... voin ehkä avittaa.
[email protected]Salme Sandström! Kokenut ja osaa sovitella!
- Haris
kokenut kirjoitti:
Salme Sandström! Kokenut ja osaa sovitella!
Tuttu nimi, olinpa unohtanut hänet. Taisi olla joskus yh-liiton tai vastaavissa asioissa aktiivisena!
- ja onnea
Haris kirjoitti:
Tuttu nimi, olinpa unohtanut hänet. Taisi olla joskus yh-liiton tai vastaavissa asioissa aktiivisena!
Ero ei ole helppo muutenkaan,siinä auttaa hyvä ja KOKENUT juristi. Luultavasti hän pistää luun poikittain vastapuolen kurkkuunn pelkällä puhelinsoitolla...ja viimeistään neuvottelussa. Ei ainakaan lähde käräjäoikeuteen rahan takia.
Minulla uhkaavan riitaisa ero olikin 2 käyntiä Sandströmillä: eka oli mun käynti,toka oli sovintoneuvottelu,joka johti hyvään ja molempia tyydyttävään lopputulokseen(mitä en olisi kuuna päivänä uskonut).Tsemppiä sullekin.Jos tää ei pure,niin Satu Wartiovaaran lakiaasianitoimisto seuraavana.Aivan mahtava nainen,koska on huippuälykäs. - Haris
ja onnea kirjoitti:
Ero ei ole helppo muutenkaan,siinä auttaa hyvä ja KOKENUT juristi. Luultavasti hän pistää luun poikittain vastapuolen kurkkuunn pelkällä puhelinsoitolla...ja viimeistään neuvottelussa. Ei ainakaan lähde käräjäoikeuteen rahan takia.
Minulla uhkaavan riitaisa ero olikin 2 käyntiä Sandströmillä: eka oli mun käynti,toka oli sovintoneuvottelu,joka johti hyvään ja molempia tyydyttävään lopputulokseen(mitä en olisi kuuna päivänä uskonut).Tsemppiä sullekin.Jos tää ei pure,niin Satu Wartiovaaran lakiaasianitoimisto seuraavana.Aivan mahtava nainen,koska on huippuälykäs.eli nyt mulla on jo kaksi tosi hyvää nimeä! Olo on vähän helpottuneempi. Kun toinen on oikein umpikiero ja käyttää kaikki väärät keinot hyväkseen, ei muu auta kuin ottaa järeimmät aseet käyttöön eli huippuasianajaja. Kiitti vielä kerran!
- §§§
Haris kirjoitti:
eli nyt mulla on jo kaksi tosi hyvää nimeä! Olo on vähän helpottuneempi. Kun toinen on oikein umpikiero ja käyttää kaikki väärät keinot hyväkseen, ei muu auta kuin ottaa järeimmät aseet käyttöön eli huippuasianajaja. Kiitti vielä kerran!
Asianajajan työ on vähän kuin ostaisi pörssiosakkeita. Aiempi menestys ei ole tae tulevasta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851