Nyt Savion kumitehdas ja viereinen tyhjä omakotialue ja Elloksen kiinteistö pakolaiskeskukseksi! Siihen saadaan etninen kaupunginosa ja helpostusta Helsingin tilapulalle. Kunta hommiin!
Savion kumitehdas pakolaiskeskukseksi
8
267
Vastaukset
- savioon
Kannatan! Hyvä idea.
- junallaPerille
Rennykään ei saanu paikka nousuun...
- kannatan
Hyvä ehdotus! Saadaan vähän elämää, kansainvälisyyttä ja uusia tuulia tähänkin kylään.
- X-82-X
Keravalle ei pidä ottaa pakolaisia, jotka on usein nuoria muslimimiehiä; he tuovat rauhattomuutta ja turvattomuutta; islam vahvistuu, ja turhat säännöt ( ei sianlihaa, ei koiria, tytöt ja naiset "alas" ) tulee ongelmaksi.
- Rasistithelvettiin
Heil Hitler vaan sinullekin.
- lelliee
Koska myydään
Voiko yksityinen ostaa
Sen ja remontoida kodiksi
Paljonko maksaa
Mä olisin halukas
Jostain uusimaalta
Lunastamaan
[email protected]- lelliee
Entä muuta
Sellaista julkista
Toimitilaa
Onko myynnissä?
Ulkonäöltään
Kuten Kuopion
Virastotalo.
- kantasuomalainen_32
Ei se kelpaa, kun ei ole kaupungin keskustassa, vaan syrjäkylä.
Eihän ne noilla syrjäkylillä ole muutenkaan pysyneet, vaan aina
karkaavat pääkaupunkiin. Nää Suomen pikkukaupungit on aivan liian
hiljaisia ja tylsiä niille, ei ole kunnon "menoa". En muuten ymmärrä miksi ihmeessä niiden pitää aina huutaa niin julmetusti keskustellessaan, busseissa, metroissa, junassa, kaupungillakaan ei enää muuta kuulu yleisen liikenteen melun kohinan ylitse kuin jotain ihme "kailotusta". Ei suomalaiset koskaan huutamalla keskustele, paitsi päissään, yleensä ollaan aika hiljainen kansa. Jonkun pitäis noita opettaa, että maassa maan tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876