Mietin tässä

omaa tilannettani:
Minulla ei ole parasta ystävää.
Lisko oli paras ystävä, mutta kun häntä ei nyt ole, niin tilanne on hankala.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sxth

      Sellaiseen menee aikaa, muttei mahdotonta. Vaatii vaan sen, että lähdet ihmisten pariin. Ystävyyden syntymiseen on oman kokemukseni perusteella kulunut aikaa kolme vuotta. Seurat, yhdistykset, opistot ovat maaperää hitaalle, mutta todelliseksi ystävyydelle. Elämä yllättää siellä missä sitä ei odota.

      • No naapurin kanssa raha kiusan ja kani kiusan ja vaatekiusan jälkeen sanoin nyt riitti. Ja muutti 2 vkossa pois. Eli mitä opimme n. 2vuotta kestin.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        No naapurin kanssa raha kiusan ja kani kiusan ja vaatekiusan jälkeen sanoin nyt riitti. Ja muutti 2 vkossa pois. Eli mitä opimme n. 2vuotta kestin.

        Hauskinta on että ihmettelen vieläkin mitä se sanoi ukolleen että sai muuttamaan 2viikossa. En ollut yhdessä sen riidan jälkeen mutta miehensä syytti minua.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Hauskinta on että ihmettelen vieläkin mitä se sanoi ukolleen että sai muuttamaan 2viikossa. En ollut yhdessä sen riidan jälkeen mutta miehensä syytti minua.

        Lisäksi olen puhunut vain hassun sanan sen miehen kanssa. Kaikkea sitä täytyy kokea.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Lisäksi olen puhunut vain hassun sanan sen miehen kanssa. Kaikkea sitä täytyy kokea.

        Se ei kutsunut koskaan kylään kun miehensä oli ja aina pyrki meille kun miehensä kotona. Sen ehdoilla mentiin. Minun olisi pitänyt päivystää kun miehensä ei ollut kotona. Ja koko piha nyt vieroksuu minua. XD


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Se ei kutsunut koskaan kylään kun miehensä oli ja aina pyrki meille kun miehensä kotona. Sen ehdoilla mentiin. Minun olisi pitänyt päivystää kun miehensä ei ollut kotona. Ja koko piha nyt vieroksuu minua. XD

        No eihän ole yrittänyt kuin miestänsä naittaa varmaa johtunee siitä ettei tarvitse viisumia uusia vai olisinko väärässä?


      • moraalinvartija kirjoitti:

        No eihän ole yrittänyt kuin miestänsä naittaa varmaa johtunee siitä ettei tarvitse viisumia uusia vai olisinko väärässä?

        Noh olkoo se on vain yksi huono omena. Ihmisistä näkee herkästi minkälaisia ne ovat koska toistavat itseänsä tajuamatta virheitään.en tiedä mikä saisi muuttamaan suuntaa koska en ole vielä ratkaissut miten uskallan opiskella. Aina kun jumiudun otan takapakkia kun pelkään epäonnistuvani ja pelkään niin kovasti että vie voimat jatkaa.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Noh olkoo se on vain yksi huono omena. Ihmisistä näkee herkästi minkälaisia ne ovat koska toistavat itseänsä tajuamatta virheitään.en tiedä mikä saisi muuttamaan suuntaa koska en ole vielä ratkaissut miten uskallan opiskella. Aina kun jumiudun otan takapakkia kun pelkään epäonnistuvani ja pelkään niin kovasti että vie voimat jatkaa.

        En halu päätyä sellaisewn tilaan kun tajusin taitoni.(surkeimpaan mitä saattaa tajuta)


    • Miten määritellään paras ystävä?
      Minusta ovat harvinaisia.

      • Ehkei kannattanut tulla pilasi nyt tämänkin aloituksen. En pysty määrittelee parasta ystävää koska se on niin henkilökohtainen.


    • kiip_on_gouing---

      .

      "Et voi jäädä ikuisesti märehtimään tätä sinun on jatkettava eteenpäin ei saa jäädä tuleen makaamaan niin kuin Tuntemattomassakin sanottiin"

      har!111

      .

      • kylläjämptionniin

        Aloittajalla viiraa niin pahasti että sen on pakko jäädä paikoilleen. Ei kukaan huoli tommosta kaveriksi.


      • noh----
        kylläjämptionniin kirjoitti:

        Aloittajalla viiraa niin pahasti että sen on pakko jäädä paikoilleen. Ei kukaan huoli tommosta kaveriksi.

        .

        "Raamattuvyöhykkeil kyl joku jo potkis persiiseen että jo sitä on siinä jo makoiltukin risusavottaan mars"

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe