Rivatril/Klonatsepaami

Venom1

Huomasin että edellinen keskustelu jossa oli jotain 125 viestiä oli lukittu. Joten päätin tehdä uuden ketjun tälle mainiolle lääkkeelle, joka poistaa paniikin ja muut pelot tehokkaasti ilman ärsyttäviä sivuvaikutuksia. Kertokaapa Rivatrilin syöjät miten paljon päivässä menee ja kauan olette syöneet yms.

Itsellä mennyt jo viitisen vuotta 6mg päivässä jaettuna kahteen ottokertaan eikä toleranssi ja teho ole laskeneet vieläkään. Joskus toki otan vähemmänkin kun tuntuu ettei tarvetta ole noin suurelle annokselle.

13

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rivatril

      Minä olen joutunut käyttämään 2mg x3 päivässä noin 20 vuoden ajan ja hyvin toimii. tarvittaessa 1mg 2x päivässä alprox. yritin parikertaa vähentää kokonaan pois, mutta kun ei tullut mitään niimpä hyväksyin itelleni asian ja käytän hamaan hautaan asti edellä mainittuja lääkkeitä, koska ne auttavat.

      • justiii

        Samalla ohjeella menee mullakin ja 20 vuotta. Yritin monesti lopettaa, mutta empä pystynyt menemään ihmisten ilmoille niimpä päätin syödä minäkin hautaan asti ja hyväksyä tilanteeni. Siihen loppuivat tyhjät paineet lopetuksesta.. Hyvää Joulua!


    • sleep

      Itselläni Rivatril unettomuuteen ja auttaa paljon paremmin kuin mitkään varsinaiset unilääkkeet.Käyttö aika vähäistä,ehkä kerran-pari viikossa,kerralla 0,5mg joten tuskin riippuvuutta syntynyt vaikka olen syönyt jo viitisen vuotta.

    • riva

      mulla määrätty 2x0.5mg aamu ja 2x0.5mg ilta, mutta menee ottanu yhden 0.5.sen iltapäivällä, ja 2 yöksi. mennyt n.10v. ei oo toleranssit noussu tosta.

    • HyväLääke

      Minulla oli 4 mg/vrk reilut 20 vuotta, ainoa haitta LIEVÄ väsymys. Epilepsiakohtaukset jäivät pois heti ensimmäisenä vuonna. Myöhemmin lopetettiin hitaasti (reilut kaksi vuotta), kun epilepsiaakaan ei ollut enää, kiitos KYS:lle!

    • Venom1

      Rivatril on kyllä siitä mainio lääke myös että auttaa epilepsiaan ja jopa dystoniaankin. Ja eipä sillä riippuvuudella ole mitään väliä, jos lääke toimii ja pitää ihmisen toimintakykyisenä.

      • Rivatril

        On sillä riippuvuudella väliä pitkässä juoksussa mahd toleranssi kasvaa kannattaa sitten vaihtaa jossain vaiheessa pois.


    • CClouds

      Menee sos. tilanteiden pelkoon 2X2 päivässä ja hyvin toiminu.

    • hyväjahalpalääke

      1,5mg iltaisin jo 7 vuotta fibromyalgiaan.

      Toleranssi ei ole noussut. Haittoja ei ole.

    • Jivbhh

      Itse ottanut tätä aikoinaan satunnaisesti 0,5-2mg kerralla. 0,5-1mg on ollut hyvä annos ihmisten kanssa toimimiseen ja asioiden hoitamiseen ja sitä isompi nukkumiseen. Tuo 2mg on jo aika iso annos ja itseä ainakin alkaa hetkellisen ruokahalun kasvamisen jälkeen kutsua nukkumatti. Rivatrill vaikuttaa koko päivän, joten iltalääkkettä ei erikseen tarvitse, tai voihan tuon pillerin ottaa osissa ja säästää iltaan isomman osan, esim. aamulla 0,5mg ja illalla 1mg ja pilleristä jää vielä palanen yli. Tuohan on katkaistavissa 4 osaan.

    • näinhyvä

      olen käyt.4v rivatrilia 0,5 kolme kert.päivässä. hyvä lääke en vaihda enää muuhun

    • hyväjahalpalääke

      Rivatril vaikuttaa 24 tuntia.

      Se väsyttää, joten kannattaa ottaa illalla.

      • lääkevaihto

        Miten on tosiaan teillä, joilla on pitkä kokemus Rivatrilin käytöstä. Siis kuin paljon seuraava päivä poikkeaa normaalista vireydestä, jos käyttää ko lääkettä? Annoksella on varmaan merkitystä, mutta kai toleranssiakin tulee?
        Jos 0,5 mg saa aikaan levollisen unen kaikkien vaivojen vuoksi, niin hyvä niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe