Legkissit ja juoksuhousut.

muotivaatteet

Kun maantiellä tulee vastaan miehiä / naisia joilla on ns. juoksuhousut jalassa.
Katse kiinnittyy ensimmäisenä, siihen mikä pullottaa edessä tai naisilla siihen vakoon, edessä tai takana.
(Raiskaaja kujalla, kuiskaaja rajalla : )

Mitä ihmiset ajattelevat kuin tuollaisissa vaatteissa menevät lenkille??? Seksikkyyttäkö??? Muotivaatettako???
Kun eivät laita pitkää esim: paitaa peittämään vesirajaa.

Lenkkeilyn on tarkoitus parantaa kuntoa ja hikoilla kunnolla, eikä kulkea seksikkäänä, haluja herättelemässä.

27

1363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fffccxx

      En tiedä miten noi vaatteet parantaa sitä liikuntasuoritusta (koska mikä muu merkitys sillä voisi olla, kuin liikuntaan liittyvä) vai näyttäytymässäkö sitä siellä ollaan. Olen huomannut kanssa, että useimmilla on tosi ihoa myötäilevät vaatteet siellä lenkkipolulla. Itselläni on löysähkö t-paita ja normaalit verkkarit. Kuntoilemassa mä olen enkä keimailemassa.

      • hölkkämonsteri

        jos tekin oikeesti juoksisitte siellä lenkkipolulla, ettekä vain kulkisi kyyläämässä toisten perseitä, niin tietäisitte kuinka väljemmät vaatteet juostessa hölskyy ja lepattaa ja kiertyy ja voi takertua hikiseen ihoon, mikä vähintään tuntuu epämukavalta, mut voi haitata myös juoksemista sekä aiheuttaa jopa hiertymiä (varsinkin jos pidempiä matkoja juoksee..)
        oman kokemuksen mukaan normaalit verkkarit (eli sitä kangasta mikä on päältä kiiltävää, nurjalta puolelta nukattu) on kaikkein huonoimmat juostessa, hiottaa ihan saakelisti, kiertyy inhottavasti päällä ja saumat hankaa ihoa.
        Kuntoilemassa mäkin siellä lenkkipolulla olen, tahdon vain tehdä sen mukavissa ja mahdollisimman vähän mun liikkumistani haittaavissa vaatteissa. ja jos se nyt sattuu jotakuta ahdistamaan, niin suosittelisin keskittymään vain siihen omaan urheilusuoritukseensa, tai sit pysymään kotona.


      • uikljklglkdl

        En tiedä. Paljastushalu? Itse en sellaisia laita päälleni kun lähden juoksulenkille. Jumpalla kyllä pidän jumppatrikoita mutta siellä on vain naisia. Onneksi vielä sentään kaupoista saa normaalejakin releitä :) Mutta tosiaan, en ymmärrä, en. Enkä muuten sitäkään suht yleistä tapaa, että sen jumpan jälkeen mennään NIISSÄ HIKISISSÄ JUMPPATRIKOISSA kauppaan, dösään jne jne... ? Ekana menen suihkuun kun jumppa on ohi ja sitten vaihdan farkut ja menen kotiin.


      • Anonyymi

        Jatka sen löysän paitas kanssa ja verkkareiden, ja jätetäänkö tuomitsemata muiden pukeutumista
        Ei kukaan treenaa ja juokse että olisi seksikäs,
        Ja mitä tulee raiskaajiin niin nekö ne määrää miten puetaan suomessa kuten skandinaaviassakin käytetään asuja mitkä ostetaan urheilukaupasta niin että mene sellaisen kauppaan kysymähän miksi urheiluvaatteet ovat muka seksikkäitä, niin saat sieltä vastauksen lisäksi voit kysyä b
        Niiden hintoja myös


      • Anonyymi
        uikljklglkdl kirjoitti:

        En tiedä. Paljastushalu? Itse en sellaisia laita päälleni kun lähden juoksulenkille. Jumpalla kyllä pidän jumppatrikoita mutta siellä on vain naisia. Onneksi vielä sentään kaupoista saa normaalejakin releitä :) Mutta tosiaan, en ymmärrä, en. Enkä muuten sitäkään suht yleistä tapaa, että sen jumpan jälkeen mennään NIISSÄ HIKISISSÄ JUMPPATRIKOISSA kauppaan, dösään jne jne... ? Ekana menen suihkuun kun jumppa on ohi ja sitten vaihdan farkut ja menen kotiin.

