Olin tällöin aloittamassa noin vuoden kestävää raskasta työprojektia jossa vastuuni oli suuri, myös työntekijöideni osalta, ja homman aloittaminen pelotti minua aika paljon. Muistan, miten istuuduin työhuoneeni tyhjän työpöydän ääreen peloissani rukoilemaan. Rukoilin ihan normaalin rukoukseni, kuten aina ennen töiden aloittamista, mutta tein sen tällä kertaa suurella hartaudella ja pyynnöllä. Kun lopetin, ja avasin silmäni, edessäni, tyhjän työpöydän päällä, siihen silmieni eteen oli ilmestynyt pieni, valkoinen höyhen. Se oli noin sentin pituinen, ja noin puolen sentin levyinen. Sillä samalla hetkellä Pyhä henki ilmoitti minulle : "Sinulla on näin paljon itselläsi Pyhää henkeä". Purskahdin itkuun siinä paikassa. Tilanne oli jotenkin naurettava mutta niin todellinen, sillä tiesin ilmoituksen olevan minun kohdalla totta. Mutta tämä tieto riitti minulle. Katsoin tietenkin ympärilleni ja ylös, oliko se pieni höyhen tipahtanut jostain ylhäällä olevasta piilossa olevasta linnunpesästä, tai omasta tyynystäni jonka ilmavirta olisi lennättänyt sitten pöydälle, mutta vaikka näin olisi käynyt, tosiasia oli kuitenkin se että juuri sillä hetkellä kun rukoilin, ilmavirta jostain lennätti juuri sopivasti rukoukseni päätyttyä minun työpöydälleni tämän pikkuriikkisen pienen valkoisen höyhenen, ja siinä se pienenä killotti edessäni, todistuksena siitä että Jumala ja Jumalan henki elää ja on olemassa ja suojelee minua. Olen muutenkin hyvin tarkka aina työpöydästäni. Työpöydän pitää olla aina täysin tyhjä, kun aloitan uuden työn.
Tämä riittikin minulle todistukseksi ja rauhoituksekseni koko seuraavan vuoden ajaksi kun tein tätä vaativaa työtäni puurtaen työntekijöitteni kanssa, ja se onnistui hyvin, oikeastaan ihan kiitettävästi. Ja kun viimeisenä työpäivänä sitten tein tarvittavat lopputyöt valmistautuen lopettamaan sen suuren projektin, soi puhelin. Sairaalasta ilmoitettiin, että nyt on aika. Äitini oli ollut huonossa kunnossa jo pitkän aikaa. Ja kun ajoin sairaalaan, ei mennyt kuin muutama tunti, niin hän nukkui pois. En tiedä, miten olisin jaksanut tehdä tämän vaativan työni loppuun saakka, jos olisin joutunut hoitamaan äitini hautajaisasioita ja kaikkea siihen liittyvää. Hän oli lisäksi toiminut minulla muutenkin aina aikamoisena veturina ja promoottorina ja neuvonantajana ja kriitikkona töitteni suhteen. Mutta Jumala tiesi tämänkin asian, ja ajoitti äitini kuoleman juuri sopivaan aikaan, päivälleen, ja melkeinpä tunnilleen. Miten sen oli hyvä mennä. Palaset loksahtelivat paikoilleen.
Linkitän tähän lopuksi Lisa Hanniganin, ihanan irlantilaisen laulajan muutaman laulun, Lisa muistuttaa edesmennyttä äitiäni, äitini oli nuorena samanlainen hymyilevä iloinen kaunotar. Ensimmäisessä kappaleessa Venn Diagram Lisa maalaa juuri samanlaisella pienellä höyhenellä taivaanrantaa, olipas hassu yhteensattuma :
https://www.youtube.com/watch?v=a1MbK-befg4
Lisa Hannigan - Venn Diagram / Braille Live @ Royal Festival Hall London
https://www.youtube.com/watch?v=U0Q5BtvtUt8&index
Lisa Hannigan - Sea Song
https://www.youtube.com/watch?v=NRF_KoXhJsg&index=3
Keep It All
https://www.youtube.com/watch?v=S-HY4vmD5bY&list=PLB27AB326867E513B&
Hieros<3Gamos
Ehkä ainoa 'ihme' joka minulle on sattunut
HierosGamos
1
78
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tulin heitetyksi Saatanalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1244018Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3152063Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1061740
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21740IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391671Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431526Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531272Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4431229