K-fill tayteaineesta kokemuksia

KSAM

Onkohan kenelläkään kokemuksia k-fill täyteaineesta? Onko ollut ongelmia, miten hyvin kestänyt?

10

2082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HJKKLKLÖ

Minuakin kiinnostaisi. :)

• Laeetsu

Kenelläkään kokemuksia k-fillistä?

• Laeetsu

Heii! Nyt minulla ekat kokemukseni k-fillistä! Tänään kävin pistoksessa ja kyseessä nasolabiaalijuonteet ja Cityklinikka paikkana.. Palvelu klinikalla oli hyvä. Oli oikein asianmukainen pistäjä ja osasi tehtävänsä. Minulle laitettiin vain 1ml tällä kertaa ja osa poskipäihin ja osa nasolabiaalijuonteisiin.. Määräksi olisi oikeasti tarvinnut 2ml kun monta eri pistoskohtaa ja varasinkin uuden ajan 2viikon päähän ja loput laitetaan lisäksi vielä poskipäihin ja hieman toiseen juonteeseen joka jäi juonteen syvyyden ja aineen vähyyden vuoksi hieman näkyvämmäksi. Muuten palvelu oli ensiluokkaista eikä hintakaan kirpaissut! Ensimmäinen 1m k-filliä maksoi 249e ja 2viikon päästä laitettava vain 149euroa. Huomattavasti halvempaa kuin restylane mutta kuitenkin samaa tavaraa ja voin suositella klinikkaa ainakin tämän perusteella.

• FashionAddict

Hei!! kiva lukea hyviä kokemuksia tuosta. Itekin olen ajatellut, mutta tekijä on ollut hakusessa. Pitääkö uusia fill kuinka usein ton tokan kerran jälkeen?

• Laeetsu

Olen nyt viikon päästä menossa toiselle käynnille ja vaikutukset ensimmäisesti ainakin nyt pysyneet hyvin.. Hieman vähän alkanut epäilyttämään pienet "pallurat" ihon alla niissä kohdassa missä ainetta on.. Eivät näy ulospäin mutta tuntuvat kun koskettelen. Aion kyllä mainita asiasta seuraavalla käynnillä ja infoan sen jälkeen uudestaan tänne! Luulen kyllä että kuuluvat ehkä asiaan kun eivät kovin isoja ole ja kun kudokseen on pistetty niin tuskin voi mennäkään mitenkään täysin tasaisesti sinne kun pistetty tiettyyn kohtiin ja varmasti riippuu siitäki miten oma iho reagoi jos on arpeutunut tms. Ja ainehan hajoaa muutenkin ajan kuluessa oman aineenvaihdunnan tuloksena eikä "pateista ole mitään häiriötä ulkonäöllisesti eikä muutenkaan..

• Mrsbee

Olen menossa torstaina laittamaan KFIll Strongia ja vähän jännittää. Miten Laeetsu "pallurat" ovatko jo kadonneet, sattuiko pistoksien laittaminen?

• nasonaso

Onko lisää kokemuksia?

• Kyssäri

Kertokaa kuin vanhoja te ootte.

• Kaisukukka

mitenköhän niiden Laeetsun palleroiden kävi? mulle pistettiin tänään kyynelkanaviin ja poskipäihin ja nasolabiaalijuonteisiin ja ihmettelen tässäonko tää normaalia kun pistoskohdat kovia ja niissä tuntuu pallerot? on ehkä vähän turvoksissakin ja kipeät? solmänaluset/poskipäät särkee. onko kokemuksia? häviääkö pullotus ja pahkurat?

• 45vrr

Mulle on tehty restylane ja juvederm hoitoja jo kymmenen vuotta säännöllisesti. Pallukoita
      on aika paljon varsinkin huulissa. Kuuluu asiaan. Joka leikkiin alkaa se kestäköön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3255
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3097
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2457
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2207
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1810
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81