Tänään sain olle mukana Nurmemeksen sankarihautausmaalla jonne saapui kolmen sotaveteraanijärjestön edustajat eli Juuka Nurmes ja Lieksa.Motoristit saapuivät ylväästi paikalle ja laskivat seppeleen sankarihautausmaalle todeten että voivat pyöräillä vapaassa isänmaassa ja samalla KIITOS paitojen ja huppareiden tuotosta saaduilla tuloilla halusivat näin lahjoittaa kullekkin järjestölle sievoisen summan sotaveteraanien hyväksi.Nurmeksen edustaja vastasi puheeseen puheella mutta yllätin kuulijat laulamalla sotaveteraanien iltahuudon joka todella sykähdytti kuulijat ja siitä tulivat kädestä pitäen kiittämään kostunein silmin.KIITOS isänmaasta
Kiitokset motoristeille
59
57
Vastaukset
- suomalaisetsotilaat
Jonka nyt sitten suvakki pellet somaleineen pilaavat. Kiitos sotiemme veteraaneille. Toivottavasti saamme vielä jonain päivänä Suomen kansalaisten asiat kuntoon, näillä suvakeilla kun tuntuu isompi hupli olla näistä somaleista !
Tiedän varsin hysin asian,että sotaveteraanit ovat oman osanssa suorittaneet ja tilanne on nyt toinen ja ymmärtävät mitä maailman tilanne on joten tähän yhteyteen ei tarvita vetää mitään pellejuttua
- lkjlert
Eurooppa on jo vallattu eikä se ole mikään pellejuttu.
- Sä-oot-täys-pelle
"Jonka nyt sitten suvakki pellet somaleineen pilaavat. Kiitos sotiemme veteraaneille."
Kuules nyt röppöpeppu.
Minun isäni oli myös sotaveteraani ja evakko. Hänen mielipiteensä oli se, että näitä kotimaassaan sodan tms. syyn vuoksi hengenvaaraan tai vainon kohteeksi joutuvia ihmisiä pitää auttaa. Hän oli tarkkaan Uuden Testamenttinsa lukenut. Tämä sotaveteraani oli valmis antamaan vaikka sen ainoan ihokkaansa sitä tarvitsevalle.
Älä siis koskaan käytä veteraanien statusta oman asiasi ajamiseen. Se on hävettävintä mitä voit heille tehdä.
Helvetin räkänokka, häpeä jos osaat. - lerkjtlkre
Sä-oot-täys-pelle kirjoitti:
"Jonka nyt sitten suvakki pellet somaleineen pilaavat. Kiitos sotiemme veteraaneille."
Kuules nyt röppöpeppu.
Minun isäni oli myös sotaveteraani ja evakko. Hänen mielipiteensä oli se, että näitä kotimaassaan sodan tms. syyn vuoksi hengenvaaraan tai vainon kohteeksi joutuvia ihmisiä pitää auttaa. Hän oli tarkkaan Uuden Testamenttinsa lukenut. Tämä sotaveteraani oli valmis antamaan vaikka sen ainoan ihokkaansa sitä tarvitsevalle.
Älä siis koskaan käytä veteraanien statusta oman asiasi ajamiseen. Se on hävettävintä mitä voit heille tehdä.
Helvetin räkänokka, häpeä jos osaat.Et tunne sotaveteraaneja ollenkaan.
- Sä-oot-täys-pelle
lerkjtlkre kirjoitti:
Et tunne sotaveteraaneja ollenkaan.
Ja ihan takuulla tunnen. Ja ihan takuulla pareemin kuin sinä.
- lekrtje
Sä-oot-täys-pelle kirjoitti:
Ja ihan takuulla tunnen. Ja ihan takuulla pareemin kuin sinä.
Älä ole noin lapsellinen, isäni oli sotaveteraani mutta sinä olet pelkkä huijari.
Evakot oli evakkoja ja sotilaat sotivat ja näistä sotilaista tuli sotaveteraaneja. - sodifu
Jep.
- dofidog
Juupa.
- m.oottori
Moottoripyörä on moottoripyörä.
https://www.youtube.com/watch?v=eTkqTlCwAgY&list=RDeTkqTlCwAgY- opdfgid
Joop.
- boo-bo
boo.
- Hallaho
Minä en anna enää killinkiäkään sotaveteraanien keräykseen, koska he olivat mielestäni pettureita monikulttuurisuutta vastaan!
- IsiemmeMaa
Suomalaisille itsenäisyys ja omista asioista päättäminen tositilanteessa syrjäyttää EU:n. Näin uskon, tai sitten asun väärässä maassa!
- No-mitensenyton
Muutatko nyt pois?
- Tosimotorist
Oliko helekutin enkelijä? Mikkään se moottorpyärällä ajajasta tekköö jotennii erikoesen immeisen? Tavan liikennöemisvälinehhän se on, tosin nykyään täysin tarppeeton, niinku mönkkäri, vesijetti ja moottorkelekka. Kukkaa ei oekkeesti tarvvii nuita vehkkeitä. Velehhuu pittää ja huoltsikoella näättee ja olla olevinnaan.
Minä oun ite ajanna moottorpyörree ensmäsen kerran v.1962. Sen jäläkkeen niitä oli kymmenkunta, mutt ne olivat työmatka-ajjoon savottaan kesin ja talavin. Ei niillä käyty essiintymässä ABC:llä, eikä Kessoililla. Nythän ne on kun jottae kuu-ukkoja, lihavvii ukkoja ja ämmii, jotka eivät tiijä oekkeesta moottorpyörällä ajosta hevosen paskkookkaa. Ämmä anttaa pilua, kun ukko on nahkataminneissa, jos seissoo nimittäin lihavalla läskiläjällä. - Trappari
Nykyset mottoripyäräilijät ovat lähinnä pellejä. Aatolla ne ajjaa, ku pikkusennii vettä sattaa, tahi lunta. Mikä se semmonen moottorpyärräillii on? Sillä pittää ajjoo ynpär vuojen, siihen se on tarkotettu, kulukkuu helepottammaan, vaen ee kulukkuu.
- näytönpaikka
Tuntuu hyvältä Kärenparkissa pasteerata.
Nämä henkilöt jotka nyt tukivat Lieksan Nurmeksen ja Juuan sotaveteraania tekevät omalla toiminnallaan pyyteetöntä työtä kuten voinette tuosta Fasebuukin videosta todeta eli he myyvät KIITOS paitoja ja muuta tuotetta ja näin haluavat muistaa todella niitä henkilöitä jotka ovat taistelleet isanmaamme puolestä sinunkin joka nyt haluat tällä palstalla nälviä koska haluat vain osoittaa kohteena olevan meikeläisen jolla ei ole koskaan ollut edes mopoa jonka haluaisin joskus omistaa koska hoivasin sotaveteraania pari kertaa haavoittunutta isääni kotona työssä ja siten päässyt tekemään kesäansiota nuorena että olisin voinut hankkia mopon sitä vastoin autoin naapuria ja maksoin työlläni ruokavelkoja kauppiaalle koulun jälkeen keskenkasvuisena poikana joten nälvikää mitä nälvitte elän ja toimin ja koitan aina muistaa lahimmäisiä aikanaan joku mummo oli petissään kylmässä mökissä ja kun savua ei näkynyt piisistä pakkasella tulevan tiesimme että nyt ei ole asiat hyvin ja äitee komensi mene kattomaan miten siellä voidaan, syy oli se että puut oli nietosten takana ja mummo kuumeisena sängyssä voimatonna tein lumityöt ja hain puut ja niin siitä tuo vanhus virkosi joka aikanaan ompeli minulle lämpimät vaatteet kun minua lapsena palelsi kun ei ollut edes alusvaatteita lämpimiä se oli monen sota.ajan lapsen kohtalo. en voi ymmärtää välinpitämättömyytta mitä täällä osoitetaan MK
- EntäpäJos
markkukorpinen kirjoitti:
Nämä henkilöt jotka nyt tukivat Lieksan Nurmeksen ja Juuan sotaveteraania tekevät omalla toiminnallaan pyyteetöntä työtä kuten voinette tuosta Fasebuukin videosta todeta eli he myyvät KIITOS paitoja ja muuta tuotetta ja näin haluavat muistaa todella niitä henkilöitä jotka ovat taistelleet isanmaamme puolestä sinunkin joka nyt haluat tällä palstalla nälviä koska haluat vain osoittaa kohteena olevan meikeläisen jolla ei ole koskaan ollut edes mopoa jonka haluaisin joskus omistaa koska hoivasin sotaveteraania pari kertaa haavoittunutta isääni kotona työssä ja siten päässyt tekemään kesäansiota nuorena että olisin voinut hankkia mopon sitä vastoin autoin naapuria ja maksoin työlläni ruokavelkoja kauppiaalle koulun jälkeen keskenkasvuisena poikana joten nälvikää mitä nälvitte elän ja toimin ja koitan aina muistaa lahimmäisiä aikanaan joku mummo oli petissään kylmässä mökissä ja kun savua ei näkynyt piisistä pakkasella tulevan tiesimme että nyt ei ole asiat hyvin ja äitee komensi mene kattomaan miten siellä voidaan, syy oli se että puut oli nietosten takana ja mummo kuumeisena sängyssä voimatonna tein lumityöt ja hain puut ja niin siitä tuo vanhus virkosi joka aikanaan ompeli minulle lämpimät vaatteet kun minua lapsena palelsi kun ei ollut edes alusvaatteita lämpimiä se oli monen sota.ajan lapsen kohtalo. en voi ymmärtää välinpitämättömyytta mitä täällä osoitetaan MK
Kunta voisi sponsoroida sompansseille kiitos paidat, niiden Armani ym. paitojen sijaan.
- veteraaninpoika
Älä välitä Markku,ei nämä Äidin pullamössö pojat tajua elämästä mitään.
- Romistaipales
Se ei siitä mikskkää muutu. Moottorpyärä ei immeisestä tie yhttää paremppoo, kun kennestäkkää muusta. Minä oun kävelly yhtä paljo kilometrijä, kun nämä mukamas, peräpukamas sanankarit ovat ajaneet moottorpyärällä. Mikä vittu siinä on nykysin niin vaikkeeta, siinä moottorpyärällä ajossa? Olen ajanu moottoripyärää Imatralle jo silloin kun eräs Saarinen voitti MM:n. Että haistakaa te nykypellet kuulkaa pitkä v...u.
- eläjaannamuidenelää
Kiva lukea kommentteja joissa ei korpee, ei sitten yhtään:))
- rotestimökinpoika
Jo Mao kirjoitti kirjassaan: anna kaikkien kukkien kukkia.
(olen juuri lähdössä Stadin Pärtsäreitten syysajelulle vanhalla moottoripyörällä).
- jtyujdyjdsyikuthyt
Kyllä sitä aikoinaan piti hiihtää savotoille telvella, ei sinne metsään moottoripyörällä oikein päässyt kun oli lunta liki metrsinverran!
Tällä ois päässy mutta ei ollu rahaa ostaa!
https://www.youtube.com/watch?v=Nm08zioMOdI- t.ukkireki
Me mentiin hevosella tukkireen kanssa.
t.ukkireki kirjoitti:
Me mentiin hevosella tukkireen kanssa.
Todella sillä tavalla juuri sotaveteraanisukupolvi on toiminut ja kasvattaneet hyvinvointimme ja siitä nimenomaan tuo järjestö Bikers for veterans haluaa kiitoksen osoittaa veteraaneja kohtaan koska haluavat kiittää vapaasta maasta talkootyötä tehden. Nyt on aika nimenomaan tuoda tuolla lahjoituksella veteraanien elämään kuntoutusta ja virkistystä johon varat tulee käyttää niitä ei siten jaeta ilman tarkistusta minne tahansa.
Tilaisuudesta on tallenne fasebuukissa Kiitos Eero ja Jukka
Keskuudessamme on vielä sotaveteraaneja totesi kiitospuheen pitänyt Nurmeksen edustaja ja näin ollen todella kiitollisuudella järjestö on tehnyt hyvää työtä eri puolilla suomea veteraanien hyvinvoinnin eteen jakaen jo varoja 400000euroa talkootyönä tehdystä varainkeruusta jota täällä olevat arvostelijat eivät tee kaikki vaan toimivat toisaalla toisella tavalla yhteiskunnassa toiset rakentaen hyvinvointia ja toiset ovat kuin käenpojat huutaen ruokaa käkihän tekee munansa toisen linnun pesään ja näin syöttää poikasensa toisella linnulla se lienee tosiasia.MK
- kukapatietäis
Sanoppas Korpinen vastauksia seuraaviin kysymyksiin, kun tunnut olevan asioista perillä! Minne ne menee veteraanijärjestön rahat kun veteraanit ei tunnu saavan niitä käyttöönsä kuin vähän? Ja minne varat menee kunhan ei enää ole veteraaneja elossa? Valtava omaisuus järjestöllä, kuka tekee tilin itselleen veteraanien kuoltua? Ja miksi aina kerätä uutta jos järjestöllä on rahaa?
- akshaak.parah
Ne annetaan muhmetille.
- Veteraaninpoika
Tietämäni mukaan jos varat jaettaisin niin veteraani saisi 37e eli näin muistan asian kuulleeni järjestöstä eli sillä ei Herran huonetta rakenneta
Tällä hetkellä mitä Lieksassa on niin niillä varoilla koitetaan antaa vielä paikallisille veteraaneille palveluja esin jalkahoitoa hierontaa paikallisilta toimijoilta silmalaseihin yms vuosittain olen ollut mukana talkoilemassa ise esin kuusijuhlassa laulamassa kuorossa ja yksin sekä hyvin usein veteraanikuoro on mukana veteraanien ja lottien hautajaisissa myöskin ystävänpäivän tilaisuudet nytkin olin keräämässä varoja sotainvalidelle useana vuotena olen kyydinnyt kuten useat muut talkoolaiset varusmiehiä keräyksissä. on myöskin veteraaniapu.
Eli vielä on tarvetta keraykseen selkeästi ystävällisin terveisin markku Edelleen maassamme on vielä 27000 sotaveteraania joidenka keskiikä alkaa olla 90 vuotta. Varoja käytetään lääkkeiden ja hoitotarvikkeiden omavastuuosuuksiin liikkumista auttaviin muotoihin eli apuvälineisiin Pienimuotoisiin asuntojen korjauksiin ja kunto ja virkistysviikkoihin nämä on siis lähinnä järjestön toimintaa
Hyvin monasti vielä moni sotaveteraanikin joutuu olemaan jonossa meilläkin tuohon kunnalliseen hoitotukeen siitä oli juuri maininta lehdessä ettei kaikki ole vielä kohdallaan Lieksassa vanhusten huollon piirissä joten tämä on asiasta tietämykseni.Kun olin PKO marketissa minulla oli eri lainsäädännöstä kärryllinen tietoutta jotka kukin olisi voinut tarkistaa mitä lainsäädäntömme toteaa mistäkin asiasta. Markku
- kukapatietäis
Et sanonut herra korpinen vastauksia kysymyksiin? En kysynyt veteraanien määrää, vaan sitä minne omaisuus menee kunhan alle 10 vuoden sisällä veteraanit poistuu keskuudestamme!
Miksi sitten lehdessä veteraanit valittaa kun eivät saa rahaa käyttöön, vaikka se on heitävarten kerätty? Ja lakipykälistä en kysynyt mitään!Vastasin että miten tuo omaisuus olisi hyvin äkkiä käytetty kerralla
Yleensä on myöskin yhteiskunnassamme muita lainsäädäntöjä joista ihmisillä ei ole tietoa esim terveys ja sosiaalilainsäädännöstä josta minulla oli lakipykälät mukana jopa toimeentulotuen soveltamisohjeet sekä potilaan oikeudet yms eli turvaan siten selustani aina
- kaikellakunnioituksella
Rahojen kohtalosta, määrästä ja eri liitoista.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/06/03/viimeisen-veteraanin-jalkeen-kasikirjoitus
Isäni oli sotainvalidi ja hän kuten minäkin aina annoin keräyksiin rahaa. Enää en ole viime vuosina antanut, koska rahaa on, sen hakemisessa ja kohdentamisessa voi olla toki ongelmia. Miljoonaomaisuus jää myös veteraanien jälkeen säätiöihin.
"Keräysvaroja ja julkisia tukia saaneista järjestöistä ainoa todella varakas on Sotainvalidien veljesliitto. Veljesliitto osallistuu edelleen veteraanikeräykseen, vaikka se ei rahaa kipeimmin tarvitse. Sotainvalidien määrä on vähentynyt reiluun 5000:en. Sen omaisuuden markkina-arvo on nyt noin 30 miljoonaa euroa."- hyvänäinkin
On sitä rahaa veljesliitollakin:
http://www.sotainvalidit.fi/fi/veljesliitto/lisatietoa_liiton_varallisuudesta - muistoja
Minäkin muistan miten lapsena ollessani isä antoi keräykseen viljaa ja sitten aitan oveen kerääjä löi pienen metallilaatan, jossa oli veljesliiton lehvä.