        Oj , topakka tyttö


    • Rattopoikanen
    • jhgfvdccfvghnj

      Juoksen yleensä myöhään illalla juuri sen takia, että haluan juosta trikoissa, mutta päivällä/alkuillasta on liikaa ihmisiä liikenteessä tuijottelemassa. Ahdistavaa. Verkkarit, tuulihousut tms. on paitsi liian kuumat, myös epämukavat juostessa. Saumat alkaa hangata viimeistään 10 kilometrin kohdalla, hien määrästä puhumattakaan. Jos joudun lenkkeilemään muuhun aikaan, laitan päälle yleensä sen ainoan yli-ison t-paidan, jonka omistan (olen s-kokoa, paita xl), koska se juuri ja juuri peittää takapuolen. Se on tosin niin iso joka puolelta, ettei se kovin mukava päällä ole.

      • juoksijatar9

        Ainakin isoimmista urheiluliikkeistä saa sellaisia juoksuhousuja jotka eivät ole noita trikoita, mutta ovat hiukan "lepattavat" mutta ei tosiaan hiosta. Ei siis tuulipuku eikä verkkari, kysy myyjältä , he tietää. Ainakin Treelta olen sellaiset löytänyt ja olen tyytyväinen. Ei hiosta, hierrä eikä muutakaan kauheaa.


      • Anonyymi

        Kun alkaa kuuntelemaan ihmisiö joilla on ongelmia asujen kanssa niin on jossain vikaa.
        Itse käytän näitä vaatteita juostessani ja kukaan ei ole tuijotellut kun kaikilla in samanlaiset
        Urheiluvaatteet.
        Joka asiaan vedetään seksikäs, juuri siksi että joku toppen näkee muodin mukaisesti vaatteet seksikkäinä, ja erikoisesti naisia yritetään taltuttaa tälläisillä jutuilla .
        Se aika on ohi kun miehet päättivät miten naiset pukeutua joten toiset seuraa urheilu muotia ja toiset menee inhittavissa verkkareissa joissa hiki ei ine kankaaseen vaan tekee olon kurjaksi


    • NamNan___

      Ihana katsella sutjakoita ja kauniita nuoria naisia juoksutrikoot jalassa. Alkaa tehdä heti mieli ;)

    • M53__v

      Ei ole varmaa onko lihasten kompressiosta oikeasti suurta hyötyä, mutta ihonmyötäisissä vaatteissa on paljon mukavampi liikkua. Kollarit, tuulipuku, löysät verkkarit tms. lepattaa tuulessa. Puhumattakaan plasebo-efektistä, kun trikoissa voi kuvitella olevansa ihan oikea urheilija ;) Trikoot ovat siis yleistyneet nopeasti ihan syystäkin.

      Sopii ihan hyvin miehille ja naisille, ja kaiken ikäisille. Urheillessa ei ole mielestäni väliä, mitä painoindeksi näyttää - pääasia että kuntoilee. Itse ainakin ajattelen, että hienoa kun tuokin lihapulla on ottanyt itseään niskasta kiinni.

      Aivan oma lukunsa ovat hyväkroppaiset miehet tai naiset. Mitä olen tuttujen kanssa jutellut, ikään ja sukupuoleen katsomatta kaikki ovat iloisia jos vastaan tulee tai juosee ohi hyväkroppainen vastakkaisen sukupuolen edustaja. Ihan ilman sen pervompia ajatuksia, vähän samaan tapaan jos toteaisi, että lenkkipolulla on hieno maisema tai joku rakennus tai taideteos on nätti.

      Mutta lenkkipolun tai salin ulkopuolella odottaisi vähän tyylitajua. Naisten ei tarvitse olla mallin mitoissa eikä miesten triathlon-urheilijoita, mutta jos BMI on 35 tienoilla, ei trikoissa kannattaisi liikkua arkiaskareissa.

      Ja kaiken kokoisten on syytä muistaa, että ihan kaikissa työpaikoissa ei sovi pukeutua miten lystää. Kotona on eri asia, ja juoksuhousut sopii hyvin oloasuksi.

      Kuulostaako kovin vapaamieliseltä? Ehkä vielä enemmän, kun paljastan olevani umpikonservatiivinen viisikymppinen pukumies. Olin joskus sohvaperuna, nyt 30kg kevyempi ja cooperissa menee liki 3km. Heitin kaikki vapaa-ajan ja ulkoilun pukeutumseen liittyvät ahdasmieliset normit roskiin, kun läski sai kyytiä ja vyötärönympärys pieneni yli 20 cm. Pitäähän sitä näyttää kaikille, että fatness sohvaperuna on muuttunut parissa vuodessa fitness-tyypiksi.

      • kulutushousu

        Leggarit ja trikoot ovat myös paljon halvempia kuin varsinaiset päällyshousut. Niitä kun käyttää, voi pitää päällyshousuja vaatekaapissa viikattuna jolloin ne kestävät monta vuotta kauemmin. Päällyshousut jalkaan korkeintaan juhla- ja erikoistilaisuuksiin.


    • heippaheivaan

      Oliks tää joku lesarikerho. Meen äkkiä pois!

    • okokokokokokoko

      Pitääkö sun vartavasten katsella toisten haaroja. Käännä katseesi muualle jo kaukaa, sillälailla tämä asia ratkeaa. Minä ainakin katselen mielelläni miesten pullottavia etumuksia. Itsekin puen tiukat juoksuhousut jalkaan, kun lenkille menen. Enkä rupea reisiväliä /vakoa peittelemään. Yhtähyvin voisi sanoa, että paa pussi päähäsi, kun kasvot ei miellytä. Joten pue vaan se tuulipuku yllesi ja anna toisten pukeutua asianmukaisiin urheiluasusteisiin.

      • tri_koo

        Oikea asenne. Minäkin katselen lenkillä mielelläni naisten pimppavakoja ja peppuja. Trikoot ovat naisilla tosi hyvännäköiset. Ja ovat ne myös älyttömän hyvät lenkillä. Pidän niitä itsekin, vaikka ne ovat miehilläkin hyvin paljastavat. Jos jotakuta häiritsee pullottava etumus, niin katsokoon muualle.


    • juoksia

      AP:llä ei taida olla kroppa siinä kunnossa, että kehtaisi juoksuhousuja päällensä laittaa. Taitaa käydä siippansa kanssa lenkillä ja kateellisena katselee meitä, joilla on hyvä runko ja hänen siippansa katselee meitä ap:n mielestä liian pitkääääääääään.

      • justjoooooo

        Ja näin saimme kateuden tähänkin ketjuun, ei jösses sentäs...
        Keksikää jo muuta.

        ps. ai on jokainen joka tuolla menee leggareissa / trikoissa, timmi mimmi/jannu... ei kyllä ole.. monenlaista leggarikroksi mammaa tuolla menee trikoot paukkuen ja saumat apua huutaen.


