Uskovahan ei voi katsoa kuin korkeintaan omaa vaimoaan ja sekin tulee tapahtua pimeessä, ettei jumala herää.
Alkoiko uskovaa ottaa eteen tuo mainos? Mua ainakin alkoi!
https://tpc.googlesyndication.com/simgad/6464860951480900894
Kerran oltiin entisen työkaverini kanssa maastotöissä yhden maantien varrella niin sitä tietä pitkin käveli sellainen brunette isorintanen ja persettään keikutteleva kimuli, joka sanoi vaan "hei vaan pojat!" ja mä olin meistä ainut joka sille vastasi: "hei". :)
Siitä seurasi työkaverilta kauhea moraalisaarna, kun kysyin häneltä, kunnei se ollut vastannut mitään kimuli tervehdykseen: "näitkös?".
Hän vastasi minulle: "mä olen naimisissa ja etkö säkin ole avoliitossa?"
Vastasin hänelle: "olen avoliitossa, mutta mitä se kuuluu ettei saa katsella ja vastata naisen tervehdykseen!?".
Sitten olimme puhumattomia ja mykkiä koko päivän, kunnei se halunnut minulle mitään puhua koko päivänä kun vasta oltiin lähtemässä maastosta pois niin se aloitti "moraalisaarnansa" että "mieti mitä sinun avovaimosi asiasta sanoisi, jos saisi tietää!?". Silloin nauroin: "sä et todellakaan voi olla täysin vakavissasi, varmaan nauraisi avovaimonikin sulle..koitan katsoa seuraavalla kerralla kumisaappaan kärkiä ja kävellä vaikka puuta päin". :)
Siis miten jotkut voivat ottaa noin vakavasti asioita. Mikä uskovien avioliitossa menee pilalle, jos suhtautuisivat johonkin ihan huumorilla vaan ettei olisi noin suuria moraalisaarnaajia siitä mitä muut tekevät tai jättävät tekemäti.
Maastotöissä kristityn kanssa n. 5 vuotta sitten!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440