Kaupungissa kulutus on pysynyt ihan kurissa mutta työmatkaani kuuluu myös motariajoa ja siellä kulutus on jopa 9l/100km keskimäärin. Ilmeisesti nää VAGin turbot ovat aika janoisia kun kierrättää. Kuluttaako muillakin noin paljon?
Golf 1.2 TSI -13 kulutuskokemuksia?
10
194
Vastaukset
- minäkinite
Kaikki on mennyt mitä olen tankannut paitsi puolet jäljellä edellisestä tankkauksesta.
- ei_janoisia
Nimenomaan eivät ole janoisia. Kaikissa vertailuissa ovat olleet verrokkejaan taloudellisempia varsinkin maantieajossa, koska TSI-koneita ei tarvitse laillisissa nopeuksissa "kierrättää” vapareita suuremman väännän takia.
- 43634
Ehkä maantiellä 80km/h mutta motarilla 120km/h minun 1.2 TSI kuluttaa jopa enemmän kuin toinen perheen auto missä on 2.0 vapari. Eikö se mene vähän niin että kulutus nousee turbokoneessa paljon jyrkemmin kierrosluvun mukaan? Mielestäni saksalaislehdissä on varsinkin moitittu pieniä turbokoneita valtavien kulutuslukemien takia Autobahnilla.
- bensarohmu
Autobild testasi sitä nopeaa ajoa saksan motareilla ja mm. TSI Roomster kulutti kovassa ajossa 18,3 l/100 km. Nopeus oli lähes täyskaasulla ajamista eli n. 160-180 km/h.
- koha_kysyin
Miten WV kuuluu itäautoihin?!?!?
- wefef
Itsekin olen yllättynyt kuinka plajon nää pienet turbokoneet kuluttaa korkeammilla kierroksilla. Motariajossa minun 1.2 TSI kuluttaa yli 8 litraa satasella, jopa enemmän kuin edellinen 2.0 vapari. Turbon kanssa kulutus nousee paljon jyrkemmin kuin vaparissa.
- NytGolf
Golf vie todella paljon enemän kuin moni uskoisikaan ettenkin kun ja jos meinaa ajella hiukankin ripeemmin. pienellä koneella kun ei ole sitä vääntöä niin kierätttämällä meneekin sitten sitä bensaa toiseen malliin.
- exitäautoilija
Miten VW kuuluu itäautoihin? Luetun ymmärtäminen?????
- getriebe
Eikö ne Kiinassakin tee niitä vokkeloita ? Se maa on melko idässä.
- itä_auto_palsta
getriebe kirjoitti:
Eikö ne Kiinassakin tee niitä vokkeloita ? Se maa on melko idässä.
En ymmärrä mikä on "vokkelo" enkä ymmärrä mitä tekemistä kiinalaisilla on itäautojen kanssa. Palstan alussa lukee: "Keskustele Itä-Eurooppalaisista autoista", eikä se "itä" tässä yhteydessä tietenkään tarkoita ilmansuuntaa, hoopo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2864761Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k512963Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969