    • serdtyuio

      MInua ei todellakaan kiinnosta katsella miesten eikä naisten intiimiosia, mutta ei se ole minulta poiskaa jos joku haluaa pitää tiukkaa päällä. Ihmettelen tosin urheiluvaatteiden arkistumista, että niitä pidetään kun ei edes urheilla, tuli mieleen tämä video https://www.youtube.com/watch?v=CYRENWT8lz8

    • ei_nimimerkkiä_

      Tiukat urheiluvaatteet ovat arkistuneet siksi, että ne ovat niin mukavia päällä. Ja mikä yllätys se nyt on, että miehellä housujen etumus pullottaa?

    • jokainen_tyylillään

      No huh huh taas... antakaa nyt ihmisten kulkea sellaisissa vaatteissa kuin haluavat! kaikki on makuasioita, ihan niinkuin se, tykkääkö mansikka- vai suklaajäätelöstä vai tykkääkö jäätelöstä ollenkaan!

      Tottakai tiukat treenivaatteet ovat sopivimpia urheiluun, ja jos haluaa näyttää samalla seksikkäältä niin haittaako se? Monet tykkää, ja toiset taas ei. En minäkään tykkää katsella verkkariasuisia ihmisiä missään, mutta en siitä valita. Samalla meiningillä niitä trikoita voi käyttää myös arkikäytössä, niin miehet kuin naisetkin. Älä katso jos et tykkää...

    • Anonyymi

      Vai johtuisiko se, että kesällä kuljetaan ohuissa vaatteissa niin yksinkertaisesti siitä että sen ylimääräisen lämmön joka tulee juostessa halutaan haihtuvan iholta jonka takia ei pidetä ylimääräistä vaatekerrosta esimerkiksi keskivartalon alueella josta haihtuu tosi paljon lämpöä?

      Vaatteen ensisijainen tarkoitus on suojata ihmistä eri keliolosuhteita vastaan ja sitä harvemmin haluaa kauhean kuumalla kelillä kauhean paksuja ja peittäviä vaatteita käyttää urheilusuorituksia tehdessä missä kehon lämpötila nousee jopa 0,5 astetta ja näin kesäkeleillä ihmisellä on silloin aikasen kuuma kun ulkona saattaa olla parhaimmillaan sen 40 astetta suorassa auringon valossa.

      Niin annetaan ihmisille vapaus urheilla rauhassa, puuttumatta niiden vaatetukseen, koska kehonrauha ja yksilötasonvapaus pukeutua just niinkuin ite tykkää. Ja noiden oikeuksien käyttäminen ei kumoa perustuslaillista oikeutta fyysiseen koskemattomuuteen!

      Minä käytän aika peittäviä vaatteita jopa kesällä juostessa ja saan silti liian pitkiä katseita. Jätesäkkikö tässä pitäisi päälle vetää, että saisi juosta rauhassa? >X(

      • Anonyymi

        Mikisi sinun on välitettävä jonkun katseista sillä tyhmät vahtaa mutta nykyihminen käsittää että nämä urheiluvaatteet on suunniteltu juuri sitä asiaa varten mitä harrastaa, ei ole virtaavia hikinoroja kiusana kun ostaa ihon myötäiset pukimet jossa kangas valmistettu juuri siksi ettei hiki ole kiusana
        Ei kenenkään tartte kroppaansa hävetä ja peitellä isoilla paidoilla, mennään ajanmukaisesti, sillä nämä tuijottajat tulevat ostamaan näitä vaattteita itsekkin kymmenen vuoden päästä


    • Anonyymi

      Mä laitan villasukan etu haaruksiin trikoitten alle ennen kuin lähen lenkille. Antaa miehenä näin varman olon.

    • Anonyymi

      Minun mielestä löysät shortsit niiden trikoiden päällä tekee asun paljon asiallisemmaksi. Silloin voi käyttää niin ohuita trikoita kun haluaa. Niin miehillä kuin naisilla.

    • Anonyymi

      Vaikka sukkahousuja !

    • Anonyymi

      Ja hametta tietty !

    • Anonyymi

      Itseasiassa hameessa juokseminen on vilpoisaa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe