Tossa ois tommone Nissan skyline ratti oikealla ja pitäs saada ratti vasemmalle. Kukaan tietäis paljo maksaa?
Ratin vaihto oikealta vasemmalle
8
580
Vastaukset
- eikä.maksa.paljon
No tuskin kukaan tietää, mutta arvion voin heittää, muutamalla kympillä saa rälläkän jolla jyystää putken poikki ja sitten vaan siirtää vasemmalle, jollain narulla sitoo kiinni.
- 567865uthgjg
Aivan sama mitä maksaa kun ei saa rekisteriin Suomessa.
- konversio
Toki saa rekisteriin, johan tuollainen on tehty 90-luvulla. Ei siinä tosin järkeä ole.
Osat maksaa noin 1300€ (tosin kun myyt oikenapuoleiset osat pois, niin voit saada takaisin jonkun verran)
Työt... itse tehtynä ei juuri mitään. Korjaamolla teetettynä noin 500€ (nyrkkipaja)
Miksi ratin pitäisi olla vasemmalla? siksikö "nokun se vaan on aina ollut niin"- miksihäh
Miksi se ratti pitäisi saada vasemmalle, sehän on niissä kaikissa oikealla ja niitä on liikenteessä sellaisina melko runsaasti suomenkin teillä.
- nosiks
Nokun on pirun hankala aina väistellä vastaantulevia autoja kun ajaa sellasella autolla vasemmalla kaistalla niinkun sellasella kuuluu ajaa.
- gigitutyr
Just joo. Unohda koko juttu tai muuta Japaniin.
- Udelias
Vaihdoitko jo ohjauksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850