En halua olla sotilaana jos Venäjä hyökkää Suomeen. Ajattelin lähteä Ruotsiin pakolaiseksi koska minut aiotaan tulevassa mahdolliseesa sotassa tappaa vihollisen toimesta. Ruotsi varmaankin ottaa minut vastaan avosylin, koska olen mielestäni hengenvaarassa jos jään tänne ja joudun kutsuntoihin.
Pakolaiseksi Ruotsiin
12
88
Vastaukset
- Fillariapina
Mie hajen turvapaikkaa Venäjält.
- ktviesti
Jumalauta, oletko ihan kakara. Mua oksettaa tuollainen asenne. Mene suoritamaan velvollisuutesi jos haluat että naisystäväsi kutsuu sinua mieheksi
- lähetään_meneen
Myö paetaan muijan kans Portugaliin polttelemaan pilveä jos sota tulee. Hajotkaa te sinne pakkaseen ja ryssien tankkien alle.
- Entinenalikessu
Oikein! Minun velvollisuuteni naisystävälleni on pysyä hengissä. Ulkomaille siis.
" Mene suoritamaan velvollisuutesi jos haluat että naisystäväsi kutsuu sinua mieheksi"
Avovaimoni on kutsunut ainakin mua mieheksi ja olen suorittanut velvollisuuteni korp. (AUK) ja loppuaika siviilipalveluksessa. Intin aikana sorminiveleni prakas!
- mdkgnlrkgmkdjrn
Et siis varsinkaan aio puolustaa Ruotsia, jos et edes kotimaata puolusta. Mitenkähän avosylin he ottavat sinut vastaan?
- kastraatti
- sota nyt on vaan sellanen Mars jumala ,että pakoon et pääse se on luonnon laki ,ei muutako munat ja henki panoksena ,kyllä se siitä , - pillua vasta ku oot taistelleita, sitä pissareikää...
- josmielesTekee
"En halua olla sotilaana jos Venäjä hyökkää Suomeen. "
No pietarintrolli menee sitten vaan sinne Ruotsiin.
Viimeksi kun Venäjä hyökkäsi Suomeen niin tuli sen verran tiukasti ohimoon hyökkääjälle, ettei ihmekään, että tekee Ruotsiin mieli.- Aatu666
Ai tuli? Mitäs kirjoja sinä olet lukenut?
"Viimeksi kun Venäjä hyökkäsi Suomeen niin tuli sen verran tiukasti ohimoon hyökkääjälle"
Menetettiin alueita aika rutosti ja jotkut suomalaiset ne haluavat jopa vonkata Karjalaa takas. Kyl monesti Suomi oli miehityksen partaalla. Historiasta ei tulisi onkia yhtään mitään ymmärtämättä nykypäivää.
Suomalaiset reservit istuvat nykyisin toimistopöydän takana ja vapaa-aika menee suuremmassa määrin vain kaljaa kitaten ja viime sodissa suurin osa suomalaisista miehistä oli sentään talollisia tai maanviljelijöitä!
- 6plus5
Miksi, Suomessa joka olisi osa Venäjän federaatiota ei olisi Suomen kahta suurimpaa ongelmaa, brysselisoituneita poliitikkoja eikä elintasosurffareita elelemässä suomalaisten elintason kustannuksella.
Suhtaudu avoimemmin uusiin ratkaisumalleihin, mitä menetettävää nykyisellä Suomella muka olisi Venäjän osana? Vaihtoehtona Ruotsin tie josta ei ole edes toivoa nousta parempaan tulevaisuuteen, oma kansa kutistuu vuosi vuodelta ja matujen röyhkeys lisääntyy samaan tahtiin. "En halua olla sotilaana jos Venäjä hyökkää Suomeen."
Luulempa ettei noista varusmiespalveluksen suorittaneista kovinkaan moni jantteri jäisi Suomea puolustelee ase kourassa. Kunhan haluavat vain isotella muille. "Syyrialaisiksi" varmaan joutuisimme jokainen suomalainen.
Suomen asevelvollisuus on muinaisjäänne. Sillä uskotellaan uskottavaa puolustusta Suomeen, mutta kyllä sillä uskon käsissä toiseksi jäätäisi Venäjää vastaan. Ei kaljalla täytetty reserviläinen osaa muuta kuin uhota!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982