Onko oikein

atm25

Kaveri petti eilen muijaansa mökillä. Piruuttani otin kuvan jossa kaveri nukkuu toisen naisen kanssa alasti ja lähetin kuvan kaverin muijalle. Kaverin muija tulee mökille riehumaan ja hakkaaa sitä toista muijaa puukalikalla. Meikä vaan nauraa eikä kukaan tiedä että minä lähetin sen kuvan.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Kyllähän petturit on hyvä käräyttää. Mutta asia mikä ihmetyttää on se, että miksi se muija hakkasi sitä toista muijaa puukalikalla, eikä sitä omaa miestään? Siis asianhan voisi hoitaa muutenkin kuin hakkaamalla yhtään ketään mutta eiköhän se varattu mies ole kuitenkin se, joka on se petollinen tyyppi tässä.

• vihatipunen

Tosin enpä ole ikinä kyllä omia ystäviäni käräyttänyt jos/kun ovat miehiään pettäneet...koska niinkin on tapahtunut. Olen ajatellut, että siihen on varmaan "hyvä syy".

• Siitä omasta halipusumussukasta ei haluta uskoa mitään pahaa, koska se todistaisi, että oma harkintakyky on pettänyt parinvalinnassa. Niinpä syy projisoidaan siihen vieraaseen, joka on julmasti vietellyt sen oman kiltin kumppanin.

• vihatipunen kirjoitti:

Tosin enpä ole ikinä kyllä omia ystäviäni käräyttänyt jos/kun ovat miehiään pettäneet...koska niinkin on tapahtunut. Olen ajatellut, että siihen on varmaan "hyvä syy".

Mikä syy on niin hyvä, että oikeuttaa pettämisen, mutta ei kuitenkaan saa jättämään?

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Mikä syy on niin hyvä, että oikeuttaa pettämisen, mutta ei kuitenkaan saa jättämään?

Enpä nyt tässä ala toisten asioita ruotimaan mutta kyllä he sitten ovat lopulta eronneet.

• vihatipunen kirjoitti:

Enpä nyt tässä ala toisten asioita ruotimaan mutta kyllä he sitten ovat lopulta eronneet.

Tarkoitin periaatetasolla, en tässä tietyssä tapauksessa.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Tarkoitin periaatetasolla, en tässä tietyssä tapauksessa.

No jos mulle tulisi mieleen pettää niin sitten kyllä eroaisin ennen sitä...Ai niin, mutta kun eihän mulle ole sitä parisuhdetta edes.

Joo, mutta tarkoitinkin noita kyseisiä tapauksia. Tai ainakin yhtä tiettyä..Saman ihmisen miesvalintoja ihmettelen kyllä edelleen enkä ymmärrä. Mutta silti hän on ystäväni..tosin nykyään näen harvoin koska ei asuta samassa kaupungissä. Facebookissa nykyään "näen" ystäviä/kavereita joita en muuten näe.

• vihatipunen kirjoitti:

No jos mulle tulisi mieleen pettää niin sitten kyllä eroaisin ennen sitä...Ai niin, mutta kun eihän mulle ole sitä parisuhdetta edes.

Joo, mutta tarkoitinkin noita kyseisiä tapauksia. Tai ainakin yhtä tiettyä..Saman ihmisen miesvalintoja ihmettelen kyllä edelleen enkä ymmärrä. Mutta silti hän on ystäväni..tosin nykyään näen harvoin koska ei asuta samassa kaupungissä. Facebookissa nykyään "näen" ystäviä/kavereita joita en muuten näe.

Jaatteko siellä FB:ssä toisilleen pyllykuvia? >:-(

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Jaatteko siellä FB:ssä toisilleen pyllykuvia? >:-(

Anteeksi mitä?

• näinoletan
        vihatipunen kirjoitti:

Et ilmeisesti käräyttäisi pettävää miestäkään?

• vihatipunen
        Ratikkakuski kirjoitti:

Siitä omasta halipusumussukasta ei haluta uskoa mitään pahaa, koska se todistaisi, että oma harkintakyky on pettänyt parinvalinnassa. Niinpä syy projisoidaan siihen vieraaseen, joka on julmasti vietellyt sen oman kiltin kumppanin.

Noin se taitaa mennä.

• vihatipunen kirjoitti:

Anteeksi mitä?

Eikä naiset aina esittele ahteriaan siellä somessa? >:-/

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Eikä naiset aina esittele ahteriaan siellä somessa? >:-/

Ei ainakaan keski-ikäiset...Nuoremmat varmaan kyllä?

• vihatipunen
        näinoletan kirjoitti:

Et ilmeisesti käräyttäisi pettävää miestäkään?

No enpä ole niin tehnyt. Jos mä olisin "dramaqueen" niin olisin kyllä aikoinani saanut draamaa elämääni kun mulle selvisi, että eräs tyyppi onkin naimisissa (joo olen tyhmä, tiedän) mutta en jaksa mitään sellaista.

• Naiset aina närkästyvät tajutessaan olevansa ylemmän tason miehelleen vain yksi jalkavaimo muiden joukossa. Luulisi sen olevan ilmiselvää.

• äläviitsinaurattaa

Ja sinulla on siitä kokemusta vai?

• äläviitsinaurattaa kirjoitti:

Ja sinulla on siitä kokemusta vai?

Mistä, jalkavaimona olemisesta?

• Ei sinulla mitään kavereita ole. Ei kukaan tee tuollaista kaverilleen, vaikka touhun moraalin tuomitsikin.

• Sun_ätmi_fantasiaa

Miten saitkaan laitettua kuvan naiselle ettet paljastunut?
      Äijää olisi pitänyt halolla leipoa.
      Ei mene tämä höpöhöpö läpi.

• joskusjotakin

Voi kun ihmiset uskoisi sen tosi asian siitä toisesta puoliskosta,että kaikki hyvä loppuu aikanaan,vain sanoisiko,että parin valinnassa oltava tarkka.Niin makaa kuin petaa

• Adiaan hiukan liittyen, mitenkäs sitten jos olet niin pettäjän kuin petetynkin ystävä? Katsoakko vierestä toimettomana asiaa vai tedä jotain?

• at-mies

Valehtelet, haaveilet.

Oikeasti kaikki kolme olisivat käyneet sinun kimppuusi. Se on ätmin osa näissä tilanteissa.

• at-mies

Nimittäin siinäkin tapauksessa että lähetit kuvaviestin anonyymisti nuo kolme olisivat helposti päätelleet että ilmiantaja olet sinä.

Jatka vaan haaveilua. Ei sinusta ole mihinkään.

• ätminki

Kyllä lutkailevan naisen saa käräyttää joka nai jännämiehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7790
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1989
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      929
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe