Lähestulkoon kaikki luulevat minun olevan venäläinen, slaavilaista syntyperää tai espanjalainen, mitä vielä! Sitten saan selittää olevani täysin suomalainen (eikä meinata uskoa sen olevan totta). Viimeistään puhe paljastaa asian todeksi.
Turhauttavaa, kun suomalaiset miehet eivät "uskalla" lähestyä, koska näytän heidän silmissään aina ulkomaalaiselta. Olen tullut johtopääöseen, että en nähtävästi viehätä suomalaisia miehiä. Pelkäättekö siis jotakin?
Kaunis, hoikka ja pitkäkin olen. Jokin ei vain suomalaisiin iske. :( Ja puhun ihan molemmista; kuvien perusteella ja livenä kiinnostumisesta.
Haluan jotain keskustelua asian suhteen!
Men! Välttelettekö ulkomaalaisen näköisiä naisia?
48
107
Vastaukset
- olensuomalainenN
Miehet pelkkävät lähestyä kun et ole taviksen näköinen.Tämä on ihan totta ja olen itsekin pitkä ja silmäni ovat mantelimuoiset...ja aina kysytään mistäpäin olen kotoisin.Miehet ovat sanoneet että on kuulemma kovakin kynnys lähestyä näyttävää naista-pakkien pelko on niiiin kova,,Mutta uskaltakaa vaan lähestyä--voitte yllättyä positiivisesti :)
- MiettiiHän
Tuo saattaa olla tottakin. Mieheen voi iskeä epävarmuus, sillä hän ei itsekään usko, että voisi olla parempi kuin ne lukemattomat komistukset, jotka sinuakin ovat yrittäneet iskeä, ja joille olet kaiketi antanut pakit jos edelleen olet sinkkuna.
- Eräkettu
Kolossin kokoset amatsoonit ei ole viehättäviä..
- Amatsoni178cm
Mikä vitun kolossin kokoinen? marjanpoimija taidat kooltasi olla ja luultavasti naisonni ollut vitun huono kun noin ahistaa..
- Eräkettu
Amatsoni178cm kirjoitti:
Mikä vitun kolossin kokoinen? marjanpoimija taidat kooltasi olla ja luultavasti naisonni ollut vitun huono kun noin ahistaa..
199-senttinen olen..
Ei oikein painijan kokoset eukot miellytä. - isotyttöX
Ja ihan noin iso mies on ajatuksen juoksultaan-tasoltaan pienen kokoinen..:)
- Eräkettu
isotyttöX kirjoitti:
Ja ihan noin iso mies on ajatuksen juoksultaan-tasoltaan pienen kokoinen..:)
Höpö höpö..
Ei ole paljoa vaadittu että nainen myös näyttää naiselta eikä joltain painijalta. - ennakkoluulotonlady
hah..
- Eräkettu
ennakkoluulotonlady kirjoitti:
hah..
Mikähän siinä on että heti haukutaan kun mies laittaa yhen itsestäänselvän vaatimuksen..
- Eräkettu
Ja mikä vitun "men"?
Et taida olla suomalainen..- Qirl
No siksi, koska "Miehet!" ei mahtunut otsikkoon rajatun merkkimäärän vuoksi! Ja eikös se nyt sovi tähän kansaiväliseen teemaan? Heh!!
- de.facto
Ryssän näköiset ei vain iske.
- putkiaivoz
Kuka sitten arvioi sen että kuka on Venäläisen näköinen? Ruotsalaisen näköinen? Norjalaisen? Tanskalaisen.?.....jne...
- putinaivoz
putkiaivoz kirjoitti:
Kuka sitten arvioi sen että kuka on Venäläisen näköinen? Ruotsalaisen näköinen? Norjalaisen? Tanskalaisen.?.....jne...
No eiköhän se jokainen mies arvioi, kun naisen näkee. Jotain aloittajan ulkonäössä on vialla, kun miehet ei välitä lähestyä.
- eimunmesta
Daaa, mä olen taas keskimittainen(metrikuuskasi), pienitissinen, x-vartaloinen, paksujalkainen nainen ja venäläiset tulevat minulle solkkaamaan venemaankieltä. Ehkä mä näytän siltä miltä venäläiset oikeasti näyttää ja aloittaja siltä mielikuvien venäläisnaiselta. Myös norskit luulleet omikseen joten siinä varisee taas yksi mielikuva.
- PelkoPuserossa
Pitkät näyttävät naiset ovat upeita ja haluttavia! Sinäkin ap. Ongelma on vaan se, että osa upeista naisista on liian ylpeitä ja itsetietoisia omasta "viehätysvoimastaan", että on torjunut ja haukkunut meidät hieman tavallisemmat ja aremmat miehet hyvinkin tylyin sanakääntein. Seurauksena on väistämättä jonkinlainen arkuus ja pelko saman toistumiseen taas kerran. Siksi me kierrämme Sinutkin kaukaa. Toisaalta ilmeilläsi ja eleilläsi voit kylla vaikuttaa paljon siihen, uskallammeko me lähestyä. Olemalla iloinen, aidosti hymyilevä, vapautunut ja luontevasti käyttäytyvä osoitat, että sinua voi ja saa lähestyä.
- SuomVenMies
Jotkut suomalaismiehet välttelevät ulkomaalaisen näköisiä, niin miehiä kuin naisia. Heitä voi pelottaa ajatuksiin tulevat kieli, kulttuurierot jne. (siis ihan turhaan, kun toinen on oikeasti suomalainen). Venäläisen näköisenä voi olla vielä vaikeampaa, koska monet suomalaiset eivät paljon venäläisistä tykkää.
Minua (mies) luullaan aiheellisesti ulkomaalaiseksi, koska olen puoliksi venäläinen. Eipä tarvitse minunkaan liikaa naisia hätistellä ympäriltä. Minua kiinnostavat esim. venäläisen tai italialaisen näköiset naiset noin ulkonäön perusteella, mielestäni he ovat hyvännäköisiä.
"Kaunis, hoikka ja pitkäkin olen."
Ihan kivalta kuulostaa, harmi että Suomessa monella on ennakkoluuloja ja pelkoja. - Eräkettu
Aika jännää että poliittisesti korrektin suuntauksen myötä kaikkien pitäisi rakastaa kaikennäkösiä viidakon ja aavikon elukoita mutta russophobia edelleen loistaa jopa sellaisellaki suvakilla kuin Ville Niinistö.
- Eräkettu
Tänään näin aivan jäätävän pitusen muijan...
Huhhhuh.
Tollaset ikinä saa munaa.- pitkäN
Niinhän sinä luulet.Saat vapaasti pitää luulosi.
- Eräkettu
pitkäN kirjoitti:
Niinhän sinä luulet.Saat vapaasti pitää luulosi.
No siis kyllähän sitä tietenki saa jos on helppo pano.
- Mitä.Häh
Minkäköhän mittainen on "jäätävän pituinen muija"?
Itse olen seurustellut kolmenkin n. 180 cm naisen kanssa, joten sellainen ei ainakaan ole läheskään LIIAN pitkä. - Eräkettu
Vaikka ite olenkin pitkä niin ei tollaset 180-senttiset eukot sytytä..
- Mitä.Häh
Eräkettu kirjoitti:
Luulet silti vaan, etteivät he saa munaa. Luultavasti saavat parempaa, koska sinunlaiset luuserit eivät ole jatkuvasti tyrkyttämässä itseään.
- miniamatsoni
Eräkettu kirjoitti:
No sit ei se juttu ole sinulta pois? Mun sisko on 183 cm ja miehet juoksee kieli pitkänä sen likan perässä, jopa lyhyet. On ihan helkkarin upea nainen.
Itse olen 163 cm, pieni ja hoikka, miehet harvoin uskaltavat lähestyä minua juuri pakkien pelossa. Näin on minulle usein kerrottu, minusta se on outoa. - Eräkettu
Vittu täällä on aina joku valkoinen ritari tai vihanen ämmä kirjottelemassa..
- Qirl
Siinä tosiaan taitaa olla perää, että pelätään lähestyä siksi, koska en lukeudu perus "tavismassaan". Saatteko sitten helpostikin pakit kauniiksi kokemiltanne naisilta?
