Kaikki on kiinni paikasta,, nuorena on usein ujo ja töks, töks sekä usein liikaa viinaa.. Kapakassa on helppo iskeä.. Itse läksin vkl Pe/La baariin ja pikkuhuppelissa iskin naisen tanssien ja höpöttäen,, En ollu mikään naistenmies, mut sopivasti näköä ja vähähölmö kännis, se puri naisiin.. Aina en ollu tarkka iskettävän ulkonäön suhteen, mutta 70% sai sexiä. Jos haluaa vaimon, niin liikkeellä täytyy olla selvinpäin. itselleni kertyi panoja satoja, eikä niistä voi kehuskella.. omaa epävarmuutta voi liventää sanomalla "olen niin häkelynyt sinusta"..;)) Iskussa ei saa olla päälle käyvä, mutta ennen valomerkkiä täytyy sanoa, että en haluaisi lopettaa tätä juttua tähän.. treffit, puh,numero tai saatto... jtai noista saa,,
Isketään ; <katseet<eleet<puhumalla.
vellutravolta
1
123
Vastaukset
- seOmpiTotta
Suuomi naine andae aina pilue-- josksus minu täyty määrätä.
abtiker alebas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119