Mitä miehen ote tarkoittaa...

sullekkin

noo hänen kanssaan tapaillut jo muutaman kerran mutta vasta mentiin sänkyyn.

Parikin kertaa aiemmin, kun olen ollut hänen lähellään hän ei koske muuten kuin jossain hauskassa tilanteesa NISKAANI.Ottaa semmoinen tiukan otteen ja puristaa vähän.Nyt kun mentiin viimein sänkyyn niin ensimmäinen kosketus oli taas tuo niskasta kiinni pito ...sanokaas miehet, mitä se tarkoittaa, onko mies alistaja vai onko tuo häneltä aito hellyydn osoitus vaiii mitä..minulle uutta käytöstä enkä tiedä tykkäänkö vai en...noo en kyllä tapaa häntä enään, näin päätin.

2

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nautivaan

      En tiedä mitä tarkoittaa, mutta luulen hellimiseksi. Eräällä miehellä on tapana hitaiden aikana ottaa niskastani kiinni ja puristaa mukavan hellästi. Hän tietää, että olen tavattoman hellyydenkipeä, mutta en hae muuta. En olisi osannut tuollaista kosketusta kaivata, kukaan ei ole koskenut samalla tavalla. En tiennytkään, että tuollainen tuntuu hyvältä - ainakin minusta.
      Onko sinulla lyhyet hiukset tai muuten niska paljaana? Ehkä sekin herkistää koskettamaan.

    • I302

      Ööö... Itse miehenä en kyllä ensimmäisenä ottaisi niskasta kiinni. Muutama muu paikka tulee sitä ennen mieleen. Ja toisaalta, haliminen on kyllä ensimmäisiä hellyydenosoituksia. Ei niskasta kiinni ottaminen.

      Suudellessa voi pörröttää naisen hiuksia ja antaa sormien harhailla hiusten seassa, mutta ei sekään ole samaa kuin niskassta kiinni ottaminen.

      Kuulostaa oudolta. ...nytpäs tulikin mieleen yksi mies joka aina hönössä alkaa puristelemaan miehiä niskasta ja hartioista. Hän jos saa alkoholia niin muttuu v-mäiseki. Nälvii ja vinoilee kaikille. Haastaa riitaa tosissaan.

      Olikos hän koskaan alkoholin viakutuksen alainen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe