Naiset ja niiden valikoiva kuulo

naiseturpoja

Tilasin umpikuomullisen peräkärryn vuokralle pariksi tunniksi ja nainen sanoi että ok umpikuomullinen peräkärry vahvistettu tilaus ja saa hakea silloin ja silloin.
Hakiessa vahvistustiedoissa lukee että tilattu venetraileri 2 vuorokaudeksi.wtf Oliko tämä nainen tahallaan kusipää vai miksi tämmöinen vaikka sanoi puhelimessa ymmärtäneensä.Tämä nainen lähti viivana kassalta kun näki minun tulevan joten arvelen että oli tahallaan kusipää

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älyhoikusipäät

      Siihen ei valitettavasti osaa kukaan muu vastata kuin tuo nainen itse.

    • naiseturpoja

      Ja luuletko että nainen kertoo sen?Kyllä olen niin kyllästynyt naisten oikutteleviin luonteisiin sekä heidän temppuiluunsa.Luulevat vissiin että se on miehistä kivaa

      • enminämuttamuut

        Et säkään kirjoitustyylin perusteella oo mikään valioyksilö:D


      • Naiseturpoja
        enminämuttamuut kirjoitti:

        Et säkään kirjoitustyylin perusteella oo mikään valioyksilö:D

        Siis jos tilaan jotain ja vastaanottaja sanoo puhelimessa ymmärtävänsä niin oletan saavani oikeanlaisen tuotteen.Mutta naisen logiikkaan kuuluu myös että mitään virheitä ei myönnetä vaan lähdetään pakoon.Nainen ei myöskään aikuisena osaa pyytää mitään anteeksi ja korjata virhettään vaan sitäkin varten pitää pyytää toinen henkilö(miespuolinen) ja jo tuli tilaus oikein.Nainen käänttää tietysti huomion pois itse olennaisesta ja arvostelee kirjoitustyyliä.Niin tyypillistä mitään ei myönnetä logiikkaa


      • auttaakorähjääminen

        Tuskin juuri se tilaustasi käsitellyt nainen sinulle täällä vastaa joten älähän yleistä. Soita sinne firmaan ja puhu jollekin dirikalle sitten. Tee valitus ja ole mies, palstalla huutaminen ei auta yhtään mitään.
        Minä en naisena voi vastata toisen naisen puolesta, enkä todellakaan hänen tekemistään virheistään.
        Taitaa olla niin ettei sinulla ole naisista minkäänlaista kokemusta.


    • On tapahtunut inhimillinen virhe, josta sinä teet kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Toivottavasti olet itse erehtymätön.

    • puherunoilija

      Oliko teillä kuvallinen puhelin, vai mistä olet varma, että kassalta poistunut nainen oli sama mitä puhelimessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      74
      1443
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      117
      1197
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1136
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      735
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe