Olen edelläkävijä ulkomaalaisten majoittamisessa

aisuri_timppa

Majoitin mökillämme amerikkalaisen miehen jonka tyttäreni tapasi au-pair vuotensa aikana. Se oli vain kaveri mutta tyttäreni sängyssä hän nukkui ja muutoinkin tuntui aikaansa viettävän. Jännä juttu.

Sitten on tämä etelä-eurooppalainen. Tyttäreni gigolo tuli myös meiän möksälle majailemaan. Tuntui että silloin kun gigolo oli meillä vaimoni oli aivan poikkeuksellisen kiimainen ja innostunut seksistä. Kaipa se tumman, komean ja isomunaisen ulkomaalaisen miehen läsnä olo sai seksuaalisesti turhautuneen vaimoni elämään nuoruuttaan uudelleen tyttäremme kautta. Saunassa huomasin, meillä saunotaan 5-7 kertaa viikossa ympäri vuoden, että gigololla oli tuplasti pidempi penis kuin minulla tai pojallani. Ilmankos se tytär siitä niin tykkääkin ;) Saa kunnon kyydit mamun aisasta.

Joku tituleerasi aiemmin pääministeri Sipilää valtakunnan aisuriksi, mutta kyllä täällä meidän kylillä tiedetään että minä olen Suomen kovin aisuri!

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sldksdssddsds

Gigolo jyystää myös aisuri-timpan tyttären äitiä. Tosin geneettisesti tytär ei ole sukua timpalle.

• Joo, on sitä meilläkin mökkivieraita ollut. Kaikeniaista vaihtaria se on sinne raahannut.

• MNTTT187

Mikä teitä vaivaa

• lkfgdjglkrjdf

Miten niin?

• chaucer

Suomessa pitäisi alkaa myöntää palkintoja erityisen ansioituneille aisureille. Hyville äideille on jotain kunniamerkkejä niin aisurit tartvitsisivat samanlaisen systeemin.

http://www.strangehistory.net/2014/05/16/cuckolds-horns/

Aisureille voisi lahjoittaa sarvet. Lahen Timppa saisi kultaiset aisurin sarvet.

• Aisuri_Timppa

Kiitos.

• Äädämi1111111

Minä voisin majoittaa alle 20-vuotiaita kauniita ja neitseellisiä pakolaisnaisia.

• jklhgd

Tulijat on 90 prosenttisesti miehiä.

• Voisin majoittaa muutaman pakolaisen tekemään ruokapalkalla töitä. Jos se ei käy, niin voivat painua vaikka helvettiin Suomesta.

• Lääkäris

Suomeen saapuville on tarpeen jakaa ilmaisia kondomeja. Muuten maassamme ilmenee runsaasti ei-toivottuja raskauksia.

• aisuri_timppa

KYllä minä tyttärelleni kortongitkin kustannan jos sillä vältetään kyömynenäisen ja karvaisen lapsen syntyminen.

• jkcvhg

Voimia aisurille epätoivoisessa elämäntilanteessa. Toivottavasti tyttäresi eroaa mutiaisestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 129
      1521
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      108
      1436
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      149
      1365
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      246
      1238
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1106
    6. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      19
      1086
    7. 74
      1082
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      84
      931
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      43
      786
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      744
    11. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
      Äänekoski
      51
      692
    12. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      686
    13. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      102
      652
    14. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      42
      640
    15. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      36
      625
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      618
    17. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      103
      597
    18. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      578
    19. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      569
    20. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      569
    Aihe