Tossa ois tommone Nissan skyline ratti oikealla ja pitäs saada ratti vasemmalle. Kukaan tietäis paljo maksaa?
Vastaukset 8
- eikä.maksa.paljon
No tuskin kukaan tietää, mutta arvion voin heittää, muutamalla kympillä saa rälläkän jolla jyystää putken poikki ja sitten vaan siirtää vasemmalle, jollain narulla sitoo kiinni.
- 567865uthgjg
Aivan sama mitä maksaa kun ei saa rekisteriin Suomessa.
- konversio
Toki saa rekisteriin, johan tuollainen on tehty 90-luvulla. Ei siinä tosin järkeä ole.
Osat maksaa noin 1300€ (tosin kun myyt oikenapuoleiset osat pois, niin voit saada takaisin jonkun verran)
Työt... itse tehtynä ei juuri mitään. Korjaamolla teetettynä noin 500€ (nyrkkipaja)
Miksi ratin pitäisi olla vasemmalla? siksikö "nokun se vaan on aina ollut niin"- miksihäh
Miksi se ratti pitäisi saada vasemmalle, sehän on niissä kaikissa oikealla ja niitä on liikenteessä sellaisina melko runsaasti suomenkin teillä.
- nosiks
Nokun on pirun hankala aina väistellä vastaantulevia autoja kun ajaa sellasella autolla vasemmalla kaistalla niinkun sellasella kuuluu ajaa.
- gigitutyr
Just joo. Unohda koko juttu tai muuta Japaniin.
- Udelias
Vaihdoitko jo ohjauksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618