Miksi ette muuten seurustele.

Nyt-heti-selittäkää

Alkakaas selittää miksi teillä ei ole tyttöystävää tai poikaystävää. Homouskaan ei ole häpeä jos ette naisia saa. Lopettakaa sairas palstailunne ja lähdette heti ulos etsimään kumppania.

92

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JappePappe

      Jos ei kiinnosta? Mukavempi olla ihan itsekseen ja saa suunnitella kaiken vain yhden ihmisen, eli oman, halujen mukaan.
      Mikäs siinä jos joku haluaa mukaan, mutta ei tässä mitään tarvetta ole kenellekään roikkumaan pakon pakolla.

      Täällä palstalla on kiva katsella mitä ihmiset kirjottelee, saa hyviä nauruja.

    • sinkkumies-mika

      Olen seuraillut muiden suhteita ja olen kyllä iloinen kun olen sinkku. Muilla on riitoja ja elämä enemmänkin sekaisin. On velkoja ja asuntokin mennyt alta yhdellä parilla ja on alkoholismia ja laiskuuttaa hoitaa suhde. Pelkkää valitusta että ei tuo tee sitä ja tätä ja vaan ryyppää. Jos seurustelu tuo kaikkea tuota niin olen mielelläni sinkku.

      • fdfddfddf

        Jokainen voi itse miettiä kuinka monta onnellista paria tuntee, eikä tähän lasketa mitään vastarakastuneita. Lähes kaikki mun tuttavat ja sukulaiset on ainakin kertaalleen eronneita. Ne jotka ovat pysyneet yhdessä, ei todellakaan rakkaudesta vaan sitä ollaan vaan yhdessä vaikka inhotaan toista, mutta ei haluta erotakaan kun on yhteiset talot ja mökit, jne. Nuorempi väki pysyttelee hampaat irvessä yhdessä lasten takia. Tasan yhden pariskunnan tunnen, jotka on olleet jo 18v yhdessä ja edelleenkin kuin vastarakastuneita, siinä on ihan oikeat ihmiset päätyneet yhteen.

        Mun mielestä ihmiset vois enempi opetella olemaan yksinki, ei se mikään maailmanloppu ole. Huonossa suhteessa on joka tapauksessa yksinäinen olo. Yksin ollessa on edes mahdollisuus kohdata se "oikea", mutta jos kaikki vain väkisin kituuttaa huonoissa suhteissa, se on esteenä paremman löytymiselle. Koko loppuelämä menee siinä löysässä hirressä roikkuen, ei siinä ole järkeä, pare olla yksin.


      • näin_se_menee

        fdfddfddf , olet harvinaisen oikeassa . Ja herra varjelkoon niitä jotka vuoden pari kestäneen parisuhteen rakoillessa pohtivat pitäisikö mennä jollekin parisuhde-neuvoja-gurulle vaikka eivät ole avioliitossa eikä ole lapsia. Toimimattomat ihmisuhteet ovat toimimattomia aina ja iankaikkisesti. paras lopettaa ajoissa, turhia nikottelematta.


    • 123213222

      onko aloittaja puutteessa vai mikä oli tämän aloituksen tarkoitus?

    • JalatRistissä

      En ole löytänyt miestä joka haluaisi olla mun kanssa tosissaan.
      Kyllähän kaikkia häntäheikkejä löytyisi, miehistä on suorastaan ylitarjontaa, mutta kukaan ei ole tosimielellä.
      Rakkaudesta kyllä puhua pälpätetään, mutta kun se pitäisi näkyä oikeina tekoina niin miehet juoksee auringonlaskuun peräreikä vilkkuen.

      En vain jaksa enää ees yrittää. Ilmeisesti miehet on kaikki samanlaisia, niille on ihan sama kuka nainen on rinnalla kunhan joku vaan.
      En halua olla "joku vaan" vaan hauan olla miehelle tärkeä samalla tavalla kuin minulle se oma mies olisi tärkein ja ykkönen.
      Haluan oikean rakkauden ja jos sellasta ei löydy, olen mieluumin yksin ja selibaatissa lopun ikäni.
      Olen jo 10 vuotta ollut joten pystyn olemaan lopun ikäni.

      • tekisitte.lapsiakin

        miksi sinulle ei kelpaa komea pakolais mies joka rakastaa vain ja ainoastaan sinua eikä varmasti juokse karkuun nyt tulee 40 000 miestä suomeen moni nainen on jo ottanut kotiinsa ja löytänyt rakkauden


      • vaikea.uskoa

        "En halua olla "joku vaan" vaan hauan olla miehelle tärkeä samalla tavalla kuin minulle se oma mies olisi tärkein ja ykkönen."

        Miten tuo on mahdollista? Aina jos mies ihastuu niin se on yksipuolista joten miehen on pakko ottaa "joku vaan" jos ikinä haluaa kokemuksia naisista..
        Tunnetusti naiset deittaa ylöspäin ja miehet alaspäin joten tämäkin tekee kuviosta todella haastavan.


      • JalatRistissä

        Ette te suomalaismiehet ole yhtään sen parempia, joten turhaan saivartelet.
        Miehet on kaikkialla maailmassa samanlaisia, jopa viidakkoheimoissakin.
        Ainoastaan lait on erilaisia jotka vähän rajoittavat naisten alistamista, mutta kaikkialla miehillä on sama ylimielinen asenne naisia kohtaan.


      • vaikea.usko
        JalatRistissä kirjoitti:

        Ette te suomalaismiehet ole yhtään sen parempia, joten turhaan saivartelet.
        Miehet on kaikkialla maailmassa samanlaisia, jopa viidakkoheimoissakin.
        Ainoastaan lait on erilaisia jotka vähän rajoittavat naisten alistamista, mutta kaikkialla miehillä on sama ylimielinen asenne naisia kohtaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13769964/ovatko-miehet-realistisia-arvioidessaan-naisia
        Katsoppa tuossa avausviestissä olevat kuvat läpi, miehet on paljon realistisempia arvioidessaan naisia kuin naiset miehiä. Tuo kuva selittää miksi miehen on todella vaikea saada naista jota voisi pitää tärkeänä..


      • Tsiina
        vaikea.uskoa kirjoitti:

        "En halua olla "joku vaan" vaan hauan olla miehelle tärkeä samalla tavalla kuin minulle se oma mies olisi tärkein ja ykkönen."

        Miten tuo on mahdollista? Aina jos mies ihastuu niin se on yksipuolista joten miehen on pakko ottaa "joku vaan" jos ikinä haluaa kokemuksia naisista..
        Tunnetusti naiset deittaa ylöspäin ja miehet alaspäin joten tämäkin tekee kuviosta todella haastavan.

        Sama täällä, en halua olla "joku vaan", haluan sen tunteen että pummpu jättää yhden lyönnin väliin aina nähdessä. Idiootti romantikko kai olen... Olen lopettanut elämässä i kaiken muunkin " hälläväliä" jutut. Teen vaan sitä mistä nautin. No toki työt ja rutiinit pitää hoitaa ;D mutta tykkään niistäkin.


      • ATM-automaatti
        Tsiina kirjoitti:

        Sama täällä, en halua olla "joku vaan", haluan sen tunteen että pummpu jättää yhden lyönnin väliin aina nähdessä. Idiootti romantikko kai olen... Olen lopettanut elämässä i kaiken muunkin " hälläväliä" jutut. Teen vaan sitä mistä nautin. No toki työt ja rutiinit pitää hoitaa ;D mutta tykkään niistäkin.

        Jotta noin tapahtuisi, miehen pitäisi olla se jota et oikein edes usko saavasi mutta kemian/kohtalon tms syyn takia se mies (joka saisi muitakin) valitsee sinut.

        Siis unelmien prinssi, mies joka on sinua tasokkaampi.

        Ennuste: kumppanisi nimi tulee olemaan Musti tai Mirri.


      • epäolennaista
        Tsiina kirjoitti:

        Sama täällä, en halua olla "joku vaan", haluan sen tunteen että pummpu jättää yhden lyönnin väliin aina nähdessä. Idiootti romantikko kai olen... Olen lopettanut elämässä i kaiken muunkin " hälläväliä" jutut. Teen vaan sitä mistä nautin. No toki työt ja rutiinit pitää hoitaa ;D mutta tykkään niistäkin.

        Kyllähän moni mies voisi pitää sinua maailman ihanimpana ja tärkeimpänä naisena mutta sinä itse et kelpuuta niitä miehiä.
        Oikea ongelma on että yrität saada itseäsi reilusti tasokkaamman miehen ja sellainen mies ei tule pitämään sinua yhtä kovassa arvossa, sellainen mies luultavasti vain käyttää sinua saadakseen seksiä..


    • No eipä mun kaltaisella pojannassikalla vielä ole sellaiset asiat pitkään aikaan ajankohtaisia, mäkun sitä olenkin vasta 37 -vuotias pojanalku! Mä ehdin sitten aivan hyvin seurustelemaan kun mun parhaat nuoruusvuodet alkaa tuossa 55-60vuotiaana!!!

    • Miinuli80

      Miksi te muuten seurustelette? Onko itsetuntonne niin huono,ettei aikuinen jätkä omillaan pärjää. Saishan tuolta jonku käspuoleen vaikka nyt,mutta kun sitä on niin itsenäinen tyttö ja ei vaan kiinnosta. Noista vanhoista suhteista ja avioliitosta oppinut et se ei oo sen arvosta. Se elämä vain on niin ihanaa näin.

      • Mies.a.b.c

        Itsekin olen aina pitänyt parisuhteeseen hakeutumista jonkinlaisena heikkouden merkkinä.


      • JalatRistissä
        Mies.a.b.c kirjoitti:

        Itsekin olen aina pitänyt parisuhteeseen hakeutumista jonkinlaisena heikkouden merkkinä.

        Ei se silloin ole jos yksinkin pystyy olemaan.


      • Mies.a.b.c
        JalatRistissä kirjoitti:

        Ei se silloin ole jos yksinkin pystyy olemaan.

        On se. Minulla on oikeus mielipiteeseeni. Siihen ei naisella ole mitään sanomista.


      • Miinuli80

        On se heikkouden merkki. Etsimällä etsiminen. Jo ollaan viikko sitten erottu ja jo kierrellään baareissa eri tyypeille jutskaan ja tyrkytettää että haluakko tutustua tämmösee..


      • Mies.a.b.c
        Miinuli80 kirjoitti:

        On se heikkouden merkki. Etsimällä etsiminen. Jo ollaan viikko sitten erottu ja jo kierrellään baareissa eri tyypeille jutskaan ja tyrkytettää että haluakko tutustua tämmösee..

        Ei se välttämättä noin ole. Ei voi noin yleistää. Eivät kaikki ole heikkouttaan parisuhteessa.


      • tjlj

        No ei kai hän noin tarkoittanutkaan,vaan juuri pakonomaista hakeutumista suhteeseen


      • Mies.a.b.c
        tjlj kirjoitti:

        No ei kai hän noin tarkoittanutkaan,vaan juuri pakonomaista hakeutumista suhteeseen

        Hän oli mielestäni väärässä.


    • Miehenlyhytvastaus

      En tarvitse ketään. Pitäisi olla aika tyhjentävä selitys.

    • hintti-hartsa

      siks en seurustele ku oon runkku ja homo..

    • mennäänkönaimisiin

      Seurustelisin vaikka heti kunhan olisi nainen.

      Kyllä puolivuosisatainen yksinäisyys alkaakin jo maistumaan puulta.

      Mistä siis nainen? Kerro heti niin alan seurustelemaan!

    • Kilttiatm

      Ei naisille kelpaa mies joka on kokematon. Nyt on jo myöhäistä seurustella.

      • tuhmeliiny

        En mä näe mitään pahaa kokemattomuudessa, se on tavallaan jopa vähän kiihottavaa päästä "turmelemaan" toinen, grrrr.
        Katsos kun ihmiset tykkäävät eri asioista. Jokaiselle on ottajansa usko pois.
        Minä ainakin fantasioin usein kokemattomasta miehestä. Sellaisia on vain mahdotonta löytää kun miehet aina esittää kokeneempia kuin ovatkaan.
        Jos kohtaisin miehen joka sanoisi suoraan olevansa kokematon, mulla valahtais housut märiksi saman tien. Enkä takuulla oo ainut, kyllä moni nainen on kyllästynyt joka röörin nuohoojiin.
        Älkää ihmiset hävetkö sitä mitä ootte, koskaan ei tiedä jos löytyykin joku joka on kaivannut juuri tuollaista.


      • Tuhmaatm
        tuhmeliiny kirjoitti:

        En mä näe mitään pahaa kokemattomuudessa, se on tavallaan jopa vähän kiihottavaa päästä "turmelemaan" toinen, grrrr.
        Katsos kun ihmiset tykkäävät eri asioista. Jokaiselle on ottajansa usko pois.
        Minä ainakin fantasioin usein kokemattomasta miehestä. Sellaisia on vain mahdotonta löytää kun miehet aina esittää kokeneempia kuin ovatkaan.
        Jos kohtaisin miehen joka sanoisi suoraan olevansa kokematon, mulla valahtais housut märiksi saman tien. Enkä takuulla oo ainut, kyllä moni nainen on kyllästynyt joka röörin nuohoojiin.
        Älkää ihmiset hävetkö sitä mitä ootte, koskaan ei tiedä jos löytyykin joku joka on kaivannut juuri tuollaista.

        Voi paskat. Olen jo turmeltu ja käytettyä tavaraa.


      • sincyan

        Kelpaa hyvin. Tuo "turmeleminen" on juttu. :D


      • tuhmeliiny kirjoitti:

        En mä näe mitään pahaa kokemattomuudessa, se on tavallaan jopa vähän kiihottavaa päästä "turmelemaan" toinen, grrrr.
        Katsos kun ihmiset tykkäävät eri asioista. Jokaiselle on ottajansa usko pois.
        Minä ainakin fantasioin usein kokemattomasta miehestä. Sellaisia on vain mahdotonta löytää kun miehet aina esittää kokeneempia kuin ovatkaan.
        Jos kohtaisin miehen joka sanoisi suoraan olevansa kokematon, mulla valahtais housut märiksi saman tien. Enkä takuulla oo ainut, kyllä moni nainen on kyllästynyt joka röörin nuohoojiin.
        Älkää ihmiset hävetkö sitä mitä ootte, koskaan ei tiedä jos löytyykin joku joka on kaivannut juuri tuollaista.

        Oon lähes kokematon, kävisikö sellainen?


      • sincyan kirjoitti:

        Kelpaa hyvin. Tuo "turmeleminen" on juttu. :D

        Mielenkiintoista, että juuri sinä, lähes 50 patukan nainen, päädyit kokemattomaan mieheen..Onko sulla itelläs mitään teoriaa tästä asiasta?


    • Katriiinaa

      Ihmisille on vain syötetty pajunköyttä,että parisuhteeseen on pyrittävä,johan siitä lastenkin satukirjat kertovat. Ei saa mennä vipuun. Kyllä kai siinä sellanen masentuu,joka ei ketään löydä ja on ikänsä kuunnellu ihmisten valheellista ohjelmointia siitä,että joku se olla pittää. Elämäähän pitää arvostaa sellasenaan ja olla onnellinen jo ihan terveydenkin kannalta. Eri asia jos elämä joskus jonkun ihmisen eteen heittää,mutta etsimään en lähe.

    • Eliisaj

      Kannattaisko sunki relata eikä kulkea noin pipo kireällä. En seurustele kun en halua sitä tällä hetkellä. Aika näyttää haluttaako vielä joskus,mutta mitäpä murehtimisella saa aikaan...

    • Minulta loppui kiireet sinä päivänä, kun aloin ajattelemaan, että jospa jättäisikin ne tenavat tekemättä! Mikä helvetin kiire on rynnätä parisuhteeseen, jos ei tee lapsia?
      Ei kerrassa mikään. Katselee erilaisia naisia, käy viihteellä ja elää nuoruuttaan yhä vaan ja uudelleen:) Elän kumminkin kohtuu hyviä vuosia tällä hetkellä, joten puuduttava parisuhde ja lapset saattaisi olla jopa rasite elämässä. Saan kumminkin nukkua yöni rauhassa toisin kuin eräät. Tietysti lapsettomassa parisuhteessa voisi olla ihan kivaakin. Nähdä vähän maailmaa yhdessä ja näin.

    • Onnellinen_Sinkku

      Eronnut, lapset jo aikuisia, velaton asunto, hyväpalkkainen vakiduuni. Miksi alkaa enää säätämään? Nyt on kiva elää vain itselle, itsenäisenä, ja päättää omista tulemisistaan/menemisistään.

      • Zzzrrrr

        Samanlainen olen minä mutta haluaisin tämän aikuisen vapauden jakaa se "oikean kanssa" :)


    • En vietä sosiaalista elämää, asun maalla, en ole töissä, en halua lapsia, en ole kiinnostunut niistä asioista mistä naiset varmaankin yleensä ovat, ja lisäksi miehiä on paljon enemmän kuin naisia, joten kukas muu jäisi ylimääräiseksi jos ei minun kaltaiseni?
      En ole myöskään erityisen komeakaan, jos ei nyt ihan kaikkein rumimpiakaan.

    • atännä

      Olen niin tyytyväinen nykyiseen elämääni, etten usko sen tästä enää kuin huononevan parisuhteen myötä. Ei se mikään mahdottomuus olisi, mutta aikamoinen mies pitäisi olla, jotta elämäni pysyisi vähintäänkin yhtä tyydyttävänä suhteessa kuin mitä nyt sinkkuna. Välillä tulee vähän heikompia hetkiä, mutta tälläkin hetkellä olen tosi helpottunut, että saan touhuta rauhassa omiani aktiivisen viikon jälkeen.

      Mikään ei estä minua lähtemästä juttelemaan ihmisten kanssa illalla. Ehkä vasta huomenna kuitenkin. Nyt on niin mukavan rento olo, hyvä kirja odottamassa, hiukan lihat jökissä hyvistä treeneistä, ihana väsy, tummaa suklaata ja karvaista seuraa :)

    • juliaana86

      No kun ei kiinnosta mikään seurusteluun liittyvä. Seksikin puistattaa ja sitähän siinä kai pitäs muka olla.

    • Merjajh

      Seurusteluhan on ihan naurettavaa puuhaa. Aivan lellipentumaista nyhjöttämistä. Oletteko rautaa vai paperia? Rautainen ihminen menee elämän läpi yksin eikä velttoile. Siinähän nauraa variksetkin jos jotaki halii. Ei kannata alentua nykyajan paholaisen vihtahännän ketkutuksiin.

      • Icequeen1

        Niinpä


    • ätminki

      Olen kunnollinen enkä juo rähinäviinaa. Naiset tykkää rähisijöistä jotka haastaa riitaa

    • filomi

      Pariutumisen pakko on oikeastaan kuoleman pelkoa.

      Jos kuvittelen että eläisin ikuisesti, koen että eihän minulla olisi kerrassaan mitään painetta lähteä etsimään naista. Ehtisihän tuon oikein hyvin myöhemminkin, ja yksinkin menee aika mukavasti.

      Taas kun tiedostan että elinaika on rajallinen, tulee se vahva fiilis että olisi löydettävä nainen. Vaikka toisaalta en halua varsinaisesti lisääntyä tai tulla isäksi.

      Tämä ajatuskoe ainakin itselleni osoittaa että naiskumppani ei ole oikeasti välttämätön vaan lähinnä eksistentiaalista pelkoa siitä että jotain merkittävää jää kokematta.

      MUTTA faktahan on että joka tapauksessa monia monia asioita tulee jäämään kokematta.

      • factahomme

        Ja Suomen kaltaisessa sosiaalisen kanssakäymättömyyden maassa pariutumattomuus on lähinnä itseannihilaatiota koska suomalaisen sosiaalinen elämä alkaa vasta kun on pariutunut. SE on fakta.


    • AnalyyttinenSinkkuÄijä

      Siksi koska sinkkumiehenä voi muun muassa:

      - harrastaa mitä huvittaa, eikä kukaan kysele harrastuksen järkevyyden tai kustannusten perään

      - voi pelata pleikkaria milloin huvittaa ilman, että joku mussuttaa yhteisen ajan vähyydestä mustasukkaisena tuolle mustalle viihde-elektroniikkamötikälle

      - voi ottaa kaljaa niinä iltoina kuin huvittaa ilman moraalisaarnaa muualta kuin korkeintaan omantunnon suunnalta

      - voi mennä baariin milloin huvittaa (jos muut esteet antavat myöden) ja jutella siellä kenen kanssa huvittaa

      - voi suorittaa ostosreissun markettiin ripeästi, kun ei tarvitse mennä hitaamman vaate- ja kosmetiikkaosastoilla kuhnijan mukaan

      - voi käydä salilla milloin huvittaa ja treenailla omaan tahtiin

      - auto on aina omassa käytössä, eikä sen tarvitse olla iso ja siten enemmän polttoainetta syövä

      - ei tarvitse ottaa huomioon kuin oman itsensä, voi elää kuin pellossa

      - voi katsoa telkkarista urheilua just niin paljon kuin huvittaa, eikä naisten kanavien ja ohjelmien olemassaolosta tarvitse olla edes tietoinen

      - ei tarvitse tapailla naisystävän sukulaisia/kavereita eikä sietää hänen kavereitaan omassa kämpässä kotibileissä siemailemassa siideriä yhä meluisammaksi ja naurunkäkätyksentäyteisemmäksi muuttuvassa illassa

      - ei pienintäkään pelkoa, että joutuu säikähtämään lastenhankintaehdotuksia tai -vihjailuja

      - saa elää omien elämänarvojensa mukaan, ei joudu tasapainoilemaan toisen ja oman maailmankuvan välillä

      Yksi ainoa huono puoli tulee mieleen: vuokran joutuu maksamaan kokonaan itse, mutta toisaalta, seurustellessa joutuisi asumaan isommassa kämpässä eli hyöty kai plus miinus nolla tai aika lähelle tossakin.

      Oliko riittävän kattava selitys, häh, OLIKO?

      • 1p2

        Ei tarvitse tulla petetyksi eikä jätetyksi. Eikä tarvitse myöskään turhaan pelätä tulevansa petetyksi tai jätetyksi.


      • atännä
        1p2 kirjoitti:

        Ei tarvitse tulla petetyksi eikä jätetyksi. Eikä tarvitse myöskään turhaan pelätä tulevansa petetyksi tai jätetyksi.

        Tuo on typerä pelko. Aivan missä tahansa ihmisten välisessä kanssa käymisessä voi käydä noin. Ei se mukavalle tunnu, se hylätyksi tulemisen tunne, mutta terve ihminen selviää siitä. Jos pelkää liikaa hylätyksi tulemista, ei ehkä kannata edes lähteä suhteita yrittämään. Siinä tuo heti niin paljon pahaa siihen suhteeseen, ettei se sen vuoksikaan toimi.

        Sitten vasta parisuhdetta, kun pää on kunnossa.


      • 11p9
        atännä kirjoitti:

        Tuo on typerä pelko. Aivan missä tahansa ihmisten välisessä kanssa käymisessä voi käydä noin. Ei se mukavalle tunnu, se hylätyksi tulemisen tunne, mutta terve ihminen selviää siitä. Jos pelkää liikaa hylätyksi tulemista, ei ehkä kannata edes lähteä suhteita yrittämään. Siinä tuo heti niin paljon pahaa siihen suhteeseen, ettei se sen vuoksikaan toimi.

        Sitten vasta parisuhdetta, kun pää on kunnossa.

        Typerä pelko? Sanotaanko ennemmin että REALISTINEN pelko. Joka toinen nainen pettää ja esim. avioeroista 80 % on naisten hakemia. Sinä voit katsoa maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi ihan niin paljon kuin haluat mutta minun realistista suhtautumista elämiseen et saa viestilläsi muutettua. Ja mielestäni pää nimenomaan on kunnossa kun ei ole niin järjettömän sinisilmäinen ihmisten suhteen. Kun on tullut jo jätetyksi ja tietää miltä sydänsurut tuntuvat niin miksi pitäisi rynnätä suinpäin uutta suhdetta hakemaan vaikka terveenä ihmisenä olen jo päässyt tapahtumista yli? Kun muistan kuitenkin hyvin miltä eroaminen tuntuu. Ja näytä viestistäni se kohta jossa sanon yrittäväni etsiä uutta parisuhdetta?


      • hjgkcöj
        11p9 kirjoitti:

        Typerä pelko? Sanotaanko ennemmin että REALISTINEN pelko. Joka toinen nainen pettää ja esim. avioeroista 80 % on naisten hakemia. Sinä voit katsoa maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi ihan niin paljon kuin haluat mutta minun realistista suhtautumista elämiseen et saa viestilläsi muutettua. Ja mielestäni pää nimenomaan on kunnossa kun ei ole niin järjettömän sinisilmäinen ihmisten suhteen. Kun on tullut jo jätetyksi ja tietää miltä sydänsurut tuntuvat niin miksi pitäisi rynnätä suinpäin uutta suhdetta hakemaan vaikka terveenä ihmisenä olen jo päässyt tapahtumista yli? Kun muistan kuitenkin hyvin miltä eroaminen tuntuu. Ja näytä viestistäni se kohta jossa sanon yrittäväni etsiä uutta parisuhdetta?

        No minä naisena voin vedota tähän että miehet pettävät naisiakin useammin ja joka kolmas nainen saa vielä mieheltä turpiin. Onko siis mikään ihme, että juuri nainen on yleensä se joka haluaa erota?
        Että on meillä naisillakin syytä pelkoon, enemmän kuin miehillä.


      • eivoiainavoittaa

        AnalyyttinenSinkkuÄijä, hei.

        Nyt sekoitat noita käsitteitä tai oikeastaan yhdistelet niitä.Ei seurustellessa tarvitse asua yhdessä, siinä käydään kumppanin kanssa soveltuvuustestiä läpi, käydään huvittelemassa yhdessä, mitä nyt kukin pari keksiikin tehdä. Vaikka ruokakaupassa käynti ja yhteisen aterian laittaminen, saunominen uinti, yöpyä voi vaikka vuorotellen toistensa luona.. niitä tavallisempia ehkä.
        Ei seurustelu aikana olla hitsattu toisiinsa kiinni,se on totuttelua siihen kumppaniin.
        Oikeastaan se on esiaste avoliittoon, silloin asutaan oikeasti yhdessä, ja- saa elää omien elämänarvojensa mukaan, ei joudu tasapainoilemaan toisen ja oman maailmankuvan välillä.Sitä toistakin osapuolta pitää kuulla ja kunnioittaa.

        Kyllä sitä on viisainta puhua ne perheen lisääntymishalut jo etukäteen selviksi.

        Siihen asiaan kun tarvitaan molempien halukkuutta. Ei riitä että tekotapa on

        molemmista mukava, vaan on oltava yhteinen päätös:hankitaanko perillisiä vai ei.

        " -Ei tarvitse ottaa huomioon kuin oman itsensä, voi elää kuin pellossa"
        Ei varmaan onnistu, epäilen suuresti.
        "- Saa elää omien elämänarvojensa mukaan, ei joudu tasapainoilemaan toisen ja oman maailmankuvan välillä"..-sama vastaus varmaan, kuin edelliseen.

        En voi varma olla noista kahdestakaan asiasta, riippuu siitä miten nöyrän piian itsellesi löydät. Normi nainen ei kynnysmatoksesi suostu.


      • eivoiainavoittaa
        eivoiainavoittaa kirjoitti:

        AnalyyttinenSinkkuÄijä, hei.

        Nyt sekoitat noita käsitteitä tai oikeastaan yhdistelet niitä.Ei seurustellessa tarvitse asua yhdessä, siinä käydään kumppanin kanssa soveltuvuustestiä läpi, käydään huvittelemassa yhdessä, mitä nyt kukin pari keksiikin tehdä. Vaikka ruokakaupassa käynti ja yhteisen aterian laittaminen, saunominen uinti, yöpyä voi vaikka vuorotellen toistensa luona.. niitä tavallisempia ehkä.
        Ei seurustelu aikana olla hitsattu toisiinsa kiinni,se on totuttelua siihen kumppaniin.
        Oikeastaan se on esiaste avoliittoon, silloin asutaan oikeasti yhdessä, ja- saa elää omien elämänarvojensa mukaan, ei joudu tasapainoilemaan toisen ja oman maailmankuvan välillä.Sitä toistakin osapuolta pitää kuulla ja kunnioittaa.

        Kyllä sitä on viisainta puhua ne perheen lisääntymishalut jo etukäteen selviksi.

        Siihen asiaan kun tarvitaan molempien halukkuutta. Ei riitä että tekotapa on

        molemmista mukava, vaan on oltava yhteinen päätös:hankitaanko perillisiä vai ei.

        " -Ei tarvitse ottaa huomioon kuin oman itsensä, voi elää kuin pellossa"
        Ei varmaan onnistu, epäilen suuresti.
        "- Saa elää omien elämänarvojensa mukaan, ei joudu tasapainoilemaan toisen ja oman maailmankuvan välillä"..-sama vastaus varmaan, kuin edelliseen.

        En voi varma olla noista kahdestakaan asiasta, riippuu siitä miten nöyrän piian itsellesi löydät. Normi nainen ei kynnysmatoksesi suostu.

        Textissäni on suuri moka, koska kopsasin sen, ja tarkoitus oli muuttaa sitä hieman. Jäi sitten muuttamatta.:(

        Oikeastaan se on esiaste avoliittoon, silloin asutaan oikeasti yhdessä, etkä saa elää yksin omien elämänarvojensa mukaan,vaan joudut tasapainoilemaan myös toisen ja oman maailmankuvan välillä. Sitä toistakin osapuolta pitää kuulla ja kunnioittaa.


      • taastätä
        hjgkcöj kirjoitti:

        No minä naisena voin vedota tähän että miehet pettävät naisiakin useammin ja joka kolmas nainen saa vielä mieheltä turpiin. Onko siis mikään ihme, että juuri nainen on yleensä se joka haluaa erota?
        Että on meillä naisillakin syytä pelkoon, enemmän kuin miehillä.

        "Ite oot"

        :D


    • 4wt

      Suhteet evät kanna pitkälle koska naiset ovat niin ahneita. Pitäisi käydä töissä, pitäisi olla rahaa, jne jne. Persoona, luonne ovat naisille toisarvoisia kriteerejä rahan jälkeen, minkä takia suhteet jäävät lyhyiksi jos et suostu täyttämään naisen rahaan ja materiaaliin liittyviä vaatimuksia.

      • henriikka87

        Aijjaa no mulle just luonne on tärkein. Rahalla ja kaikenlaisen omistamisella ei ole mitään merkitystä. oikeastaan kaikki kenen kans oon seurustellu on ollu mua "köyhempiä" opiskelijoita,kun ite jo työelämässä. musta kiinnostuneita rikkaitakin miehiä olis,joilla kaikenlaista mökkiä ja ok talo,autot ja härvelit,mutta ei sellaisella ole merkitystä.Tottakai jos yhteen muutettas niin ootan et puolet kuluista sit molemmille.


      • atännä
        henriikka87 kirjoitti:

        Aijjaa no mulle just luonne on tärkein. Rahalla ja kaikenlaisen omistamisella ei ole mitään merkitystä. oikeastaan kaikki kenen kans oon seurustellu on ollu mua "köyhempiä" opiskelijoita,kun ite jo työelämässä. musta kiinnostuneita rikkaitakin miehiä olis,joilla kaikenlaista mökkiä ja ok talo,autot ja härvelit,mutta ei sellaisella ole merkitystä.Tottakai jos yhteen muutettas niin ootan et puolet kuluista sit molemmille.

        Ääh, noi on noita ätmien juttuja, miksi ne eivät kelpaa naisille. Siis heissähän ei ole mitään vikaa, vaan naisissa. Noi viestit ei vaadi toimenpiteitä, sinä ajattelet asioista juuri niin kuin ihmiset normaalistikin ;)

        Vai haluaisitko miehen, jolta valuisi jotain tuollaista ulos suusta? Juu, ei meistä kukaan :) Siispä pidetään se mitä meillä on arvoina.


      • 4wt
        atännä kirjoitti:

        Ääh, noi on noita ätmien juttuja, miksi ne eivät kelpaa naisille. Siis heissähän ei ole mitään vikaa, vaan naisissa. Noi viestit ei vaadi toimenpiteitä, sinä ajattelet asioista juuri niin kuin ihmiset normaalistikin ;)

        Vai haluaisitko miehen, jolta valuisi jotain tuollaista ulos suusta? Juu, ei meistä kukaan :) Siispä pidetään se mitä meillä on arvoina.

        Jos useampinkin nainen on laittanut suhteen alun poikki sen takia, etten suostu menemään naisen käskystä töihin, niin eiköhän se ole harvinaisen selvä merkki, että kyse on ollut ennen kaikkea rahasta. Muuten olisi kyllä kelvannut, mutta kun rahaa ei ole tarpeeksi.


      • atännä
        4wt kirjoitti:

        Jos useampinkin nainen on laittanut suhteen alun poikki sen takia, etten suostu menemään naisen käskystä töihin, niin eiköhän se ole harvinaisen selvä merkki, että kyse on ollut ennen kaikkea rahasta. Muuten olisi kyllä kelvannut, mutta kun rahaa ei ole tarpeeksi.

        Tai selkärankaa? Mitä teet sen ajan, kun muut ovat töissä tai opiskelevat? Treenaat, harjoitat hyväntekeväisyyttä, tai teet jotain muuta hyödyllistä? Mitä?

        Mulla on kyllä tarpeeksi rahaa vaikka toisenkin elättämiseen, mutta henkistä(kään) löysyyttä en arvosta.


      • 4wt
        atännä kirjoitti:

        Tai selkärankaa? Mitä teet sen ajan, kun muut ovat töissä tai opiskelevat? Treenaat, harjoitat hyväntekeväisyyttä, tai teet jotain muuta hyödyllistä? Mitä?

        Mulla on kyllä tarpeeksi rahaa vaikka toisenkin elättämiseen, mutta henkistä(kään) löysyyttä en arvosta.

        "rahalla ei oo väliä, mut kyllä miehen niinku silti pitää töissä käydä".


      • atännä
        4wt kirjoitti:

        "rahalla ei oo väliä, mut kyllä miehen niinku silti pitää töissä käydä".

        Ei, vaan:

        "Mitä teet sen ajan, kun muut ovat töissä tai opiskelevat? Treenaat, harjoitat hyväntekeväisyyttä, tai teet jotain muuta hyödyllistä? Mitä?"

        Ei siis tarvitse käydä töissä. Mutta mitä sinä sitten teet?


      • 4wt
        atännä kirjoitti:

        Ei, vaan:

        "Mitä teet sen ajan, kun muut ovat töissä tai opiskelevat? Treenaat, harjoitat hyväntekeväisyyttä, tai teet jotain muuta hyödyllistä? Mitä?"

        Ei siis tarvitse käydä töissä. Mutta mitä sinä sitten teet?

        Mitä väliä sillä? Jos vaadit, että mies käy töissä, sua kiinnostaa miehessä ennen kaikkea raha ja materiaali.


      • parempiyksinki

        Minä olen 2 kertaa seurustellut työttömän miehen kanssa. Kolmatta Uuno Turhapuroa en enää ota. Miks mun pitäis elättää isoa karvaperseistä äijää ja katsella kun se vasta kömpii sängystä ylös siinä kohtaa kun ite tuun iltapäivällä töistä? Ei se mitään materiaalin vaalimista ole, en vaadi mieheltä yhtään sen enempää kuin iteltänikään. Ymmärrän ettei töitä saa helposti, mutta se ettei viitti ees yrittää. Saati siivota kämppää ku ite oon töissä vaan mun pitää tehdä seki työpäiväni jälkeen, no way. Äijä ovesta ulos ja that's it!


      • 4wt
        parempiyksinki kirjoitti:

        Minä olen 2 kertaa seurustellut työttömän miehen kanssa. Kolmatta Uuno Turhapuroa en enää ota. Miks mun pitäis elättää isoa karvaperseistä äijää ja katsella kun se vasta kömpii sängystä ylös siinä kohtaa kun ite tuun iltapäivällä töistä? Ei se mitään materiaalin vaalimista ole, en vaadi mieheltä yhtään sen enempää kuin iteltänikään. Ymmärrän ettei töitä saa helposti, mutta se ettei viitti ees yrittää. Saati siivota kämppää ku ite oon töissä vaan mun pitää tehdä seki työpäiväni jälkeen, no way. Äijä ovesta ulos ja that's it!

        Eli toisin sanoen raha ratkaisee. Ei kelpaa, jos ei mene joka arkipäivä sun käskystä tienaamaan.


      • parempiyksinki

        Kuten sanoin, en vaadi mieheltä yhtään sen enempää kuin mitä itsekin teen. En halua enää olla miehelle äiti. Ei raha ole se pointti, voihan se mennä opiskelemaanki tai vapaaehtoistyöhön, mutta en hyväksy sitä että vain makaa kotona eikä edes siivoa tai tee ruokaa.


      • atännä
        4wt kirjoitti:

        Mitä väliä sillä? Jos vaadit, että mies käy töissä, sua kiinnostaa miehessä ennen kaikkea raha ja materiaali.

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Missä vaadin, että mies käy töissä? Kysyin, mitä sinä _teet_, kun et käy töissä? Tekeminen ei tarkoita silloin töitä.

        Etkö uskalla kertoa, ettet todellakaan tee _mitään_? Silloin ei ole ihme, jollei sinua viitsitä katsella.

        Komppaan "parempiyksinki" -nimimerkkiä.


      • 4wt
        atännä kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Missä vaadin, että mies käy töissä? Kysyin, mitä sinä _teet_, kun et käy töissä? Tekeminen ei tarkoita silloin töitä.

        Etkö uskalla kertoa, ettet todellakaan tee _mitään_? Silloin ei ole ihme, jollei sinua viitsitä katsella.

        Komppaan "parempiyksinki" -nimimerkkiä.

        Uskallan kyllä kertoa, että olen työtön enkä aio edes ikinä mennä töihin. Huvittavaa lähinnä, että naisten ehdottomiin vaatimuksiin kuuluu poikkeuksetta se, että mies käy töissä, mutta siitä huolimatta kehdata myöntää, että raha ratkaisee.


      • NauravaNainen

        Hassua miten te miehet häviätte joka väittelyn, ettekä silti sitä myönnä. Mutta se onki tän palstan hauskuus. Miehille nauraminen. Jatkakaa.


      • HerraPorkkana
        4wt kirjoitti:

        Uskallan kyllä kertoa, että olen työtön enkä aio edes ikinä mennä töihin. Huvittavaa lähinnä, että naisten ehdottomiin vaatimuksiin kuuluu poikkeuksetta se, että mies käy töissä, mutta siitä huolimatta kehdata myöntää, että raha ratkaisee.

        Mielenkiinnosta, miten päädyit tuohon ettet aio ikinä etsiä töitä? Onko sinulla kuitenkin joitain tavoitteita elämässäsi?


      • 4wt
        NauravaNainen kirjoitti:

        Hassua miten te miehet häviätte joka väittelyn, ettekä silti sitä myönnä. Mutta se onki tän palstan hauskuus. Miehille nauraminen. Jatkakaa.

        Kun kaikki argumentit loppuvat, alkaakin turha jankkaaminen. Näköjään sun täytyy turvautua olkinukkeen kun et muuten pysty selittämään rahanahneuttasi muuksi


      • 4wt
        HerraPorkkana kirjoitti:

        Mielenkiinnosta, miten päädyit tuohon ettet aio ikinä etsiä töitä? Onko sinulla kuitenkin joitain tavoitteita elämässäsi?

        Työnteko on tylsää, epämukavaa, aikaavievää ja sitovaa. Eikä turhalle materiaalillle ole mitään tarvetta.


    • tosirandom

      Ihanat naiset on vähän niiku liisattu Ferrari.
      Tuntuu kivalle mut onks tää oikeeta Universumii kohtaan niiku persaukiselta namutella tällee.
      Näihin kuviin etc.

      • factahemmo

        Ferrari on kasa rautaa, nahkaa ja kumia.

        Ja ihanatkin naiset ovat kasa pa... lihasta, luuta ja ihoa.

        Mikä tekee niistä sitten niin haluttavia?


    • 1212

      Palstatotuus vaikuttaisi pitävän paikkansa.

      Nainen haluaa alfan, ja on valmis tyytymään betaan vain saadakseen hankittua lapsia ja omaisuutta.

      Naiset jotka eivät aio hankkia lapsia/ovat jo lapsensa hankkineet, eivät halua seurustella (ellei unelmien prinssi tule vastaan ja räjäytä kemioita pöksyihin millisekunnissa). Naiset jotka haluavat lapsia tai kaipaavat elättäjää, ovat valmiita tyytymään vähemmän täydelliseen.

      Minä olen sinkku koska tasoni ei riitä useimmille naisille, ja ne joille riittäisi joko haaveilevat unelmien prinssistä tai eivät usko että ihastuisin oikeasti heihin.

    • Kilttiatm

      Siksi koska naiset eivät huoli meitä KILTTEJÄ JA KUNNOLLISIA miehiä. Vittu kaikkia jännämiesten kanssa pariutuneita naisia SITÄ PITÄISI KUN PITÄISIKIN LYÖDÄ VITTU PARITUHATTA KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN VITTU!!!!!!!!!!!!! SIINÄ SITTEN ELOONJÄÄNEET NAISET YMMÄRTÄISIVÄT ANTAA PILLUA AINOASTAAN MEILLE KILTEILLE JA KUNNOLLISILLE!!!!!!!!!!!

      • Kilttiatm

        Mitä vittua sinä yrität mustamaalata minun hyvät luonteen piirteeni tällä palstalla. Minä kyllä puolustan itseäni ja heitän tuollaiset apinat roskakoriin jos saan kiinni.


      • Kilttiatm

        Nyt molemmat lopetatte mun nimimerkin väärinkäytön!


      • hintti-hartsa

        kannattais varmaa rekata nikki, ite oon miettiny jos rekkais..


      • henriikka87

        No,mutta ku niille kilteille ja kunnolliselle vain seksi merkkaa. Ei nainen sinänsä mitään eikä muu tekeminen. niin ei kiinnosta kiltit..


      • Kilttiatm
        henriikka87 kirjoitti:

        No,mutta ku niille kilteille ja kunnolliselle vain seksi merkkaa. Ei nainen sinänsä mitään eikä muu tekeminen. niin ei kiinnosta kiltit..

        Tekisin sun kanssa muutakin kun naisin.


      • Kyrvän-ja-nyrkin-juhlaa
        Kilttiatm kirjoitti:

        Tekisin sun kanssa muutakin kun naisin.

        Meinaatko että hakkaisit kanssa, kuin oikea jännä-ähkijä?


    • atm ja atm tappeli, atn voitti.

    • hintti-hartsa

      naiset voittaa aina..

    • UneliasEspoossa

      Lyhyt vastaus: en vain osaa. En tiedä, miten seurustelusuhteeseen päädytään.

    • ruma-ätmi

      Oltinn kavereiden kanssa saaressa, yks nainen alkoi puhumaan poikaystävästäänja sanoin sille naiselle että senpoikaystävä on jännämies. Se nainen ei aluksi halunnut ymmärtää sitä että sanoin sen poikaystävää jännämieheksi. Kerroin sille että se on hullu ja arvaamaton, nainen ei halua erota siitä joten kerroi n että menen kotiini.

    • vitunläskitkurpat

      Ainoat naiset jotka osoittavat kiinnostusta ovat vanhempia kuin minä ja/tai ylipainoisia. kumpaakaan tyyppiä tai niiden yhdistelmää en huoli. mieluummin yksin.

    • PleikkaViinaRunkku

      Ei sitä jaksa hirveästi vaivaa nähdä pelkästään päästäkseen säännöllisesti työntämään mulkkunsa johonkin kuselle haisevaan limareikään, johon on vaikka kuinka moni visvakyrpäinen panojannu aikanaan käynyt kusiset mällinsä ruikkimassa. Paljon helpompaa kun pistää pornot ruudulle, ottaa munan käteen ja vatkaa kunnes lemmenliemi lentää.

      • typykkäinen

        Tää on ihan uskomaton huumoripalsta XD
        En oo varmaan ikinä nauranu niin paljon ku tänä viikonloppuna.
        Kiitos ihmiset, kiitos!


    • Miiinaaa

      Ei sitä viiti seurustella kun miehet haluavat vain maata sängyllä kaiket päivät. Mää tahon mettään poimiin marjoja,laittaa nuotion,heittää tikkaa,juosta ja leipoa,ratsastaa meren rannalla. semmoseen mulla on naisystäviä sitten.

    • hintti-hartsa

      joo ei sitä jaksa enää täl iällä.. jätän seurustelut nuoremmille..

    • tämähän on todellakin hupipalsta. jos joku otti joskus tosissaan, niin jotain vikaa hänessä on XD

    • elinao

      Enkai mää nyt niin urpo ole että enää seurustelisin 34vuotiaana. Yhestä nyrkinheiluttajasta ja yhestä peliriippuvaisesta pääsin eroon niin eiköhän sitä ole jo oppinut kantapään kautta nämä hommat ja ymmärtää siirtyä takavasemmalle.

    • hintti-hartsa

      onks hintti-ätmi joku taso vai?

    • Anonyymi

      Olen tiennyt aina että tulen olemaan sinkku, yläasteen aloilta asti. Nyt reilu 30v turha muuttaa hyväksi todettua linjaa enää. Mitä olen muiden parisuhdekuvioita katsellut( tai ylipäänsä ihmisiä, paskapuhetta, mediahuoraamista, pätemistä, ym...) niin olen tullut tulokseen etten ole menettänyt tai tule menettämään yhtään mitään. Tiedostan myös että olen aika tylsänpuoleinen sekä todellakin aivan helvetin kalpea persoona seurustelumielessä, hyvien kavereiden naamaa jaksan katsella muutaman tunnin viikossa ennen kun alan harkita metsästysmuiston askartelua, mitä siis tulisi seurustelusta? Riitaa, sosiaalista pelailua, kyräilyä... Mulla napsahtaisi pinna varmaan alle tunnissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe