johtotähti

mersulla.kuuhun

Mulla on vanha mersu ja on hyvä ajaa

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mullaoli

      Ja varaosiin varuiksi paljon rahaa.

    • E350-4matic

      Samoin ja hyvin toimii. 2009 mallinen on toki jo vanha mutta ihan hyvä ajaa ja pikku huolloilla (Veho) toimii kuin kello. Uusimpaankaan en nyt ole tänä vuonna vielä vaihtamassa... katsotaan ensi vuoden puolella sitten, kun uusinta mallia saa sisäänajettuna pikkuisen edukkaammin.
      Kyllä tämmöinen vanha mersu aina uuden Dacian voittaa.

    • mersulla.kuuhun

      Mulla on 124 mersu ja varaosat todella halpoja t. Ap

      • E350-4matic

        Siis museoauto?
        ...ja minä kun luulin ajavani jo aika vanhalla mersulla.


    • w124

      minulla kans 124 mersu.
      Varaosat halpoja ja perushuollot voi tehdä itse.

    • mersulla.kuuhun

      Kuka tietää vuosimallin kun merkintä otteessa on E200

      • E220_CDI

        1993 tai uudempi.


    • johtotähtiMB
    • mersulla.kuuhun

      1995 =) on melki samat herkut kuin nykyautoissakin. Löytyy sähkölasit ja tietenkin ilmastointi ja penkinlämmittimetkin ja keskuslukitus kaukosäädöllä. Tässä ei ole turhia sähö juttuja pellin alla. Vaan varma kone joka ei jätä tienvarteen. Ja ohituskaistalla sun muualla ei paljon tarvi ylinopeus sakkoja pelätä. Eikä paljo syö naftaakaan. Ja jos pelti kolari tulee niin airbakki naamalle ja autolle ei tapahdu oikeestaan mitään. Sillä onhan tässä sentäs käytetty kunnon rautaa, eikä mitään paperi peltiä =)

    • bytbil

      Ei loista enää johtotähti tuulilasin takaa,
      Ei katkeruutta, monta matkaa saimme kinnerillä ajaa.
      Kointähti näyttää tietä lailla toisen kulkupelin,
      Vain hetken lailla rikkaan minä elin.
      Aamen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe