Onnistuuko kik lataaminen tietokoneelle? Puhelin on vanha joten siihen ei saa kikkiä.
windows 7
Kik tietokoneella?
13
6023
Vastaukset
- puhelinsovellus
Ei onnistu.
- regdfth
Onnistuu emulaattorilla mutta onko vaivan arvoista?
- eikannataedeskokeilla
regdfth kirjoitti:
Onnistuu emulaattorilla mutta onko vaivan arvoista?
Ei ole. Android sovellukset on tarkoitettu Androidille ei tietokoneille.
- käytössäkokoajan
eikannataedeskokeilla kirjoitti:
Ei ole. Android sovellukset on tarkoitettu Androidille ei tietokoneille.
Ei pelkästään kokeiltu vaan on kokoajan käytössä tietokoneella kik ja watsappi,että kikkiä voi käyttää MYÖS TIETOKONEELA.
- pidetäänerikseen
käytössäkokoajan kirjoitti:
Ei pelkästään kokeiltu vaan on kokoajan käytössä tietokoneella kik ja watsappi,että kikkiä voi käyttää MYÖS TIETOKONEELA.
Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.
- käytössäkokoajan
pidetäänerikseen kirjoitti:
Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.
Elä nyt hyvä ihiminen vänkää jonnijoutavaa paskaa.
Kik ja Watsappi toimii tietokoneella aivan samalla tavalla ja hyvin kun puhelimessa/tabletissa.
Kun sinä todennäkösesti itse et käytä noita tietokoneella,älä jaksa jauhaa jonnijoutavaa paskaa kun et asiasta mitään näköjään tiedä eikä sulla ole omakohtaista kokemusta tuosta kyseisestä asiasta.
Minulla on kokemusta tietokoneella Kik ja Watsapin käytöstä jo useamman vuoden ajalta,käytän niitä kokoajan tietokoneella,ja toimii,ja hyvin toimiikin. pidetäänerikseen kirjoitti:
Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.
Täytyy varmaan määrätä Vapusellekin lääkekannabiskuuri, sen verran maaninen vaihe on taas tullut.
- Anonyymi
käytössäkokoajan kirjoitti:
Elä nyt hyvä ihiminen vänkää jonnijoutavaa paskaa.
Kik ja Watsappi toimii tietokoneella aivan samalla tavalla ja hyvin kun puhelimessa/tabletissa.
Kun sinä todennäkösesti itse et käytä noita tietokoneella,älä jaksa jauhaa jonnijoutavaa paskaa kun et asiasta mitään näköjään tiedä eikä sulla ole omakohtaista kokemusta tuosta kyseisestä asiasta.
Minulla on kokemusta tietokoneella Kik ja Watsapin käytöstä jo useamman vuoden ajalta,käytän niitä kokoajan tietokoneella,ja toimii,ja hyvin toimiikin.Aivan. Mä käytän whatsuppia koko ajan tietokoneella..
- tottakaivoi
kyllä sen voi ladata ja toimiiii,minulla on se ollut,en muista mikä ohjelma piti olla mutta kirjotappa kuukkeliin kik tietokoneelle ni johan alkaa löytyä.
- tottakaivoi
Download Kik on PC with BlueStacks Android Emulator,tuosta se löytyy
- 27vmies
Hyvin toimii tietokoneella KIK. Ei mitään ongelmaa.
- kassunfani
Kikkiä en tiedä, mutta whatsapp toimii ainakin loistavasti läppärillä! mikä apina toi vänkääjä on?
- Anonyymi
Hei onko kik tietokoneella ilmaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514