K-fill tayteaineesta kokemuksia

KSAM

Onkohan kenelläkään kokemuksia k-fill täyteaineesta? Onko ollut ongelmia, miten hyvin kestänyt?

10

1719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HJKKLKLÖ

      Minuakin kiinnostaisi. :)

    • Laeetsu

      Kenelläkään kokemuksia k-fillistä?

      • Laeetsu

        Heii! Nyt minulla ekat kokemukseni k-fillistä! Tänään kävin pistoksessa ja kyseessä nasolabiaalijuonteet ja Cityklinikka paikkana.. Palvelu klinikalla oli hyvä. Oli oikein asianmukainen pistäjä ja osasi tehtävänsä. Minulle laitettiin vain 1ml tällä kertaa ja osa poskipäihin ja osa nasolabiaalijuonteisiin.. Määräksi olisi oikeasti tarvinnut 2ml kun monta eri pistoskohtaa ja varasinkin uuden ajan 2viikon päähän ja loput laitetaan lisäksi vielä poskipäihin ja hieman toiseen juonteeseen joka jäi juonteen syvyyden ja aineen vähyyden vuoksi hieman näkyvämmäksi. Muuten palvelu oli ensiluokkaista eikä hintakaan kirpaissut! Ensimmäinen 1m k-filliä maksoi 249e ja 2viikon päästä laitettava vain 149euroa. Huomattavasti halvempaa kuin restylane mutta kuitenkin samaa tavaraa ja voin suositella klinikkaa ainakin tämän perusteella.


      • FashionAddict

        Hei!! kiva lukea hyviä kokemuksia tuosta. Itekin olen ajatellut, mutta tekijä on ollut hakusessa. Pitääkö uusia fill kuinka usein ton tokan kerran jälkeen?


      • Laeetsu

        Olen nyt viikon päästä menossa toiselle käynnille ja vaikutukset ensimmäisesti ainakin nyt pysyneet hyvin.. Hieman vähän alkanut epäilyttämään pienet "pallurat" ihon alla niissä kohdassa missä ainetta on.. Eivät näy ulospäin mutta tuntuvat kun koskettelen. Aion kyllä mainita asiasta seuraavalla käynnillä ja infoan sen jälkeen uudestaan tänne! Luulen kyllä että kuuluvat ehkä asiaan kun eivät kovin isoja ole ja kun kudokseen on pistetty niin tuskin voi mennäkään mitenkään täysin tasaisesti sinne kun pistetty tiettyyn kohtiin ja varmasti riippuu siitäki miten oma iho reagoi jos on arpeutunut tms. Ja ainehan hajoaa muutenkin ajan kuluessa oman aineenvaihdunnan tuloksena eikä "pateista ole mitään häiriötä ulkonäöllisesti eikä muutenkaan..


      • Mrsbee

        Olen menossa torstaina laittamaan KFIll Strongia ja vähän jännittää. Miten Laeetsu "pallurat" ovatko jo kadonneet, sattuiko pistoksien laittaminen?


    • nasonaso

      Onko lisää kokemuksia?

    • Kyssäri

      Kertokaa kuin vanhoja te ootte.

    • Kaisukukka

      mitenköhän niiden Laeetsun palleroiden kävi? mulle pistettiin tänään kyynelkanaviin ja poskipäihin ja nasolabiaalijuonteisiin ja ihmettelen tässäonko tää normaalia kun pistoskohdat kovia ja niissä tuntuu pallerot? on ehkä vähän turvoksissakin ja kipeät? solmänaluset/poskipäät särkee. onko kokemuksia? häviääkö pullotus ja pahkurat?

    • 45vrr

      Mulle on tehty restylane ja juvederm hoitoja jo kymmenen vuotta säännöllisesti. Pallukoita
      on aika paljon varsinkin huulissa. Kuuluu asiaan. Joka leikkiin alkaa se kestäköön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2211
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      64
      1866
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1685
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1612
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1584
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      143
      1516
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe