Mitä mieltä Skandaalist..?

Skandaali fani

Elikkä..
Mitä mieltä ootte Markiisi Skandaalist..?

22

1107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss_skandaali

skandaali on räppäreitten kuningas!!!!!!!

• skandaali fani

Niin.....Skandaali on paras.....

Sehän on melkee Elvis... ;)

• mä vaa...

skandaali on todellaki paras... varsinki pesästä pesään... ja ei pysty.. jne...

• !!!
        mä vaa... kirjoitti:

skandaali on todellaki paras... varsinki pesästä pesään... ja ei pysty.. jne...

Hautajaismusiikii on ehdottomasti paras!

• Näköharha
        !!! kirjoitti:

Hautajaismusiikii on ehdottomasti paras!

Yhdyn edelliseen viestiin. Hautajaismusiikki. Tosin ei skandaalin takia, Joniveli vetää rauhallisen verseen. Ottaa päähän ku markiisi sai kaks versee vedettäväkseen mut joni vaa yhen.

• -S-

IHAN JEES.. MUT EI EHKÄ KAIKKEIN PARAS.. ;) HYVÄÄ MUSAA TEKEE KUMMISKII!!

• Pikkumyy_

Tykkään.

• burger

Yks hyvä kipale..ei pysty.. ja siinä se sitten mun mielestä olikin...

• Skandaali fani

Onks kellään ostettuna uusin cd?
        Mulla on!!
        Ihan v*tun hyvä!
        Varsinkin "Jalat ylös"....
        Pevo.....Mutta hyvä biisi....

• fanifanifani

Paras kaikista!!!!Aina.

• tyyly

skandaalin oikee nimi on Joonas se sano sen ite MTV3chatis ja putkaradio levys

• skandaali fani

Tiedetään.....et skandaalin nimi on Joonas....

• Stadin kuumin hoppi chicksi

Jep, onhan sen oikee nimi Joonas mut tiiän myös sen sukunimen... en viitsi laittaa sitä ku ei se tykkäis siitä... (vinkki: alkaa P kirjaimel ja loppuu n kirjaimeen....) on kyl tosi kova räpää.. mun mielest suomen fätein MC! ja kyl iha hyvän näkönenki viel... Paras träkki on... emmä osaa sanoo kaikki hyvii.. no ehkä kummiski pesäst pesään ja jalat ylös..!

• happo

skandaalilla on ihan hyviä riimejä, mutta siitä sen räbäys tyylistä en tykkää yhtää..siis siitä melodiasta..uus levy oli ihan susi!kaks hyvää piisiä, jotka ovatki sitte skandaalin parhaita piisejä; tää on räppii ja elämä on peli

• -Innu-

Skandaalilla ei ole kuin yksi hyvä biisi. Ei pysty. Ja sekin vain sen takia, kun siinä on niin helvetin hyvät sanat. muuten ihan syvältä.

• Joskus joo sitten ei

Kyllä Skandaalista tykkää jos on sellasella humppadumppa who cares- mielellä. :D Sillä on tosi kuunneltava ääni, mut liikaa sitä naisten laittamis ja uhkailu ym. lyriikoita. Kyllä silti kuuntelee, jostain ihmeen syystä... :)

• emmi

markiisi on tosi hyvä räppäämää ja sanotukset on tosi hyvii... mä en tajuu kui jotku muijat sanoo et markiisil on alentavii sanotuksii...? ei tarvis kuunnella jollei oo huumorintajuu!

• sneikki247

Mun mielestä "markiisin" vai mikä se nyt luuleekin olevansa, niin riimitykses on riittävästi tavuja, jos ei liikaakin. Sanoma on jäänyt vähemmälle just sen takia, kun riimien monitavuisuutee on panostettu liikaa. En nyt väitä että räppäreitten pitäis olla viisaita, mut kun kuuntelin "elämä on peli"-biisiä ekan kerran nii pisti miettimään ton jätkän ääretön tyhmyys.. Elämä ei oo peli, vaan pelit on tehty elämän tapaisiks. Ainoo sanomabiisi, minkä oon jäbältä kuullu.

No mut niinku on sanottu, niin Skandaalien, Kapasiteettiyksikön ja muiden rähinä/rdn-pellejen kautta pääsee tutustumaan siihen parempaan räppiin. Onneks on noi "kansikuvapojatkin" :)

• joojoo

No se jätkä ei todellakaan osaa räpätä.. en tajua että joku on sitä mieltä että sillä on hyvä "flow"! Missäs ne loppusoinnut on??

• Nimetön

huonot ja samat aiheet aina. kuinka suomi hemmolle ei haasteta tai muuten tulee revolverist systeemi. riimit on kyl joskus loistavat. kuitenkin mainettaan huonompi.

• pommi3

skandaali on best

• ......

Todellakin..... Skandaali on Jumala!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe