Onnistuuko kik lataaminen tietokoneelle? Puhelin on vanha joten siihen ei saa kikkiä.
windows 7
Kik tietokoneella?
13
5185
Vastaukset
- puhelinsovellus
Ei onnistu.
- regdfth
Onnistuu emulaattorilla mutta onko vaivan arvoista?
- eikannataedeskokeilla
regdfth kirjoitti:
Onnistuu emulaattorilla mutta onko vaivan arvoista?
Ei ole. Android sovellukset on tarkoitettu Androidille ei tietokoneille.
- käytössäkokoajan
eikannataedeskokeilla kirjoitti:
Ei ole. Android sovellukset on tarkoitettu Androidille ei tietokoneille.
Ei pelkästään kokeiltu vaan on kokoajan käytössä tietokoneella kik ja watsappi,että kikkiä voi käyttää MYÖS TIETOKONEELA.
- pidetäänerikseen
käytössäkokoajan kirjoitti:
Ei pelkästään kokeiltu vaan on kokoajan käytössä tietokoneella kik ja watsappi,että kikkiä voi käyttää MYÖS TIETOKONEELA.
Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.
- käytössäkokoajan
pidetäänerikseen kirjoitti:
Android sovellukset Androidissa ja tietokoneen tietokoneessa. Ne eivät sovi yhteen koska toinen tehty kosketusnäyttöjä ajatellen ja sanoohan siinä järkikin että ei voi toimia hyvin.
Elä nyt hyvä ihiminen vänkää jonnijoutavaa paskaa.
Kik ja Watsappi toimii tietokoneella aivan samalla tavalla ja hyvin kun puhelimessa/tabletissa.
Kun sinä todennäkösesti itse et käytä noita tietokoneella,älä jaksa jauhaa jonnijoutavaa paskaa kun et asiasta mitään näköjään tiedä eikä sulla ole omakohtaista kokemusta tuosta kyseisestä asiasta.
Minulla on kokemusta tietokoneella Kik ja Watsapin käytöstä jo useamman vuoden ajalta,käytän niitä kokoajan tietokoneella,ja toimii,ja hyvin toimiikin. pidetäänerikseen kirjoitti:
Täytyy varmaan määrätä Vapusellekin lääkekannabiskuuri, sen verran maaninen vaihe on taas tullut.
- Anonyymi
käytössäkokoajan kirjoitti:
Elä nyt hyvä ihiminen vänkää jonnijoutavaa paskaa.
Kik ja Watsappi toimii tietokoneella aivan samalla tavalla ja hyvin kun puhelimessa/tabletissa.
Kun sinä todennäkösesti itse et käytä noita tietokoneella,älä jaksa jauhaa jonnijoutavaa paskaa kun et asiasta mitään näköjään tiedä eikä sulla ole omakohtaista kokemusta tuosta kyseisestä asiasta.
Minulla on kokemusta tietokoneella Kik ja Watsapin käytöstä jo useamman vuoden ajalta,käytän niitä kokoajan tietokoneella,ja toimii,ja hyvin toimiikin.Aivan. Mä käytän whatsuppia koko ajan tietokoneella..
- tottakaivoi
kyllä sen voi ladata ja toimiiii,minulla on se ollut,en muista mikä ohjelma piti olla mutta kirjotappa kuukkeliin kik tietokoneelle ni johan alkaa löytyä.
- tottakaivoi
Download Kik on PC with BlueStacks Android Emulator,tuosta se löytyy
- 27vmies
Hyvin toimii tietokoneella KIK. Ei mitään ongelmaa.
- kassunfani
Kikkiä en tiedä, mutta whatsapp toimii ainakin loistavasti läppärillä! mikä apina toi vänkääjä on?
- Anonyymi
Hei onko kik tietokoneella ilmaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184