Kik tietokoneella?

aloittelija--

Onnistuuko kik lataaminen tietokoneelle? Puhelin on vanha joten siihen ei saa kikkiä.

windows 7

13

6023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhelinsovellus

      Ei onnistu.

      • regdfth

        Onnistuu emulaattorilla mutta onko vaivan arvoista?


      • eikannataedeskokeilla
        regdfth kirjoitti:

        Onnistuu emulaattorilla mutta onko vaivan arvoista?

        Ei ole. Android sovellukset on tarkoitettu Androidille ei tietokoneille.


      • käytössäkokoajan
        eikannataedeskokeilla kirjoitti:

        Ei ole. Android sovellukset on tarkoitettu Androidille ei tietokoneille.

        Ei pelkästään kokeiltu vaan on kokoajan käytössä tietokoneella kik ja watsappi,että kikkiä voi käyttää MYÖS TIETOKONEELA.


      • pidetäänerikseen
        käytössäkokoajan kirjoitti:

        Ei pelkästään kokeiltu vaan on kokoajan käytössä tietokoneella kik ja watsappi,että kikkiä voi käyttää MYÖS TIETOKONEELA.

        Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.


      • käytössäkokoajan
        pidetäänerikseen kirjoitti:

        Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.

        Elä nyt hyvä ihiminen vänkää jonnijoutavaa paskaa.
        Kik ja Watsappi toimii tietokoneella aivan samalla tavalla ja hyvin kun puhelimessa/tabletissa.
        Kun sinä todennäkösesti itse et käytä noita tietokoneella,älä jaksa jauhaa jonnijoutavaa paskaa kun et asiasta mitään näköjään tiedä eikä sulla ole omakohtaista kokemusta tuosta kyseisestä asiasta.
        Minulla on kokemusta tietokoneella Kik ja Watsapin käytöstä jo useamman vuoden ajalta,käytän niitä kokoajan tietokoneella,ja toimii,ja hyvin toimiikin.


      • pidetäänerikseen kirjoitti:

        Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.

        Täytyy varmaan määrätä Vapusellekin lääkekannabiskuuri, sen verran maaninen vaihe on taas tullut.


      • Anonyymi
        käytössäkokoajan kirjoitti:

        Elä nyt hyvä ihiminen vänkää jonnijoutavaa paskaa.
        Kik ja Watsappi toimii tietokoneella aivan samalla tavalla ja hyvin kun puhelimessa/tabletissa.
        Kun sinä todennäkösesti itse et käytä noita tietokoneella,älä jaksa jauhaa jonnijoutavaa paskaa kun et asiasta mitään näköjään tiedä eikä sulla ole omakohtaista kokemusta tuosta kyseisestä asiasta.
        Minulla on kokemusta tietokoneella Kik ja Watsapin käytöstä jo useamman vuoden ajalta,käytän niitä kokoajan tietokoneella,ja toimii,ja hyvin toimiikin.

        Aivan. Mä käytän whatsuppia koko ajan tietokoneella..


    • tottakaivoi

      kyllä sen voi ladata ja toimiiii,minulla on se ollut,en muista mikä ohjelma piti olla mutta kirjotappa kuukkeliin kik tietokoneelle ni johan alkaa löytyä.

    • tottakaivoi

      Download Kik on PC with BlueStacks Android Emulator,tuosta se löytyy

    • 27vmies

      Hyvin toimii tietokoneella KIK. Ei mitään ongelmaa.

    • kassunfani

      Kikkiä en tiedä, mutta whatsapp toimii ainakin loistavasti läppärillä! mikä apina toi vänkääjä on?

    • Anonyymi

      Hei onko kik tietokoneella ilmaista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe