Hyvä avioeroasianajaja

Haris

Tietäiskö joku hyvän asianajajan helsingistä, joka olisi erikoistunut avioeroihin? On pakko saada paras mahdollinen, on niin mahoton äijä.
auttakkee!

11

5131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä mainostaminen kielletty...

      Mutta kannattaa pohtia millaista juristia haluaa ... sovittelijaa vai "haukkaa" -- molempia löytyy. Lakimieliitosta varmasti saa yhteystietoja mistä homma etenee. Eivätkä keltaisetsivut puheinluettolossakaan ole mahdoton paikka aloittaa... sinä olet asiakas, kysele mm. asiantuntemuksesta ja kokemuksesta ... niin ja pyydä tarjous.

      • Haris

        koska vastapuoli on ihan mahdoton ja vaatii kaiken eikä suostu sopimaan mistään, niin haluan ennenkaikkia sellasen asianajajan, jolla on KOKEMUSTA JA USKOTTAVUUTTA omalla alallaan. Näitä tietoja ei saa keltaisilta sivuilta, siksi ajattelin kysyy täält jos jollain olis ollut sama tilanne...


      • Haris kirjoitti:

        koska vastapuoli on ihan mahdoton ja vaatii kaiken eikä suostu sopimaan mistään, niin haluan ennenkaikkia sellasen asianajajan, jolla on KOKEMUSTA JA USKOTTAVUUTTA omalla alallaan. Näitä tietoja ei saa keltaisilta sivuilta, siksi ajattelin kysyy täält jos jollain olis ollut sama tilanne...

        Jos vaikka jollain olisikin tiedossa, niin aika rohkea se joka täällä hyvän juristin nimen kirjoittaa selkokielellä (pl. ne jotka telkkarissa vilahtelee, joita noin viisi)... tää ei vinoilua vaan faktaa.

        Eli, olepa yhteydessä lakimiesliittoon.


      • Haris
        M36 kirjoitti:

        Jos vaikka jollain olisikin tiedossa, niin aika rohkea se joka täällä hyvän juristin nimen kirjoittaa selkokielellä (pl. ne jotka telkkarissa vilahtelee, joita noin viisi)... tää ei vinoilua vaan faktaa.

        Eli, olepa yhteydessä lakimiesliittoon.

        mitä pelättävää siinä olisi? olen tutkinut koko netin ja ne viisi on niin erilaisia juttuja hoitaneet, eivät ole kuiteskaan avioeroihin erikoistuneita. meinaat siis, että kuka tahansa on hyvä? onko se niin simppeli laki, että jokainen sen hallitsee? kun ei ole avioehtoa eikä toinen silti suostu 50/50 jakoon, vaan kostona vaatii rahasummia siitä, tästä ja tuosta... ehkä panikoin, kun en tiedä mihin suuntaan ryntäisin. mulla on pari-kolme tuttua asianajajaa, mutten olisi vitivarma mistään. pelkään että ukko on viime tipassa tehnyt velkaa, niin etten todella saa puolta eli omaa osaani...


      • Haris kirjoitti:

        mitä pelättävää siinä olisi? olen tutkinut koko netin ja ne viisi on niin erilaisia juttuja hoitaneet, eivät ole kuiteskaan avioeroihin erikoistuneita. meinaat siis, että kuka tahansa on hyvä? onko se niin simppeli laki, että jokainen sen hallitsee? kun ei ole avioehtoa eikä toinen silti suostu 50/50 jakoon, vaan kostona vaatii rahasummia siitä, tästä ja tuosta... ehkä panikoin, kun en tiedä mihin suuntaan ryntäisin. mulla on pari-kolme tuttua asianajajaa, mutten olisi vitivarma mistään. pelkään että ukko on viime tipassa tehnyt velkaa, niin etten todella saa puolta eli omaa osaani...

        Ja kerro mistä "tennari puristaa" huolella ... voin ehkä avittaa.

        [email protected]


      • kokenut
        M36 kirjoitti:

        Ja kerro mistä "tennari puristaa" huolella ... voin ehkä avittaa.

        [email protected]

        Salme Sandström! Kokenut ja osaa sovitella!


      • Haris
        kokenut kirjoitti:

        Salme Sandström! Kokenut ja osaa sovitella!

        Tuttu nimi, olinpa unohtanut hänet. Taisi olla joskus yh-liiton tai vastaavissa asioissa aktiivisena!


      • ja onnea
        Haris kirjoitti:

        Tuttu nimi, olinpa unohtanut hänet. Taisi olla joskus yh-liiton tai vastaavissa asioissa aktiivisena!

        Ero ei ole helppo muutenkaan,siinä auttaa hyvä ja KOKENUT juristi. Luultavasti hän pistää luun poikittain vastapuolen kurkkuunn pelkällä puhelinsoitolla...ja viimeistään neuvottelussa. Ei ainakaan lähde käräjäoikeuteen rahan takia.
        Minulla uhkaavan riitaisa ero olikin 2 käyntiä Sandströmillä: eka oli mun käynti,toka oli sovintoneuvottelu,joka johti hyvään ja molempia tyydyttävään lopputulokseen(mitä en olisi kuuna päivänä uskonut).Tsemppiä sullekin.Jos tää ei pure,niin Satu Wartiovaaran lakiaasianitoimisto seuraavana.Aivan mahtava nainen,koska on huippuälykäs.


      • Haris
        ja onnea kirjoitti:

        Ero ei ole helppo muutenkaan,siinä auttaa hyvä ja KOKENUT juristi. Luultavasti hän pistää luun poikittain vastapuolen kurkkuunn pelkällä puhelinsoitolla...ja viimeistään neuvottelussa. Ei ainakaan lähde käräjäoikeuteen rahan takia.
        Minulla uhkaavan riitaisa ero olikin 2 käyntiä Sandströmillä: eka oli mun käynti,toka oli sovintoneuvottelu,joka johti hyvään ja molempia tyydyttävään lopputulokseen(mitä en olisi kuuna päivänä uskonut).Tsemppiä sullekin.Jos tää ei pure,niin Satu Wartiovaaran lakiaasianitoimisto seuraavana.Aivan mahtava nainen,koska on huippuälykäs.

        eli nyt mulla on jo kaksi tosi hyvää nimeä! Olo on vähän helpottuneempi. Kun toinen on oikein umpikiero ja käyttää kaikki väärät keinot hyväkseen, ei muu auta kuin ottaa järeimmät aseet käyttöön eli huippuasianajaja. Kiitti vielä kerran!


      • §§§
        Haris kirjoitti:

        eli nyt mulla on jo kaksi tosi hyvää nimeä! Olo on vähän helpottuneempi. Kun toinen on oikein umpikiero ja käyttää kaikki väärät keinot hyväkseen, ei muu auta kuin ottaa järeimmät aseet käyttöön eli huippuasianajaja. Kiitti vielä kerran!

        Asianajajan työ on vähän kuin ostaisi pörssiosakkeita. Aiempi menestys ei ole tae tulevasta!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe