Tervetuloa ensimmäiseen Mopo Meettingiin Mäyryn Nesteen Rekkaparkkiin myös kaikki kuusiokuntien mopoilijat tervetulleita
SUURI MOPO MEETTING MÄYRYN NESTEELLÄ PE 4.9 klo 19
11
457
Vastaukset
- pikkumopo
Mulla on vaan pieni mopo saako sillä tulla?
- kovastitietoavailla
Rupes oikeen harmittamaan jos pitää tosiaan olla suuri mopo ja mulla on tallin perällä vaan pieni tossumopo. :/ Mielelläni tulisin jos se kelpaa.
- Anonyymi
kovastitietoavailla kirjoitti:
Rupes oikeen harmittamaan jos pitää tosiaan olla suuri mopo ja mulla on tallin perällä vaan pieni tossumopo. :/ Mielelläni tulisin jos se kelpaa.
Ei ole muuten mitään. Itse selviä juttuja nämä tasa paino tuolit. Ja kaikkea muuta
- mautoboy99
Minä tulen mautollani ja keulin kilvelle ja nostan perää. Tuleekohan fobat huutamaan.
- lapuakeuliimäen
Koska seuravaa? :D kuinka tämä onnistu? Oliko odotettu kävijämäärä? ;D
- missäonpoliisit
Mopopojat vois ajella rajoitusten mukaan Kuortaneella! Mäyrystä Alvar Aallontielle ja kylälle ajetaan viritetyillä mopoilla niin lujaa edestakaisin jatkuvasti että pelkään että kohta pamahtaa..jäin melkein alle lenkillä.
- pöyrööö
Keskitä ne lenkkis mettään.
- Miitti
Tää oli tosi huono miitti
- Kysymus
Oliko siel paljo porukkaa?
- Keulii
Ei mutta yritetään järjestää nyt uudestaan pistä sana kiertoon
- Anonyymi
Onks siellä edelleen jotain haasteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323908
- 453290
- 342854
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980