Mistä johtuu naisten ambivalenssi ja epäjohdonmukainen käytös seuranhaussa? Yhtenä päivänä ollaan innostuneita, mutta seuraavana päivänä evvk. Esim. Tinderissä kehutaan komeeks ja ollaan valmiita tapaamaan, kuvia vaihdetaan ahkerasti jne. Sitten kun tapaamista ehdottaa, ollaankin lähdössä reissuihin ja milloin mihinkin tai ollaan väsyneitä, kiireisiä yms. yms. Pahimmassa tapauksessa ei vastata viesteihin enää ollenkaan. Jotenkin vaikuttaa tosi tunnevammaiselta, eikä ainakaan kovin tasapainoiselta käytökseltä. Eikä ole kovin kohteliastakaan. Tuntuu, että seuranhaku aina tyssää johonkin, vaikka aluksi näyttää lupaavalta.
Onko tää normaalia naisten tapauksessa? Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mista moinen käytös mielestänne johtuu?
Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa
14
752
Vastaukset
- Ex-------PUA
Heh, tinderissä noita on.
Itse kanssa kyllästyin, ja pistin vain "ultimaattumin" tapaamisesta, jolloin osa hiljeni.
Mutta kyllä ne vaan perhana vie silti ovat alkaneet palaamaan takaisin, kuin mitään ei olisi sanottu. :D
Noh, olkoon, keskityn niihin säätöihin jotka osaavat olla. Roikkukoot nämä toiset sen sijaan minussa, sen sijaan että minä roikkuisin heissä.
Ja toki onhan noita muutenkin.
Usein syynä on esim. se, että nainen haluaa roikottaa sinua perässään ja vetää diiliä itselleen mieluisaan suuntaan. Kyseessä voi olla esim. kullikarusellissa pyörivä saastainen huora, joka varmistelee että tulet kyllin nälkäiseksi seksin suhteen, jotta sitten ryhdyt tottelevaiseksi timpaksi tai ekiksi. Jotkut taas ovat niinkin raukkamaisia, että haluavat että riisut kaikki aseesi ja olet hänestä kiinnostunut, jolloin he voivat päättää että ottavatko vaiko jättävätkö, mutta koska ovat paskahousuja, he eivät tietenkään itse anna itsestään mitään ennen kun voivat olla varmoja (tästä johtuu tämä heidän huoltojoukkojensa tekemä shaming ja vakuuttelu: "ei ihme ettet saa naista, kun et alistu heille").
Joten, kannattaa arvostaa itsensä ja pudottaa pois tuollaiset. Jos tulevat takaisin, niin siinäpähän roikkuvat, vakavissaan älä niitä enää ota. Ne lievemmissäkin tapauksissa ovat näitä "ehkä-naisia". Itse suosittelen käyttämään energian kyllä-naisiin, sillä nainen on lopulta se joka valitsee, joten kannattaa tehdä homma hänelle helpoksi ja poistaa itsensä yhtälöstä.
Tuossa eräs muija, ei tinderistä tosin, kanssa koitti jojotella minua. Se toisaalta sanoi että "me tullaan niin hyvin toimeen, oot kuin mun sielun veli, ehkä vähän liikaakin" (pelottelua kaverialueeella) ja toisaalta taas "me tullaan harrastamaan seksiä vielä, se on varmaa" (lupailua seksistä). Lopulta se meni siihen kun sanoin että minä en ole mikään vaihtoehto sinulle jonka kanssa mittaillaan ja harkitaan, ja lähdin menemään, niin johan muuttui ääni kellossa. Mutta olin jo mennyt.
Sen verran saa sovinnolla pimppiä, ettei tuollaista tarvitse katsella. Ja kun et tuollaista katsele, saat sitä pimppiä sovinnolla. Tämän sanoo YTKM.
Ja ainakin omalla kohdalla tuo on ihan sitä, että ne vaan tulee ja tulee takaisin, kun eivät voi millään käsittää että joku on MGTOW eikä pillun orja. :D
Joten kaikki sinisen pilleriin pelleilyt, olivat ne PUA-juttuja tai valkoritarointeja, tai aisuriehdokkaana olemisia kannattaa korvata punaisen pillerin ja MGTOW:n tiukalla koktaililla, ja hulauttaa ne yhdessä huiviin.
Esim. PUA-jutuissahan yritetään noita ehkä-naisia käännyttää, ja uskotaan kuten mitkäkin valkoritarit, että heidän irrationaalinen ja yksipuolista hyötyä tuottavan diilin rakentelu ja metsästys olisi muka jotenkin sinun vikasi. Ei se ole. Muija siinä on mätä. Sanalla sanoen: hypergaminen. - Ätminki
Tuollaisia kaikki naiset on
- Ymmärräantaa
Se on niin et " antaa ymmärtää " on ihan miesten omaa mielikuvitusta muka että saa
Jos sanoo suoraan niin se on eri asia.- Mitäpaskaa
Ei ollut nyt seksin saamisesta kysymys tässä vaan treffeille lähtemisestä
- 17ja17
Jotkut naiset saavat kiinnostuksen tunteen, mutta koska janoavat liikaa, eivätkö osaa tyytyä, sama mikä toimi eilen ei toimi enää tänään.
Liika janoaminen on tiettyjä tekoja, sanoja, huomionosoituksia. Käytännössä päättymätön lahja mikä alkaa halvasta kalliimpaan, esimerkiksi kukat - ravintola - sormus.
Alussa on aina intoa ja viehätystä, mikä johtuu toisesta, eli sinusta. Valitettavasti se into ja viehätys loppuu, eikä tilalle kasva välittämistä ja rakkautta. - Nnnnaaaiinennn
Ite oon jonkunverran tota harrastanu niin se johtuu ihan siitä et on 5-6 jantterii jotka pyytää treffeille ja siinä sit koittaa arpoa kuka herättäisi eniten tunteita että treffeille asti lähtisi.
Usein en sitten valitse ketään vaan alan seukkaa tosielämästä tuntemani miespuolisen kanssa.
Pyydän anteeksi tätä valinnanvaikeudesta aiheutuvaa mielipahaa.- Huuuhaahoo
Vitun paska! Tuollaisten saatanan lunttujen takia moni mies kärsii
- Leikittelijä
Huuuhaahoo kirjoitti:
Vitun paska! Tuollaisten saatanan lunttujen takia moni mies kärsii
Ei sitä viestittelyä, jossain Tinderissä pidä noin tosissaan ottaa. Se on vähän sellaista aikuisten leikkiä. Olet turhan tosikko
- Oletsaastaa
Leikittelijä kirjoitti:
Ei sitä viestittelyä, jossain Tinderissä pidä noin tosissaan ottaa. Se on vähän sellaista aikuisten leikkiä. Olet turhan tosikko
Tuollainen toisten tunteiilla leikkivä sydämetön lutka ei ole oikein ihminenkään
- Deiting
Leikittelijä kirjoitti:
Deittailu on miehille ( paitsi lipeville panomiehille) totisinta totta
- lkjhnkj
Leikittelijä kirjoitti:
Hyvä saada naisnäkökulmaakin tänne. Antaa suhteellisuudentajua.
- Ex-------PUA
Deiting kirjoitti:
Deittailu on miehille ( paitsi lipeville panomiehille) totisinta totta
Näinpä, tässä nähdään taas että naiset on paskoja, jotka suosivat paskoja, ja sitten ulisevat kun miehet eivät enää ota niitä tosissaan.
Punainen pilleri, if you please! - Nnnnaaaiinennn
Oletsaastaa kirjoitti:
Tuollainen toisten tunteiilla leikkivä sydämetön lutka ei ole oikein ihminenkään
Minä en todellakaan leiki miesten tunteilla, jos lähtisin treffeille ja antaisin ymmärtää että kiinnostuin niin sitten leikkisin. En ole ikinä esim luvannut kenellekään pillua saati yhteistä tulevaisuutta kirjottelun perusteella.
Miehille tällaset kontaktit naiseen on henki ja elämä...naisille taas lähes samantekeviä kunnes löytää sen oikean ja hänelle kyllä tehdään selväksi että ymmärretään myös antaa.
- Anonyymi
Miesten tunteilla leikkivät lutkat pitäis kaikki tappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798