Motomer Espoossa on Suomen paskimpia työpaikkoja, joka päivä pitäisi tehdä palkatonta ylityötä hirveällä kiireellä, koko aika etsitään uusia työntekijöitä eikä ihme, paskempaa työpaikkaa saa etsiä!
Kiertäkää kaukaa!
palkatonta ylityötä
5
1235
Vastaukset
- Tiukkana
Kannattaa olla yhteydessä kunnan työsuojelupiiriin, mikäli keskustelu työnantajan kanssa ei tuota tulosta. Myös uuden työntekijän kunnollinen tehtävään perehdyttäminen on työntekijän oikeus ja työnantajan velvollisuus.
- suullinensopimus
vielä mitä!meneppä töihin nurmeksen autohuoltoheikkiselle,siellä ylityöt maksetaan tavarana ja sitten kun rehellisenä pidät listaa otetuista tarvikkeista niin työnantaja laskuttaa kaikki lyhentämättöminä suoraan tilistä ilman mitään varoitusta tai keskustelua.eli työntekijä maksaa lopulta omat ylityönsä.onneksi siinä paskapuljussa ei enää tarvitse olla.kalliiksi tuli käydä siellä töissä liki 11vuotta.
- Anonyymi
Samaa paskaa tänäkin päivänä.
- Anonyymi
Nyrkkipaja autoasi autotaitajat mennyt konkurssiin, eikä mikään ihme.
hahhahahhhhhhaaaaaahhhhhaahhahahahhh!!!!!!! - Anonyymi
En ymmärrä miksi jotku tekee ylitöitä ilmaiseksi. Olin töis myös 6 kk sopimuksella raksatöissä ja tein viimeisen 2 kuukauden aikana 54 tuntia ylitöitä. Eipäs näkynyt tilinauhassa ylityörahoja reilut 800 euroa. Aloin sitten kyselee niitä mutta firma ei oikein halunnut ottaa kantaa. Sanoin että sitten haen niitä oikeudelta ja se maksaa varmaan firmalle 4000 euroa ainakin. Yrittivät sopia jotain että ylitöitä olisi ollut 8 tuntia ainoastaan. Pidän aina tarkkaa kirjaa ylitöistä ja muuten ja otan valokuvia ja kerroin niiistä myös pomolle. No se ei halunnut maksaa joten oikeuteen piti mennä ja sain sitä kautta sitten vaikka siihen meni vuosi. Olen myös hakenut 200 euroa oikeudelta ylitöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353786Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442108Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171081Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63886En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772