Sinne oli tuotu paljon kukkia, mutta olivat jo ehtineet lakastua (kaupoissa pidetään huonosti huolta leikkokukista ja Lisko ehti keväällä laittaa palautetta molempien keskusliikkeiden suuntaan siitä, miten hänen ruusumaljakossaan ruusut eivät ehdi edes aueta ennen lakastumista).
Siivosin ja laitoin tuoreet kukat.
Kävin Liskolan uudessa osoitteessa
9
97
Vastaukset
- kaipaamaanjäänyt
siis haudalla vai?
Haudalla käynti on hyvää terapiaa, varsinkin siellä puuhailu.Siellä juuri.
Terapia saisi kuitenkin olla kohdallani selvästi tehokkaampaa.
(menen kävelemään, sillä liikunnasta tuntuu olevan parhaiten apua)- puskapaska
Oikein:) Liikunnasta saa niin paljon apua. Kun lähtee juuri silloin kun elämä näyttää synkät varjonsa, niin aurinko paistaa kun on tullut liikuttua.
- kuali.ja.kuali---
.
"kui se ny sillai #KUALI#"
har11!
.- sxth
Ajan kanssa, ajan kanssa. Ihan tyhjiä sanoja, mutta kun ymmärtää että meillä kaikilla on samaa tai sama edessä, niin hyväksyminen on helpompaa. Sitä melko pitkään voi elää ilman menetyksiä, mutta ensimmäinen tärkeä menetetty ihminen elämässä sen illuusion hajottaa.
- sxth
sxth kirjoitti:
Ajan kanssa, ajan kanssa. Ihan tyhjiä sanoja, mutta kun ymmärtää että meillä kaikilla on samaa tai sama edessä, niin hyväksyminen on helpompaa. Sitä melko pitkään voi elää ilman menetyksiä, mutta ensimmäinen tärkeä menetetty ihminen elämässä sen illuusion hajottaa.
Väärin linkitin, en tähän 'tyhjäjuttuun' tarkoittanut. Anteeksi har-hahmolle, olen vain turhan paljon vanhempi ja elämää nähnyt ajatellakseni palstakevennyksen korvaavan ihmisen menetyksen.
sxth kirjoitti:
Väärin linkitin, en tähän 'tyhjäjuttuun' tarkoittanut. Anteeksi har-hahmolle, olen vain turhan paljon vanhempi ja elämää nähnyt ajatellakseni palstakevennyksen korvaavan ihmisen menetyksen.
Huomasin.
Toisaalta, joskus tuumimme Liskon kanssa, että elämä on kaiken kaikkiaan aika huono vitsi. Ja erityisen huonoa huumoria on nyt se, ettei häntä enää ole.- Jackson_Pollock
Life is a bitch and then you die.
- Me_KUALLAAN---
.
"Me kaikki #KUALLAAN#"
#REALITY CHECK#
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661