Onko oikein

atm25

Kaveri petti eilen muijaansa mökillä. Piruuttani otin kuvan jossa kaveri nukkuu toisen naisen kanssa alasti ja lähetin kuvan kaverin muijalle. Kaverin muija tulee mökille riehumaan ja hakkaaa sitä toista muijaa puukalikalla. Meikä vaan nauraa eikä kukaan tiedä että minä lähetin sen kuvan.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

      Kyllähän petturit on hyvä käräyttää. Mutta asia mikä ihmetyttää on se, että miksi se muija hakkasi sitä toista muijaa puukalikalla, eikä sitä omaa miestään? Siis asianhan voisi hoitaa muutenkin kuin hakkaamalla yhtään ketään mutta eiköhän se varattu mies ole kuitenkin se, joka on se petollinen tyyppi tässä.

      • vihatipunen

        Tosin enpä ole ikinä kyllä omia ystäviäni käräyttänyt jos/kun ovat miehiään pettäneet...koska niinkin on tapahtunut. Olen ajatellut, että siihen on varmaan "hyvä syy".


      • Siitä omasta halipusumussukasta ei haluta uskoa mitään pahaa, koska se todistaisi, että oma harkintakyky on pettänyt parinvalinnassa. Niinpä syy projisoidaan siihen vieraaseen, joka on julmasti vietellyt sen oman kiltin kumppanin.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Tosin enpä ole ikinä kyllä omia ystäviäni käräyttänyt jos/kun ovat miehiään pettäneet...koska niinkin on tapahtunut. Olen ajatellut, että siihen on varmaan "hyvä syy".

        Mikä syy on niin hyvä, että oikeuttaa pettämisen, mutta ei kuitenkaan saa jättämään?


      • vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

        Mikä syy on niin hyvä, että oikeuttaa pettämisen, mutta ei kuitenkaan saa jättämään?

        Enpä nyt tässä ala toisten asioita ruotimaan mutta kyllä he sitten ovat lopulta eronneet.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Enpä nyt tässä ala toisten asioita ruotimaan mutta kyllä he sitten ovat lopulta eronneet.

        Tarkoitin periaatetasolla, en tässä tietyssä tapauksessa.


      • vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

        Tarkoitin periaatetasolla, en tässä tietyssä tapauksessa.

        No jos mulle tulisi mieleen pettää niin sitten kyllä eroaisin ennen sitä...Ai niin, mutta kun eihän mulle ole sitä parisuhdetta edes.

        Joo, mutta tarkoitinkin noita kyseisiä tapauksia. Tai ainakin yhtä tiettyä..Saman ihmisen miesvalintoja ihmettelen kyllä edelleen enkä ymmärrä. Mutta silti hän on ystäväni..tosin nykyään näen harvoin koska ei asuta samassa kaupungissä. Facebookissa nykyään "näen" ystäviä/kavereita joita en muuten näe.


      • vihatipunen kirjoitti:

        No jos mulle tulisi mieleen pettää niin sitten kyllä eroaisin ennen sitä...Ai niin, mutta kun eihän mulle ole sitä parisuhdetta edes.

        Joo, mutta tarkoitinkin noita kyseisiä tapauksia. Tai ainakin yhtä tiettyä..Saman ihmisen miesvalintoja ihmettelen kyllä edelleen enkä ymmärrä. Mutta silti hän on ystäväni..tosin nykyään näen harvoin koska ei asuta samassa kaupungissä. Facebookissa nykyään "näen" ystäviä/kavereita joita en muuten näe.

        Jaatteko siellä FB:ssä toisilleen pyllykuvia? >:-(


      • vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

        Jaatteko siellä FB:ssä toisilleen pyllykuvia? >:-(

        Anteeksi mitä?


      • näinoletan
        vihatipunen kirjoitti:

        Tosin enpä ole ikinä kyllä omia ystäviäni käräyttänyt jos/kun ovat miehiään pettäneet...koska niinkin on tapahtunut. Olen ajatellut, että siihen on varmaan "hyvä syy".

        Et ilmeisesti käräyttäisi pettävää miestäkään?


      • vihatipunen
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Siitä omasta halipusumussukasta ei haluta uskoa mitään pahaa, koska se todistaisi, että oma harkintakyky on pettänyt parinvalinnassa. Niinpä syy projisoidaan siihen vieraaseen, joka on julmasti vietellyt sen oman kiltin kumppanin.

        Noin se taitaa mennä.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Anteeksi mitä?

        Eikä naiset aina esittele ahteriaan siellä somessa? >:-/


      • vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

        Eikä naiset aina esittele ahteriaan siellä somessa? >:-/

        Ei ainakaan keski-ikäiset...Nuoremmat varmaan kyllä?


      • vihatipunen
        näinoletan kirjoitti:

        Et ilmeisesti käräyttäisi pettävää miestäkään?

        No enpä ole niin tehnyt. Jos mä olisin "dramaqueen" niin olisin kyllä aikoinani saanut draamaa elämääni kun mulle selvisi, että eräs tyyppi onkin naimisissa (joo olen tyhmä, tiedän) mutta en jaksa mitään sellaista.


    • Naiset aina närkästyvät tajutessaan olevansa ylemmän tason miehelleen vain yksi jalkavaimo muiden joukossa. Luulisi sen olevan ilmiselvää.

      • äläviitsinaurattaa

        Ja sinulla on siitä kokemusta vai?


      • äläviitsinaurattaa kirjoitti:

        Ja sinulla on siitä kokemusta vai?

        Mistä, jalkavaimona olemisesta?


    • Ei sinulla mitään kavereita ole. Ei kukaan tee tuollaista kaverilleen, vaikka touhun moraalin tuomitsikin.

    • Sun_ätmi_fantasiaa

      Miten saitkaan laitettua kuvan naiselle ettet paljastunut?
      Äijää olisi pitänyt halolla leipoa.
      Ei mene tämä höpöhöpö läpi.

    • joskusjotakin

      Voi kun ihmiset uskoisi sen tosi asian siitä toisesta puoliskosta,että kaikki hyvä loppuu aikanaan,vain sanoisiko,että parin valinnassa oltava tarkka.Niin makaa kuin petaa

    • Adiaan hiukan liittyen, mitenkäs sitten jos olet niin pettäjän kuin petetynkin ystävä? Katsoakko vierestä toimettomana asiaa vai tedä jotain?

    • at-mies

      Valehtelet, haaveilet.

      Oikeasti kaikki kolme olisivat käyneet sinun kimppuusi. Se on ätmin osa näissä tilanteissa.

      • at-mies

        Nimittäin siinäkin tapauksessa että lähetit kuvaviestin anonyymisti nuo kolme olisivat helposti päätelleet että ilmiantaja olet sinä.

        Jatka vaan haaveilua. Ei sinusta ole mihinkään.


    • ätminki

      Kyllä lutkailevan naisen saa käräyttää joka nai jännämiehiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe