K-fill tayteaineesta kokemuksia

KSAM

Onkohan kenelläkään kokemuksia k-fill täyteaineesta? Onko ollut ongelmia, miten hyvin kestänyt?

10

2175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HJKKLKLÖ

Minuakin kiinnostaisi. :)

• Laeetsu

Kenelläkään kokemuksia k-fillistä?

• Laeetsu

Heii! Nyt minulla ekat kokemukseni k-fillistä! Tänään kävin pistoksessa ja kyseessä nasolabiaalijuonteet ja Cityklinikka paikkana.. Palvelu klinikalla oli hyvä. Oli oikein asianmukainen pistäjä ja osasi tehtävänsä. Minulle laitettiin vain 1ml tällä kertaa ja osa poskipäihin ja osa nasolabiaalijuonteisiin.. Määräksi olisi oikeasti tarvinnut 2ml kun monta eri pistoskohtaa ja varasinkin uuden ajan 2viikon päähän ja loput laitetaan lisäksi vielä poskipäihin ja hieman toiseen juonteeseen joka jäi juonteen syvyyden ja aineen vähyyden vuoksi hieman näkyvämmäksi. Muuten palvelu oli ensiluokkaista eikä hintakaan kirpaissut! Ensimmäinen 1m k-filliä maksoi 249e ja 2viikon päästä laitettava vain 149euroa. Huomattavasti halvempaa kuin restylane mutta kuitenkin samaa tavaraa ja voin suositella klinikkaa ainakin tämän perusteella.

• FashionAddict

Hei!! kiva lukea hyviä kokemuksia tuosta. Itekin olen ajatellut, mutta tekijä on ollut hakusessa. Pitääkö uusia fill kuinka usein ton tokan kerran jälkeen?

• Laeetsu

Olen nyt viikon päästä menossa toiselle käynnille ja vaikutukset ensimmäisesti ainakin nyt pysyneet hyvin.. Hieman vähän alkanut epäilyttämään pienet "pallurat" ihon alla niissä kohdassa missä ainetta on.. Eivät näy ulospäin mutta tuntuvat kun koskettelen. Aion kyllä mainita asiasta seuraavalla käynnillä ja infoan sen jälkeen uudestaan tänne! Luulen kyllä että kuuluvat ehkä asiaan kun eivät kovin isoja ole ja kun kudokseen on pistetty niin tuskin voi mennäkään mitenkään täysin tasaisesti sinne kun pistetty tiettyyn kohtiin ja varmasti riippuu siitäki miten oma iho reagoi jos on arpeutunut tms. Ja ainehan hajoaa muutenkin ajan kuluessa oman aineenvaihdunnan tuloksena eikä "pateista ole mitään häiriötä ulkonäöllisesti eikä muutenkaan..

• Mrsbee

Olen menossa torstaina laittamaan KFIll Strongia ja vähän jännittää. Miten Laeetsu "pallurat" ovatko jo kadonneet, sattuiko pistoksien laittaminen?

• nasonaso

Onko lisää kokemuksia?

• Kyssäri

Kertokaa kuin vanhoja te ootte.

• Kaisukukka

mitenköhän niiden Laeetsun palleroiden kävi? mulle pistettiin tänään kyynelkanaviin ja poskipäihin ja nasolabiaalijuonteisiin ja ihmettelen tässäonko tää normaalia kun pistoskohdat kovia ja niissä tuntuu pallerot? on ehkä vähän turvoksissakin ja kipeät? solmänaluset/poskipäät särkee. onko kokemuksia? häviääkö pullotus ja pahkurat?

• 45vrr

Mulle on tehty restylane ja juvederm hoitoja jo kymmenen vuotta säännöllisesti. Pallukoita
      on aika paljon varsinkin huulissa. Kuuluu asiaan. Joka leikkiin alkaa se kestäköön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      97
      5440
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      80
      4756
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      138
      4709
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2134
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      103
      1855
    6. 100
      1652
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1527
    8. 366
      1268
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      58
      1074
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1031
    Aihe