Kavereita Jyväskylästä?

AnnElin1

Muutin elokuussa Jyväskylään poikaystävän perässä ja ongelmaksi on noussut se, etten oikeen tiedä mistä tulen ikinä löytämään täältä ystäviä. Poikaystäväni pääsi opiskelemaan eli hänellä riittää kavereita ja kaiken maailman pippaloita. Itselle ei koulupaikkaa auennut, mutta töitä kuitenkin löytyi. Töissä on pari mukavaa tyyppiä, mutta hekin ovat asuneet koko ikänsä Jyväskylässä ja tuntuu olevan suuret kaveripiirit valmiina. Yksi ystävistäni tosin muutti myös tänne opiskelemaan, mutta en viitsisi vain hänessä roikkua.
Olen siis 20-vuotias ja naispuolinen. Lähellä sydäntä on liikunta lähes kaikissa muodoissaan eli minusta saa kaverin lenkille ja salille tai vaikka ihan uuteen extreme-harrastukseen. Tykkään myös välillä lukea kirjoja ja shoppailukin on erittäin mukavaa rahatilanteen sen salliessa. Minusta saa myös seuraa parille tai ihan täydelliseen kreisibailaamiseen. Tanssilattialle minua ei ole vaikea saada.
Jos sieltä löytyy samassa tilanteessa olevia tai muuten vaan uusia kavereita kaipaavia niin laita äkkiä viestiä! :)

4

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeyyy

Moikka! Täällä yksi 18v opiskelija, ja itsekkin muutin Jyväskylään elokuussa. Olen valmis kaikkeen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin! :) Eiköhä lähetä bailaa joskus!

• Moi! Olen 22-vuotias nainen ja itsekin kaipaan kavereita Jyväskylästä. Urheilu on lähellä sydäntäni ja shoppailu menee ilman muuta myös! :) Jos haluat tutustua laita viestiä [email protected]

• uusipaikkauudetkujeet

Jos vielä seuraa vailla ja kundi kelpaa niin laita vaikka wa:ssa viestiä. 358504396544. Itekkin oon varattu että ei tartte säikähtää että iskisin :D

• Olemme pari 24/29 . Meidän seurassa tapahtuu joten heitä viesti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6621
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      22
      4791
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      549
      2891
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      67
      2463
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2116
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      1964
    7. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      42
      1658
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      41
      1615
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1613
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1351
    Aihe