Ja venäläiseltä näyttäminen Suomessa taitaa todellakin olla vaan miinusta...
Olen pituudeltani 173 cm, en siis mitenkään ylipitkä mielestäni. Vissiin pitäis testata joskus meniskö markkinoilla paremmin blondina :))) Jos se ulkomaalaisuus häipyisi siinä sivussa sit! Tottahan eleet ja ilmeet vaikuttaa. Olen avoin ja iloinen ihminen, mutta hieman ujonpuoleinen (lue: ei ujo, mutta ei aina suunapäänä höpisemässä jotakin. Osaan kuunnella.) ja hyvin naisellinen myös elekieleltäni. Itsevarmuutta voisi olla enempikin, mutta aika monella vähemmän itsevarmalla menee paremmin suhderintamalla. Eli heille riittää ottajia. Jännää.
Mielenkiintoista olis kuulla lisää miesten kuin naistenkin kantoja ja omia kokemuksia!- Eräkettu
Älä helevetissä värjää hiuksias blondiksi...
Liikaa niitä liikenteessä.
- Pertsa4
Ulkolaisen näköisiä voidaan vältellä koska karsastetaan mahdollisesti liian vierasta kulttuuria/kielitaidottomuutta/kulttuuriongelmia, tai siksi että luullaan että tyttö on entinen baarityttö/prostituoitu/postimyyntivaimo..
Pitkiäkin naisia yleisesti jotkut välttelevät, eivät kai tunne itseään tarpeeksi miehekkäiksi tai vastaavaa.
Mutta yleisin syy sille miksei upeaa naista lähestytä on yksinkertaisesti kokemus siitä ettei ole itse tarpeeksi tasokas, ei uskalleta.. - maailmaeivoiopettaa
Raamattu opetti suomalaiset tavaamaan.
- Miesdddd
Vastaan rehellisesti. Monet tavalliset miehet eivät halua lähestyä kauniita naisia kun saavat aina pakit. Jos eivät saa, naista pitäisi "palvoa" ja siltikin yleensä kaunis nainen on aina tyytymätön. Poikkeuksena jos uusi poikastävä on NHL- miljönääri, kuuluisa muusikko tms.
Miehet nykyään hakevat lähinnä tasa-arvoista kumppanuutta eivät niinkään mitään palvontaleikkejä. Eli luulen että olet liian hyvännäköinen. Ulkomaalaisuus (ulkonäössä) ei ole ongelma, etenkään kun olet valkoihoinen.- diivat.röhönaurattaa
En ole eläissäni nähnyt liian hyvännäköistä naista, en livenä enkä nettikuvissa. Minkä näköinen on liian hyvännäköinen.
- 99990
diivat.röhönaurattaa kirjoitti:
En ole eläissäni nähnyt liian hyvännäköistä naista, en livenä enkä nettikuvissa. Minkä näköinen on liian hyvännäköinen.
Sellainen mitä ahdistaa lähestyä :D
- Mitä.Häh
99990 kirjoitti:
Sellainen mitä ahdistaa lähestyä :D
Onko sellainen sitten edes hyvännäköinen?
- Surullistakyllä
Mitä.Häh kirjoitti:
Onko sellainen sitten edes hyvännäköinen?
Rumaa lähestytään huolettomasti kun siltä ei haluta mitään vakavasti.
No mitäs hemmettiä. Venäläiset naisethan on maailman kauneimpia, sehän on vaan plussa jos näyttää vähä venäläiseltä. Pakko kyllä myöntää, että itselläkin lieviä ongelmia lähestyä seksikkäämpiä naisia. Oot vaan liian sexy, siin probleemi. Sun pitäs koittaa lähestyä miehiä niin me oltais päästämme pyörällä.
- Qirl
Mm. Helpommin sanottui kuin tehty se miesten lähestyminen, mutta pitäisi vissiin rohjeta..
- luonneratkaisee
Minä olen venäläistä sukujuurta, miehet uskaltaa lähestyä jopa silloinkin kun on oma mies mukana, takuulla näytän venäläiseltä vaikka blondi olenkin. Mutta minulla ei ole kusi noussut päähän siksi, että en ole suomalaisen näköinen siiderivalas. Ja luonne on enemmän venäläismäinen, eli olen ystävällinen ja tulen toimeen kaikkien kanssa, afrikkalaistenkin. Enkä ole nenä pystyssä, "ai v*ttu kun mää oon niin erikoisen kaunis. "
ps. olen hoikka ja lyhyt.
- kauhailija
Kuka ny kauheen kokosta karpaasia haluais lähestyä. Pelottaa miehiä semmoset.
- sdg67
Ainakin minä miehenä ihailen vaaleaverikköjä, joten ei kiinnosta ulkomaalaisen näköiset naiset.
- ei-kaikki-tykkää
heh, no mä taas olen venäläinen ja saan selitellä ja uskotella että todellakin olen. Ehkä ne ovat vaan tietyt piirteet jotka eivät miellytä.
- suomalainenkomies
Qirl, en "välttele" ulkomaalaisen näköisiä naisia, mutta haluan puolisoksi suomalaista sukujuurta olevan naisen, jotta olisi yhteisiä asioita, sillä perinteet ovat minulle tärkeitä. Matkustaminen ulkomaille sukuloimaan (hänen suku) tuntuu jotenkin oudolta ajatuksena. Olen suvaitsevainen ja muut huomioonottava mies, minulla ei ole mitään venäläisiä vastaan ihmisinä. Autan mielelläni venäläisiä turisteja tai juttelen Suomessa asuvan venäläisen perheen kanssa, jos tulee tilaisuus. Mutta naimisiin en venäläisen kanssa menisi, sota-ajan vaikutus elää vielä minun sukupolvessa. Tunnen ihmisiä joilla on venäläinen vaimo tai mies, minusta ihan ok. Olen pohtinut Suomeen muuttaneen ulkomaalaisen kanssa seurustelua. Ajatus voisi kiinnostaa, jos sattuisi mukava nainen, jonka kanssa olisi yhteisiä ajatuksia. Mutta pelottaa miten käy, jos perustaa perheen, saa lapsia ja tulee ero? Muuttaako hän kotimaahansa ja viekö lapset oikeuden päätöksellä tai luvatta? Lasten menetystä toiseen maahan en kestäisi.
- rakastunut2000
en.. ei vaa oo tullu kohdalle sopivaa
- ihqutavallinenmiäs
En. Mitä suomalaisen näköinen nainen edes tarkoittaa? Koulussa ollessa oli monennäköisiä ihmisiä jo ennen ensimmäistä pakolaisaaltoa. Osalla tytöistä suku oli varmasti alkujaan kotoisin etelä-euroopasta ja aasiasta, ei käynyt kertaakaan mielessä etteivät olisi näyttäneet hyviltä sen vuoksi. :) Mustalaisnainen joka pukeutuu tavallisiin vaatteisiin, hänkin voi näyttää ulkomaalaiselta jonkun mielestä. Yksi mustalaistuttu on tosi hyvän näköinen, pesee missit mennen tullen!
AFRIKKALAISTAUSTASEN NAISEN KANS VOISIN SEURUSTELLA. EN PELKÄÄ MITÄ IHMISET AJATTELEE
- mies33savosta
Hei. Kyllähän sinä suomalainen olet, mut sukujuuristasi löytyy takuulla jotain ns. Eksoottista verta. Kas kun ulkonäkö periytyy..
Ite tykkään kyllä. Ulkomaalasen näköisistä. Iteä pidmpikin käy kyseeseen :) oon 175cm - rajatonmies
Minulla on ollut kotimaisia ja ulkomaisia tyttöystäviä, ja taidan yleensä tykätä eksoottisesta naistyypistä. Kaunis, hoikka ja pitkä ovat tietysti muita ulkonäkötoiveitani, joten saattaisit hyvinkin vastata ulkonäkösi puolesta ihannettani. Se, uskaltaisinko tai haluaisinko sinua lähestyä riippuu kuitenkin siitä, millaisen vaikutelman sinusta saisin olemuksesi perusteella.
- kuikelo
Eli et ole tyypillinen persjalkainen tallaaja, se on plussaa. Mutta, jos on pitkä, niin se kuikelomaisuus saattaa myös karkottaa miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694