Tiedän, olen idiootti.
Erinäisistä syistä, en ollut varma, osallistunko ollenkaan vanhojentansseihin. Lopulta päätin osallistua, hommasin puvun ja parin. Ainoastaan kampaajan hankkiminen jäi (en tiennyt, että aikoja oli varailtu jo kesällä!!) ja nyt minulla on aika mummoni yli kuuvikymppiselle kampaajalle, joka ei edes välttämättä osaa tehdä haluamaani kaunista kampausta! APUA!
Tietääkö kukaan Tampereella kampaamoja/kampaajia, joilla olisi vielä vapaita aikoja?
Olen idiootti!!
Kampaaja & vanhojentanssit
4
2407
Vastaukset
- kampaaja
Kannattaa kyllä soitella liikkeitä läpi, täällä ei kukaan tiedä onko aikoja jossain vapaana...
Itse ammatissa 17 vuotta toimineena, 35 vuotiaana kampaajana kerron kyllä sinulle, että "mummosi kuuskymppinen kampaaja" tekee varmasti upeammat juhlanutturat kuin se kaksikymppinen, joka vaan on värjännyt ja leikannut koko muutamavuotisen uransa! Nykyään kun ei paljon kampauksia enää tehdä. Joten ole onnellinen, jos olet saanut ajan kampaajalle, joka on juhlakampausten tekoon oppinut jo silloin, kun niitä todella paljon tehtiin! - liina
en tiedä minkälaista kampausta oot aatellut? teen kampauksia ja tein vanhojenpäivä kampauksen yhelle tytölle joka oli hyvin tyytyväinen.. mielelläni autan myös sua jos haluut. onko sulla pitkät hiukset?
- liina
asun siis tampereella ja voitaisiin kokeillla jonkinlaista koekampausta jos haluat?
- idiootti
olet jos luulet ettei kuusikymppinen kampaaja osaa juhlakampausta tehdä!!
Sä olet kyllä huippu, ottaisit tän palstan kautta jonkun tuntemattoman tekemään kampausta ... apua mikä järjen valo!!
Pyydä siltä mummos kampaajalta koe kampaus. Kerro tarkkaan mitä haluat tai näytä kuva. Voit olla varma että olet illan kuningatar!!
Unohda ennakkoluulot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078