- semmoistapeliä
Tiedän tapauksen,jossa veteraanien etelänmatkalle tuli kutsu lähes 90vuotiaalle petipotilaalle,eikä kuulema ollut mikään ainoa samankuntoinen kutsuttu. Kutsujan suku ja tuttavat oli kuulema pakannut tavaransa jo valmiiksi tyhjäksi varmasti jääville lentopaikoille,että pääsevät reissuun lähes ilmaiseksi.
- villevain
Hyvää työtä on varmasti liitot tehneet, ehkä kuitenkin hieman aiemmin olisi jo pitänyt alkaa jakaa rahoja reilummin veteraaneille. Se on tietenkin mielipideasia, mutta minusta nuo jälkeenjäävien ajoiksi säätiöinnit ovat turhantuntuisia.
- saatanakunrosvotaanrahat
Lähinnä nuo säätiön omistajat ja osakkaat turvaavat noilla veteraaneilta pimitetyiltä rahoilla omaa ja lastensa tulevaisuutta!
Ei se muuta voi olla!Nyt mentiin aika pitkälle muuhun aiheeseen mitä kunnissa juuri tuolla lahjoitusvaroilla tehdään kuten olen todennut sen voitte lukea.
Sen tiedän ainakin että osingolle en tule pääsemään
senkin tiedän,että aikanaan politiikassa ollessani puolue lupasi sotaveteraaneille jakaa puoluetuista varoja mutta minä avasin oman kukkaronnyörin ja kustannin veteraanille hierojan kotiin ,joka ei ollut saanut niitä palveluja mitään joskus kelan toiminta oli sellaista- Rastakka
Mitä on elää Lieksassa on vain akkojen valtakunta eli Seija poisti minut Lieksan ryhmästä eli kun en ole syntyperäinen Lieksalainen niin en saa puhua evakoista vaikka avopuolisoni ukin hautaa etsimme lapinlahdelta se oli joillekkin liikaa. eli en ole hiljaa tuollaisesta perustuslain rikkomisesta
Jokaisella ihmisellä on juuret ja minä tunnen miten evakkoja otimme vastaan kotiseudullani mutta on vaan yksi mielipide ja se on tullut selväksi kuka estää keskustelun ja kuka on saanut aikaan monta hässäkkää Lieksassa
Hieno ele motoristeilta ketä lienevät sitten olleetkin.
- Tinktuura.ukko
Oliko joku rikollisjengi vai mikä
- Nurmekselainen
Tinktuura.ukko kirjoitti:
Oliko joku rikollisjengi vai mikä
Ei ollut rikollisjengejä. Aivan tavallisia mp-kerholaisia ja sitten suuri jos ei suurin osa sellaisia jotka ei kuulu mihinkään kerhoon kuten minä. Moottoripyöräily on minulle harrastus ja tykkään ajaa moottoripyörällä, sitä on varmaan monen vaikea ymmärtää miksi jotkut hurahtaa moottoripyöräilyyn, niin oli minunkin kunnes innostuin kokeilemaan kaverin pyörää.
Tuleehan se joskus mieleen " että toteenkohan minä bensaa poltan " kuten vanhemmat ihmiset sanoo, no ei minulla viinaan ainakaan rahat mene kun en juo alkoholia.
- kunnianosoitus
Hyvä kuva on jäänyt kaksipyöräisistä motoristeista. Pappatunturi porukka kokoontui useana vuonna Helsingissä ja luovutti rahaa samaan tarkoitukseen,kuin nyt moottoripyöräiliät. Toivottavasti osoite rahalla pysyy oikeana. Hyvä esimerkki on myös jokavuotinen Pielisen ympäriajo,jolloin motoristit käy seppeleenlaskulla Nurmeksen sankarihautausmaalla.
