Hyvä avioeroasianajaja

Haris

Tietäiskö joku hyvän asianajajan helsingistä, joka olisi erikoistunut avioeroihin? On pakko saada paras mahdollinen, on niin mahoton äijä.
auttakkee!

11

5238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä mainostaminen kielletty...

Mutta kannattaa pohtia millaista juristia haluaa ... sovittelijaa vai "haukkaa" -- molempia löytyy. Lakimieliitosta varmasti saa yhteystietoja mistä homma etenee. Eivätkä keltaisetsivut puheinluettolossakaan ole mahdoton paikka aloittaa... sinä olet asiakas, kysele mm. asiantuntemuksesta ja kokemuksesta ... niin ja pyydä tarjous.

• Haris

koska vastapuoli on ihan mahdoton ja vaatii kaiken eikä suostu sopimaan mistään, niin haluan ennenkaikkia sellasen asianajajan, jolla on KOKEMUSTA JA USKOTTAVUUTTA omalla alallaan. Näitä tietoja ei saa keltaisilta sivuilta, siksi ajattelin kysyy täält jos jollain olis ollut sama tilanne...

• Haris kirjoitti:

koska vastapuoli on ihan mahdoton ja vaatii kaiken eikä suostu sopimaan mistään, niin haluan ennenkaikkia sellasen asianajajan, jolla on KOKEMUSTA JA USKOTTAVUUTTA omalla alallaan. Näitä tietoja ei saa keltaisilta sivuilta, siksi ajattelin kysyy täält jos jollain olis ollut sama tilanne...

Jos vaikka jollain olisikin tiedossa, niin aika rohkea se joka täällä hyvän juristin nimen kirjoittaa selkokielellä (pl. ne jotka telkkarissa vilahtelee, joita noin viisi)... tää ei vinoilua vaan faktaa.

Eli, olepa yhteydessä lakimiesliittoon.

• Haris
        M36 kirjoitti:

Jos vaikka jollain olisikin tiedossa, niin aika rohkea se joka täällä hyvän juristin nimen kirjoittaa selkokielellä (pl. ne jotka telkkarissa vilahtelee, joita noin viisi)... tää ei vinoilua vaan faktaa.

Eli, olepa yhteydessä lakimiesliittoon.

mitä pelättävää siinä olisi? olen tutkinut koko netin ja ne viisi on niin erilaisia juttuja hoitaneet, eivät ole kuiteskaan avioeroihin erikoistuneita. meinaat siis, että kuka tahansa on hyvä? onko se niin simppeli laki, että jokainen sen hallitsee? kun ei ole avioehtoa eikä toinen silti suostu 50/50 jakoon, vaan kostona vaatii rahasummia siitä, tästä ja tuosta... ehkä panikoin, kun en tiedä mihin suuntaan ryntäisin. mulla on pari-kolme tuttua asianajajaa, mutten olisi vitivarma mistään. pelkään että ukko on viime tipassa tehnyt velkaa, niin etten todella saa puolta eli omaa osaani...

• Haris kirjoitti:

mitä pelättävää siinä olisi? olen tutkinut koko netin ja ne viisi on niin erilaisia juttuja hoitaneet, eivät ole kuiteskaan avioeroihin erikoistuneita. meinaat siis, että kuka tahansa on hyvä? onko se niin simppeli laki, että jokainen sen hallitsee? kun ei ole avioehtoa eikä toinen silti suostu 50/50 jakoon, vaan kostona vaatii rahasummia siitä, tästä ja tuosta... ehkä panikoin, kun en tiedä mihin suuntaan ryntäisin. mulla on pari-kolme tuttua asianajajaa, mutten olisi vitivarma mistään. pelkään että ukko on viime tipassa tehnyt velkaa, niin etten todella saa puolta eli omaa osaani...

Ja kerro mistä "tennari puristaa" huolella ... voin ehkä avittaa.

[email protected]

• kokenut
        M36 kirjoitti:

Ja kerro mistä "tennari puristaa" huolella ... voin ehkä avittaa.

[email protected]

Salme Sandström! Kokenut ja osaa sovitella!

• Haris
        kokenut kirjoitti:

Salme Sandström! Kokenut ja osaa sovitella!

Tuttu nimi, olinpa unohtanut hänet. Taisi olla joskus yh-liiton tai vastaavissa asioissa aktiivisena!

• ja onnea
        Haris kirjoitti:

Tuttu nimi, olinpa unohtanut hänet. Taisi olla joskus yh-liiton tai vastaavissa asioissa aktiivisena!

Ero ei ole helppo muutenkaan,siinä auttaa hyvä ja KOKENUT juristi. Luultavasti hän pistää luun poikittain vastapuolen kurkkuunn pelkällä puhelinsoitolla...ja viimeistään neuvottelussa. Ei ainakaan lähde käräjäoikeuteen rahan takia.
        Minulla uhkaavan riitaisa ero olikin 2 käyntiä Sandströmillä: eka oli mun käynti,toka oli sovintoneuvottelu,joka johti hyvään ja molempia tyydyttävään lopputulokseen(mitä en olisi kuuna päivänä uskonut).Tsemppiä sullekin.Jos tää ei pure,niin Satu Wartiovaaran lakiaasianitoimisto seuraavana.Aivan mahtava nainen,koska on huippuälykäs.

• Haris
        ja onnea kirjoitti:

Ero ei ole helppo muutenkaan,siinä auttaa hyvä ja KOKENUT juristi. Luultavasti hän pistää luun poikittain vastapuolen kurkkuunn pelkällä puhelinsoitolla...ja viimeistään neuvottelussa. Ei ainakaan lähde käräjäoikeuteen rahan takia.
        Minulla uhkaavan riitaisa ero olikin 2 käyntiä Sandströmillä: eka oli mun käynti,toka oli sovintoneuvottelu,joka johti hyvään ja molempia tyydyttävään lopputulokseen(mitä en olisi kuuna päivänä uskonut).Tsemppiä sullekin.Jos tää ei pure,niin Satu Wartiovaaran lakiaasianitoimisto seuraavana.Aivan mahtava nainen,koska on huippuälykäs.

eli nyt mulla on jo kaksi tosi hyvää nimeä! Olo on vähän helpottuneempi. Kun toinen on oikein umpikiero ja käyttää kaikki väärät keinot hyväkseen, ei muu auta kuin ottaa järeimmät aseet käyttöön eli huippuasianajaja. Kiitti vielä kerran!

• §§§
        Haris kirjoitti:

eli nyt mulla on jo kaksi tosi hyvää nimeä! Olo on vähän helpottuneempi. Kun toinen on oikein umpikiero ja käyttää kaikki väärät keinot hyväkseen, ei muu auta kuin ottaa järeimmät aseet käyttöön eli huippuasianajaja. Kiitti vielä kerran!

Asianajajan työ on vähän kuin ostaisi pörssiosakkeita. Aiempi menestys ei ole tae tulevasta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      20
      2665
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      210
      1961
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1748
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1561
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1466
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      207
      1348
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1246
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1157
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1045
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      14
      932
    Aihe