Moi,
Onko kellään ollut ongelmia Tinderin kanssa viimepäivinä? Mulla on jumittunut "etsitään uusia ihmisiä"- kohtaan ja ilmeisesti kaikki matchit hävinnyt. Olen kokeillut kaiken mikä voisi vaikuttaa Tinderin toimintaan, jopa toisilla puhelimilla, mut ei vaan pelitä. Lisäksi ei anna poistaa tiliä, tulee vaan teksi: "Tilin poistaminen epäonnistui"
Tinder- Ongelma
7
3424
Vastaukset
- epääätoivoinen
Mulla sama ongelma! Voisko johtuu siitä et latas sen 4.6.0 version? ei löydä matcheja täl hetkellä.. ilmottaa et ei muka ois yhtään ja samaan aikaan saan viestejä sieltä.. :DD apuaaaa tapasin ihanan pojan siel ja nyt oon ihan avuton! eii miten saan sen toimimaannn
- kohtaomallakädellä
Nice :D Mulle ei tuu mitään viestejä perille. Ihan dead koko Tinder. Oon yrittänyt kokeilla vanhalla ja uusimmalla versiolla ja päivittänyt fb:n, mut ei vaan lähe pelittää...... Kauan sulla ei oo toiminu? Sulla kuitenkin jotenkin toimii niin koita sulkee koko sovellus ja käynnistä sen jälkee udestaan ja kokeile kans kirjautuu ulos ja taas sisään :)
- mpasfsa
Mulla tänää sekoillu toi ohjelma. Ilmotti että uus matchi, kävin kattomassa ja sit hetken päästä ilmotti et viesti siltä uudelta matchilta. Noh avaan Tinderin enkä nää enää koko matchia? Voiko tosiaan olla että poisti saman tien kun oli laittanu viestin vai eikö tää vaan toimi? Ihan hyvin pelattu ku en ees ehtiny näkee viestiä. Profiili oli ainaki sellanen ettei se mikään mainostaja ollu tms. Koitin kirjautua ulos ja käynnistellä uudelleen puhelinta mut ei auta. Muilla käyny tälleen?
- 16plus10
Veikkaan että tuo on sellainen mikä on laittanut sinulle haukkumaviestin ja poistanut saman tien mätsin luullen, että näkisit silti sen viestin ja pahoittaisit mielesi.
- wooord
On käyny monesti noin. Ne on näitä "olen todellinen nymfomaani...."- viruslinkkipaskaviestejä. Poistaa sut pienen viiveen jälkeen matcheistä ettei kukaan kerkeis käräyttää profiilia
- mkasd124124
Joo siis on törmänny niihinkin mut tääl oli kirjotellu profiilin kuitenki aika "normaaleja" juttuja. Jos sit oli mainostaja nii hyvin on panostanu :) Ja jos joku käyttää aikaa sellaseen et lähettää jotain haukkumaviestejä niin ei hyvää päivää...
- bitchslappp
Tuli viimeks tänään tommonen viruspaskalinkkii, "olen nymfomaani..."- viritys. Profiili oli suht aidon oloinen: kuvauksessa kertoi pituuden, harrastuksen ja ig- tunnuksen, mut silti vähän haiskahti. Kuvat oli aika pikselimössöä mistä yleensä tunnistaa feikkiprofiilin. Meinasin jo laittaa tälle vistiä, mut se kerkes eka. Yllärinä sieltä tuli " Moi, miksi et liity seuraani olen todelline nymfomaani.." :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988