LL tänään kertoo asiasta.Kuitenkin noille henkilöille jotka näkevät,että olen tarpeeton terveisiä
Olen mielestäni toiminut Lieksalaisten asukkaiden parhaaksi erilaisin toimin kuntapäättäjänä ja kuntalaisena aloitteiden tekijänä ja jatkan toimintaani siellä missä on tarvetta ja hyväksyntää MKLL tänään kertoo asiasta.Kuitenkin noille henkilöille jotka näkevät,että olen tarpeeton terveisiä
Olen mielestäni toiminut Lieksalaisten asukkaiden parhaaksi erilaisin toimin kuntapäättäjänä ja kuntalaisena aloitteiden tekijänä ja jatkan toimintaani siellä missä on tarvetta ja hyväksyntää MK- jatkuva-ihtesä-kehuja
LL tänään kertoo asiasta.Kuitenkin noille henkilöille jotka näkevät,että olen tarpeeton terveisiä
Olen mielestäni toiminut Lieksalaisten asukkaiden parhaaksi erilaisin toimin kuntapäättäjänä ja kuntalaisena aloitteiden tekijänä ja jatkan toimintaani siellä missä on tarvetta ja hyväksyntää MKIhan pitää kysyä, että vittuako tuota jatkuvaa ihtesi kehumista esille nostat.
Mee sinne fasepookkiin retostelemaan. Ihan pitää kysyä sinulta vittuako sinä tulet tälle palstalle kun näet kuka on aloittanut ketjun.
Kuitenkin motoristit oli ihan asiallisia tyyppejä ja ajattelevat hieman toisin kuin jotkut.
Selvää on että Lieksa ryhmä on nyt yhtä ja samaa ei siellä ole varmaan sinullakaan asiaa kun aika räväkästi asiat ilmaiset- taas-alkoi.sama
Ihan pitää kysyä sinulta vittuako sinä tulet tälle palstalle kun näet kuka on aloittanut ketjun.
Kuitenkin motoristit oli ihan asiallisia tyyppejä ja ajattelevat hieman toisin kuin jotkut.
Selvää on että Lieksa ryhmä on nyt yhtä ja samaa ei siellä ole varmaan sinullakaan asiaa kun aika räväkästi asiat ilmaisetAsioita kyllä pystyy kommentoimaan räväkästikin, mutta jos se menee jatkuvaan oman ihtensä kehumiseen ja ainaiseen minä maailmaan, niin silloin on oikein kun ulkoruokintaan heitetään sellainen kirjoittelija.
- Ulkoruokintaan
Kysymys oli nyt lahjoituksesta
Kuitenkin ilmeisesti en voi osallistua marraskuussa laulamaan tilaisuuteen jossa puhutaan evakoista ja karjalaisten asuttamisesta Lieksaan koska juureni on muualla.
Mutta kuitenkin miksi olen (kehunut itseäni) olette asian ymmärtäneet väärin olen tuonut julki sen,että minulla on pitkä kokemus Lieksan päätöksenteosta ja siten mielesäni nyt tuodaan historiaa vaan yksipuolisesti ja ajatuksia vaan yhdeltä kantilta ja muuta ei sallita ja edellinen kirjoittaja edustaa juuri sitä tyyliä MK - miinustayli100
Olen mielestäni toiminut Lieksalaisten asukkaiden parhaaksi erilaisin toimin kuntapäättäjänä ja kuntalaisena aloitteiden tekijänä ja jatkan toimintaani siellä missä on tarvetta ja hyväksyntää MKPitäs katsoa sitä äänisaalista tai Korpisenkin laskea, kuinka ja kuinka paljon äänimääräsi on tippunut eri vaaleissa.
Noilla luvuilla pitäsin jo suuni kiinni ja enkä paljoa ölähtelisi. Edes täällä. miinustayli100 kirjoitti:
Pitäs katsoa sitä äänisaalista tai Korpisenkin laskea, kuinka ja kuinka paljon äänimääräsi on tippunut eri vaaleissa.
Noilla luvuilla pitäsin jo suuni kiinni ja enkä paljoa ölähtelisi. Edes täällä.Kovasti ole koittanut laitta jatkuvasti kapuloita rattaisiin kohtaani, kuitenkin kysyn sinulta miten sinä olen tehnyt työtä toisten ihmisten hyvinvoinnin edistämiseen?
Kuitenkin kaikesta huolimatta olen mukana elämässäKovasti siis arvostelijani on tehnyt myyräntyötä kohtaani.Kuitenkin voinen toimia ja tehdä yhteistyötä eri tahojen kanssa jolla on elämän perusteet toiset,eli voivat kohdata ihmisen ihmisenä vaikka poliittiset arvot lienevät toiset mutta osaavat silti kunnioittaa toista ihmistä ja tässäkin asiassa oli näin ja yhteistyö jatkuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256