Mitä mieltä ootte Iron Maidenista?
Kunnon rehelliset vastaukset perusteluineen :)
Iron Maiden
11
659
Vastaukset
ja se ei perusteluja kaipaa
- vampirerose
Ihan hyvä..
- finarmy
siis sehän on maailmanparas bändi tietenkin
- ...mutta huonoimmasta päästä
elikkä muutamat biisit (kuten fear of the dark the tropper the wicker man tai rainmaker) ovat ihan jees mutta muuten kyseinen bändi on mielestäni syvältä
- finarmy
...mutta huonoimmasta päästä kirjoitti:
elikkä muutamat biisit (kuten fear of the dark the tropper the wicker man tai rainmaker) ovat ihan jees mutta muuten kyseinen bändi on mielestäni syvältä
siis maidenillä on kaikki helvetin hyviä biisejä sillä ei ole yhtään huono, ja miks haukut sitä, että se on syvältä jos kuuntelet niiden biisejä kerroppa mulle,
- Nimetön
No kaikken paras bändi tietenki \,,/ !!!
- finarmy
Nimetön kirjoitti:
No kaikken paras bändi tietenki \,,/ !!!
juuri niin se on oikeata puhetta!!!
- ...mutta huonoimmasta päästä
finarmy kirjoitti:
siis maidenillä on kaikki helvetin hyviä biisejä sillä ei ole yhtään huono, ja miks haukut sitä, että se on syvältä jos kuuntelet niiden biisejä kerroppa mulle,
kuuntelen iron maidenin tiettyjä biisejä koska pidän niistä biiseistä... en tietenkään kuuntele niitä joista en pidä ja eikö tänne muka saanut sanoa omaa mielipidettään?? sitähän tässä kysyttiin. mutta iron maidenilta kuuntelen ainoastaan seuraavia biisejä:
Fear Of The Dark, Rainmaker, Run To The Hills, The Trooper ja The Wicker Man
- Cotton
Iron Maiden on ainut bändi mitä tarvitset. Jos pitäis ottaa autiolle saarelle yks bändi, niin olishan se maiden!
- SportFreak
Iron Maidenia kuuntelee ensimmäisenä jos saa valita.
- ujfjfg
Paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877