Mitä ihmettä tämä oikeen on !?

Envaanymmärrä

Ilmoittauduin netissä työttömäksi pari viikkoa sitten, sivuille ilmesty viesti "te-toimisto ottaa sinuun yhteyttä 28.08.2015".. Eli ilmeisesti soittavat? No ei sieltä mitään soittoa tänään tullut. Ja nyt siellä sivulla lukee:

"Sinulla on tapaaminen ajanvarauksella xx.xx.xxxx PL1 xxx/ alkuinfo xx.x klo xx.xx.."

MIKÄ ihmeen alkuinfo en ymmärrä?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keronpa

      Alkuinffotaan työttömyystoimiston tavoille ja patistellaan karnssiuhin ettet vain jäisi asiakkaaksi ja jos et ole tarkkana heivaavat äkkiä 9 €/pv orjaksi tai sossuun.

      • asian_nähnyt

        Sossulta saadut rahat ulosmitataan aina yhteiskunnalta moninkertaisena. Ei kannata ketään päästää sossun asiakkaaksi, koska se syöksee tämän yhteiskunnan tuhoon!


    • 84651

      Alkuinfo oli ainakin viimeksi tilaisuus/luento, jossa kädestä pitäen neuvottiin, miten työkkärin sivuja käytetään. Hyödyllisyys täysi 0, mutta pakkohan se oli mennä.

      Siihen kannattaa varautua, ettei työkkäristä koskaan soiteta silloin, kun he ilmoittavat soittavansa. Pidä kuitenkin huolta, että itse noudatat noita heidän antamiaan aikoja, sinulla ei ole varaa jättää hoitamatta velvollisuuksiasi.

    • Virkaloiset

      Teee eee loisvirkailija ollut taas kännissä. Sinne on palkattu valtakunnan tyhmimmät pummit.

    • KaroAnssi

      Minulle oli keväällä merkitty Oma asiointi-sivuille, että TE-toimistosta otetaan yhteyttä kuukauden viimeisenä päivänä. Odotin koko päivän puhelinsoittoa, mutta koko päivänä ei kuulunut mitään.

      Kun seuraavana päivänä katsoin uudelleen omia sivuja, niin sinne oli merkitty, että TE-toimiston virkailija ottaa yhteyttä 28.08.2015.

      • kooteepee2

        Voisivat kyllä korjata tuonne sähköiseen palveluun tuon soittoajan oikein koska se ilmoitettu päivä vain ohjeellinen, riippuen ruuhkasta niin eivät voi täsmällistä aikaa sanoa. Käytännössä joudut olemaan puhelimen ääressä viikon ajan odottaen soittoa.

        SInänsä hyvä juttu tällainen sähköinen asiointi, puheluasiointi jne. Aikoinaan ne käyntiajat toimistolla oli jotenkin ahdistavia. Koskaan ei tiennyt jos virkailija printtaa jonkun työosoituksen tms. koneelta. Nykyään virkailijoilla kiire nin ehtivät nopeasti päivittämään asiat jne. Itse olen omat työpaikkani hakenut ja koskaan ole saanut mitään konkreettista apua te-toimistolta. No olen saanut pari kertaa sieltä karenssin eli jotain nekin saaneet aikaiseksi. :)


      • LaMisill

        Minä hankin, pitkin hampain, kännytkän. Nyt ei ole tarvinnut odotetella lankapuhelimen ääressä soittoa.


    • KteellienDuunari

      Velttoilu on tehty helpoksi, kotisohvalla vaan kaljapöhnässä odotellaan TE tädin soittoa ja korvaukset kilisee tilille, helppoa elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe