Tossa ois tommone Nissan skyline ratti oikealla ja pitäs saada ratti vasemmalle. Kukaan tietäis paljo maksaa?
Ratin vaihto oikealta vasemmalle
8
613
Vastaukset
- eikä.maksa.paljon
No tuskin kukaan tietää, mutta arvion voin heittää, muutamalla kympillä saa rälläkän jolla jyystää putken poikki ja sitten vaan siirtää vasemmalle, jollain narulla sitoo kiinni.
- 567865uthgjg
Aivan sama mitä maksaa kun ei saa rekisteriin Suomessa.
- konversio
Toki saa rekisteriin, johan tuollainen on tehty 90-luvulla. Ei siinä tosin järkeä ole.
Osat maksaa noin 1300€ (tosin kun myyt oikenapuoleiset osat pois, niin voit saada takaisin jonkun verran)
Työt... itse tehtynä ei juuri mitään. Korjaamolla teetettynä noin 500€ (nyrkkipaja)
Miksi ratin pitäisi olla vasemmalla? siksikö "nokun se vaan on aina ollut niin"- miksihäh
Miksi se ratti pitäisi saada vasemmalle, sehän on niissä kaikissa oikealla ja niitä on liikenteessä sellaisina melko runsaasti suomenkin teillä.
- nosiks
Nokun on pirun hankala aina väistellä vastaantulevia autoja kun ajaa sellasella autolla vasemmalla kaistalla niinkun sellasella kuuluu ajaa.
- gigitutyr
Just joo. Unohda koko juttu tai muuta Japaniin.
- Udelias
Vaihdoitko jo ohjauksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832